מאמר בנושא לידה

מה קונים ליולדת?

אירוע הלידה משמח כשלעצמו, ועימו מגיעות גם שלל המתנות, שמשמחות את האם והאב הטריים, לא פחות. אולם מהי המתנה האידיאלית, המקורית והטובה ביותר עבורם? להלן כמה טיפים בנושא בחירת מתנות ליולדת.

בבחירת מתנה ליולדת כדאי ראשית לבדוק האם מובר בלידה ראשונה או לידה שניה או שלישית וכן הלאה. כאשר מדובר בהורים טריים שזה עתה נולדו בנם או בתם הראשונים, כמעט כל מתנה תהיה שימושית עבורם. אולם כשמדובר בזוג מנוסה, או זוג שכבר יש לו ילדים נוספים, סביר להניח שיש להם הרבה מאוד צעצועים ודברים בסיסיים, ועל כן צריך לקחת זאת בחשבון בעת בחירת המתנה.

אם כן, מתנה השימושית הן עבור הורים טריים והן עבור זוג עם ילדים נוספים, היא ביגוד. גם אם כבר יש להורי התינוק בגדים שעברו "בירושה" או ביגוד שנקנה מבעוד מועד, ישמחו לקבל עוד בגד חדש לאוסף. בגד הגוף או בגד מעטפת הוא בין הפריטים השימושיים ביותר לתינוק. משום שהתינוק עוד קטן, נהוג להלבישו בשכבות ולא בבגד אחד עבה. על כן בגד הגוף מהווה בסיס גם אם נלביש מעליו עוד ועוד שכבות, סוודר או אוברול.

מתנה שימושית נוספת הינם צעצועים, טרמפולינות או מוביילים. אולם, אם מדובר בהורים לילד שני או יותר, סביר להניח שכבר יש להם טרמפולינה, משטח פעילות או מובייל - שהם פריטים חביבים לרוכשי המתנות. אלה הן מתנות שימושיות ביותר, אך אין צורך ביותר מטרמפולינה אחת או יותר ממשטח פעילות אחד. בנוסף, צעצועים ובובות תמיד נחמד שיש מהם בשפע. התינוק אוהב גירויים וצריך אותם לצרכי התפתחות, לכן כדאי לרכוש צעצועים כמו רעשנים או נשכנים, ואלה יכולים להוות תוספת נחמדה למארז ובו גם ביגוד וגם צעצועים רכים.

אם ברצונכם לחסוך את הטרחה שבהרכבת מתנה, תוכלו לרכוש מארזי לידה ומתנות לידה ארוזות, המכילות את מגוון הפריטים השימושיים ביותר לתינוק - זה יכול להיות ביגוד, שמיכות, חיתולי בד בשילוב עם צעצועים, למשל, או מארז מפנק ליולדת ולתינוק - עם קרמים וביגוד, ואלה מגיעים ארוזים בצורה מרשימה ויפה - לעיתים כעוגת קומות או בקופסא מהודרת. את מארזי הלידה ניתן למצוא בשפע ברשת האינטרנט, שם ישנן חנויות רבות המציעות מתנות שונות ליולדת, מארזי לידה יפהפיים, ופינוקים שונים ליולדת ולתינוק.

כותבת המאמר הינה בעלת חנות ליקוש מתנות ליולדת ולתינוק
www.likoosh.co.il
סגור לתגובות


אין תגובות
מזי לבל לרנר צלמת אומנותית (מזי לבל לרנר)
מזי לבל לרנר צלמת אומנותית
יניב שמן צלם הריון (יניב שמן)
יניב שמן צלם הריון