מיטת מעבר צרות חדשות

גנית פרג
קוראים לי גנית פרג, נשואה באושר לאופיר ואמא של ליהי ואילי המקסימים. אני מתמחה ב'הורים, ילדים והרגלים בריאים'. המטרה שלי היא לתת לכם - ההורים, "ארגז כלים" מעשי ויישומי של הרגלים יומיומיים בריאים, בתחומי החיים השונים הקשו... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות
עינת מזרחי
שמי עינת מזרחי, נשואה לאודי ואימא למאי עדן וניב. אני מדריכת התפתחות תינוקות ועוסקת בהקניית הרגלי שינה לתינוקות ופעוטות. הכניסה להורות לאחר לידתה של מאי זכורה לי כחוויה קשה, זה כלל כאבי הנקה, בכי ולילות ללא שינה. עד ג... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות
קוראים לי שרון זנג'ירי, נשואה באושר לבני ואמא של דורון, עידו ורוני המקסימים. אני עוסקת באימון אישי אדלריאני ובהקניית הרגלי שינה לתינוקות ופעוטות. במשך כעשר שנים עסקתי בתפקידי ניהול בתחום היי טק. התקדמתי, התפתחתי וב... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות

1. מיטת מעבר צרות חדשות
14/09/2014 2:45
לפני שבועיים כתבתי על כך שהעברנו את בני בן השנה וחצי למיטת מעבר, ושמאז שהעברנו אותו הוא יוצא בכל הזדמנות מהחדר (בעבר ישן באופן עצמאי למשך כל הלילה). חלפו להם שבועיים, המצב השתפר מבחינת מספר הפעמים שהוא קם מהמיטה, אך עדיין זה לוקח בממוצע 1/2 שעה עד שעה, בערב עד שהוא נרדם.
גם בעבר היה מתעורר פעם בלילה, מקשקש לעצמו כמה דקות וחוזר לישון, כעת הוא פשוט יוצא מהמיטה, ניגש לאחיו שישן איתו בחדר,מטייל בחדר ולבסוף מגיע אלינו. אני מחזירה אותו למיטה בלי דיבורים וקורה שאני צריכה לעשות את זה אפילו פעמיים שלוש (בלילה) ולוקח לו חצי שעה להרדם ולעיתים יותר.
לאחרונה הוא החל לבקש מים (כי הוא רואה את הבקבוק שניצב ליד מיטתו של האח) ולפי מה שקראתי פה הבנתי שלא ליפול לפח הזה, לכן הצעתי לו לשתות לפני שמגיעים למיטה ובמהלך הלילה לא התייחסתי לבקשותיו למים ולא נתתי לו לשתות.
התופעות האחרונות שאינני יודעת איך להתמודד איתן:
1. כשאני מלווה אותו חזרה למיטה הוא נעמד ולא עולה בעצמו למיטה ומשחק אותה ישן, כך שאני צריכה ממש להרים ולהניח אותו במיטה.
2. הוא קם ולוקח את המים בעצמו,(אחרי שהרחקתי את הבקבוק מהמיטה של האח הוא לקח בקבוק שתיה שהיה מונח במטבח על השולחן.

האם להחזיר אותו למיטת תינוק?
כמה זמן זה עוד יקח עד שיתרגל להשאר במיטה?
האם זה שאני מרימה אותו למיטה זה בסדר?
סליחה על השאלה הארוכה ממש כבר לא יודעת איך להתמודד עם הפירצות שקוראות לגנב.
מאת: אורח/ת
2. מיטת מעבר צרות חדשות
14/09/2014 9:59
היי,

זה זמן שבו כבר אפשר היה לראות שיפור. אמנם הוא קיים אבל לא לגמרי, ייתכן שהמסר עדיין לא מספיק ברור לו ולכן הוא מנסה לבדוק את הגבולות.
אני לא חושבת שצריך להחזיר אותו חזרה למיטת תינוק - כמובן שזה לשיקולכם.
בנוגע להרמה למיטה, זה ברור שיש שם עניין שמאוד מצא חן בעיניו (חמוד!!) אם זה הופך למשהו שיטתי שגורם לו לצאת עוד ועוד מהמיטה אז אני ממליצה לעצור את זה.
בנוגע למים, זה נכון שלא מומלץ לתת לו. השתדלי שלא תהיה לו גישה למים עד כמה שאת יכולה. אבל אם פעם ב.. הוא ניגש בעצמו, במקרה מצא מים לקח לבד וחזר למיטה זה לא נורא.
בברכה,
עינת מזרחי, 'חלום מתוק'

יעוץ שינה לתינוקות ופעוטות
נייד 052-5616602 | http://www.halommatok.co.il | einat.mizrachi  מייל הריון לידה gmail.com
הוספת תגובה:
שם: התחבר   *מומלץ להרשם לאתר ולהכניס תגובה על שמכם
כותרת: *
תוכן התגובה:
תמונה:
אני מסכים עם תקנון פורום הריון ולידה.
טוען נתונים, נא המתן...

* שדות חובה
* גודל מקסימלי להעלאת תמונות: 700 KB
* ניתן להעלות קבצי jpg / gif בלבד