מאמר בנושא תינוקות

ככה קונים היום בגדים לתינוקות בגיל אפס
מערכת קרוסלה

תינוק חדש הצטרף למשפחה וכיף לבחור לו בגדים יפים ומיוחדים. אבל אל תתפשרו על איכות ונוחות וחישבו גם על כך שאולי עוד חצי שנה הבגד יצא מכלל שימוש בשל גדילה מהירה.

שופינג הוא עיסוק מהנה, שופינג בגדי ילדים מהנה כפליים. קנית מתנה לתינוק שנולד או לילד שלנו היא תמיד חוויה.

כשאנחנו יוצאים למסע קניות בגדי ילדים עלינו לקחת בחשבון כמה נושאים –

  • גיל התינוק, גודלו ומשקלו - קיימים הבדלים במידות בין יצרני הבגדים וכדאי להיעזר בטבלת מידות בנוסף להתאמה לגיל. הבנת המידות – NB – , ניו בורן היא מידה שתהיה בשימוש לרוב בחודש הראשון שלאחר הלידה, שוב תלוי כמובן גם בגודל ובמשקל של התינוק. בדרך כלל לאחר חודש כבר ניתן להשתמש במידה 0-3, ולאחר שלושה חודשים מידה 3-6 תתאים לתינוק הגדל. החל מגיל חצי שנה ועד גיל שנתיים התינוקות גדלים בקצב שונה והתאמת הבגדים תהיה יותר ספציפית וממוקדת.
  • איכות ונוחות – איכות הבגד חשובה מאוד שכן עורו של התינוק עדין, ויש להימנע מגירויים מיותרים. על הבד להיות רך, נושם ואוורירי, מכותנה מלאה ואיכותית, עדיף כותנה אורגנית, וכן נוח להלבשה ופשיטה – כדאי שהבגד יכלול תיקתק באזורים מסוימים לשם החלפה נוחה של הטיטול והחלפת הבגד.
  • גדילה מהירה ושימוש חוזר – ילדינו גדלים במהירות ולכן אין צורך לקנות בגדים רבים במידות NB, אך יש לקחת בחשבון שמחליפים לתינוק בגדים כמה פעמים במהלך היום בגלל פליטות, גלישה של יציאות מהטיטול וכ"ו. ערימות הכביסה גדלות במהירות ולא תמיד יש לנו זמן לכבס, כך שכדאי שיהיו לנו מספיק בגדים להחלפה אבל אין צורך ביותר מדי: ההמלצה היא לקנות תשעה בגדי גוף מעטפת ותשעה זוגות מכנסיים – רגליות ולפחות שני אוברולים, ולקחת בחשבון שגם נקבל מתנות מחברים וממשפחה של בגדים חדשים ומשומשים. אם ניקח בחשבון שנשמור את הבגדים לילד הבא אפשר לקנות תמיד עוד כמה פריטים ולהשתמש בהם בעתיד.
בגדי תינוקות, פעוטות וילדים עד גיל 12 שנים.
http://www.wawa.co.il
סגור לתגובות


אין תגובות
יניב שמן צלם הריון (יניב שמן)
יניב שמן צלם הריון
מזי לבל לרנר צלמת אומנותית (מזי לבל לרנר)
מזי לבל לרנר צלמת אומנותית