רגרסיה בעקבות מחלה וגן חדש

גנית פרג
קוראים לי גנית פרג, נשואה באושר לאופיר ואמא של ליהי ואילי המקסימים. אני מתמחה ב'הורים, ילדים והרגלים בריאים'. המטרה שלי היא לתת לכם - ההורים, "ארגז כלים" מעשי ויישומי של הרגלים יומיומיים בריאים, בתחומי החיים השונים הקשו... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות
עינת מזרחי
שמי עינת מזרחי, נשואה לאודי ואימא למאי עדן וניב. אני מדריכת התפתחות תינוקות ועוסקת בהקניית הרגלי שינה לתינוקות ופעוטות. הכניסה להורות לאחר לידתה של מאי זכורה לי כחוויה קשה, זה כלל כאבי הנקה, בכי ולילות ללא שינה. עד ג... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות
קוראים לי שרון זנג'ירי, נשואה באושר לבני ואמא של דורון, עידו ורוני המקסימים. אני עוסקת באימון אישי אדלריאני ובהקניית הרגלי שינה לתינוקות ופעוטות. במשך כעשר שנים עסקתי בתפקידי ניהול בתחום היי טק. התקדמתי, התפתחתי וב... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות

1. רגרסיה בעקבות מחלה וגן חדש
31/08/2014 13:17
שלום ותודה על הפורום הנפלא!

בת שנה וחודשיים. בשבועיים האחרונים התחלנו גמילה מבקבוק בלילה. עובד מצוין. הגענו למצב שהיא נרדמת עצמאית סביב 19:30, מתעוררת פעם אחת סביב 24:00 ,נרדמת לאחר כמה טפיחות על הטוסיק ומתעוררת ב05:30 לבקבוק.
אבל... היתה חולה ושני לילות נתנו לה בקבוק בלילה (היתה לוהטת). עכשיו לכשהבריאה, היא רוצה את הבקבוק, צרחה אתמול 45 דקות עד שנכנעתי.

ברור לי שהיא לא צריכה בקבוק בלילה, ושלושה לילות וזה יגמר אבל היא מתחילה מחר גן, ואני חוששת ששבוע כזה של קליטה בגן וגם שינוי בלילה יהווה בעיה.

מה דעתך?
מאת: אורח/ת
2. רגרסיה בעקבות מחלה וגן חדש
31/08/2014 15:37
היי,

כיון שהיא כבר אינה אוכלת בלילה מספר ימים אז למעשה זאת השגרה שלה ולכן אפשר ורצוי לחזור אליה. אחרי מחלה כדאי לחזור מיד לנקודה שהינו בה לפני המחלה כיון שאחרת עלולה להתפתח רגרסיה.
יחד עם זאת, את חייבת להיות עקבית על מנת שזה יצליח ולכן אם את ממש חוששת ובסופו של דבר תישברי אז עדיף לא להתחיל מאשר להתחיל ולהישבר.
את האוכל בשעה 5:30 הייתי בינתיים משאירה עד שתגמר ההסתגלות לגן ואז גם את זה מומלץ להוריד.
במקביל, הייתי מנסה לבדוק מדוע היא ממשיכה לקום ב 24 (יכול להיות בגלל הטפיחות ולכן גם את זה בעתיד מומלץ להוריד).

בהצלחה בגן החדש!
בברכה,
עינת מזרחי, 'חלום מתוק'

יעוץ שינה לתינוקות ופעוטות
נייד 052-5616602 | http://www.halommatok.co.il | einat.mizrachi  מייל הריון לידה gmail.com
הוספת תגובה:
שם: התחבר   *מומלץ להרשם לאתר ולהכניס תגובה על שמכם
כותרת: *
תוכן התגובה:
תמונה:
אני מסכים עם תקנון פורום הריון ולידה.
טוען נתונים, נא המתן...

* שדות חובה
* גודל מקסימלי להעלאת תמונות: 700 KB
* ניתן להעלות קבצי jpg / gif בלבד