אשמח לעזרה בבקשה! תינוקת בת 11 חודשים

גנית פרג
קוראים לי גנית פרג, נשואה באושר לאופיר ואמא של ליהי ואילי המקסימים. אני מתמחה ב'הורים, ילדים והרגלים בריאים'. המטרה שלי היא לתת לכם - ההורים, "ארגז כלים" מעשי ויישומי של הרגלים יומיומיים בריאים, בתחומי החיים השונים הקשו... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות
עינת מזרחי
שמי עינת מזרחי, נשואה לאודי ואימא למאי עדן וניב. אני מדריכת התפתחות תינוקות ועוסקת בהקניית הרגלי שינה לתינוקות ופעוטות. הכניסה להורות לאחר לידתה של מאי זכורה לי כחוויה קשה, זה כלל כאבי הנקה, בכי ולילות ללא שינה. עד ג... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות
קוראים לי שרון זנג'ירי, נשואה באושר לבני ואמא של דורון, עידו ורוני המקסימים. אני עוסקת באימון אישי אדלריאני ובהקניית הרגלי שינה לתינוקות ופעוטות. במשך כעשר שנים עסקתי בתפקידי ניהול בתחום היי טק. התקדמתי, התפתחתי וב... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות

1. אשמח לעזרה בבקשה! תינוקת בת 11 חודשים
29/06/2015 12:45
היי !
אשמח להתייעצות עזרה וכו :)
יש לי תינוקת מקסימה בת 11 חודשים (עוד כמה ימים) שעד עכשיו ישנה דיי טוב (חמסה חמסה חמסה ) ישנה מגיל 4 חודשים לילה שלם ולא אוכלת בלילה.
בכמה ימים האחרונים היא מתעוררת בצרחות ! משהו שלא קרה אף פעם
אנחנו מרימים אותה מרגיעים אותה כי היא ממש היסטרית ואז היא חוזרת לישון אבל לא כל כך טוב
בדרך כלל היא נרדמת לבד וגם באמצע הלילה אם מתעוררת למוצץ או מים נרדמת שוב מבלי להרים אותה.
וחוץ מזה היא בסדר גמור עם מצב רוח טוב גם בבית וגם בגן וישנה רגיל בגן.
מה הסיבה לצרחות האלו??
מאת: אורח/ת
2. אשמח לעזרה בבקשה! תינוקת בת 11 חודשים
29/06/2015 15:39
היי,

בהנחה שיש לה הרגלי שינה טובים והיא אינה מגיעה לשינה עייפה מדי, ואת המוצץ היא יודעת לקחת לבד והיא אינה מקבלת מים בדר"כ (מים לא מומלץ בלילה, למעט במקרים חריגים).
יכול להיות שזה אולי ביעוטים או חלומות. כדי שלא יתדרדר יותר היו ענייניים, הרגיעו את הבכי ותנו לה לחזור לישון בכוחות עצמה.
בברכה,
עינת מזרחי, 'חלום מתוק'

יעוץ שינה לתינוקות ופעוטות
נייד 052-5616602 | http://www.halommatok.co.il | einat.mizrachi  מייל הריון לידה gmail.com
3. תינוק בן 8.5 חודשים שלא ישן בצהריים (אבל כן ישן בבוקר) - האם להתעקש איתו?
07/10/2015 13:52
שלום רב,
בני בן ה 8.5 חודשים כבר במשך שבועיים "מוותר" על שנת הצהריים. הוא קם ב 7 ואוכל בקבוק, לאחר מכן בשעה 09:00 אוכל מנת פרי והולך לישון (נרדם עצמאית במיטה, בערך תום 20 דקות, בשעה 09:30) וישן כמעט שעתיים עד 11:30. לאחר מכן אוכל צהריים בשעה 12:00, משחק ומרבה להיות על הריצפה ולזחול להנאתו, ובערך בשעה 14:00 אוכל עוד משהו קטן (עוגיה או ביצה וכו..) ואני שמה אותו במיטה. כאמור עד לפני שבועיים הוא היה נרדם בערך ב 14:30 והיה ישן שעה-שעה וחצי. בשבועיים האחרונים הוא פשוט לא נרדם! הוא שוכב במיטה, מצחקק לו ומשחק עם המוצץ שלו, בחושך ובשקט, ויכול להיות ככה גם שעה וחצי ושעתיים! ופשוט לא נרדם. אחרי שעה וחצי אני כבר מוציאה אותו מהמיטה, כי אני מרחמת עליו אבל בפועל הוא לא בוכה והוא פשוט מצחקק לו במיטה עם עצמו (אין לו צעצועים במיטה, רק משחק עם המוצץ שבפה שלו). ואז הוא נשאר עד עד 7 בערב, בקבוק ולישון. הוא ישן לילה שלם עד 7 בבוקר.
האם עלי בכלל להתעקש איתו על שנת צהריים? האם גם שכיבה במיטה בחושך בצהריים מהווה מעין מנוחה? אני הכי חוששת לקצץ לו בשנת בוקר, ולצאת קרחת משני הכיוונים - בסוף הוא לא יישן לי לא בוקר ולא צהריים...
אודה לעצתכן בעניין,
מורן.
מאת: אורח/ת
4. תינוק בן 8.5 חודשים שלא ישן בצהריים (אבל כן ישן בבוקר) - האם להתעקש איתו?
07/10/2015 15:44
היי מורן,

זה מאוד תלוי מה קורה אתו בזמן ערות. במידה והוא ערני, שמח, מתפקד טוב ולא מגלה סמני עייפות ובמקביל זה אינו פוגע בלילה ובהרדמות, אז כנראה ששנת הבוקר מספיקה לו.
בעקרון, זה מאוד מוקדם לוותר על שנת הצהריים, נסי לראות האם הוא מגלה סמני עייפות יכול להיות שבגלל שהוא ישן שנת בוקר ארוכה הוא כבר יכול לפתוח פער גדול יותר ואולי הוא צריך לישון בשעה קצת יותר מאוחרת.
בברכה,
עינת מזרחי, 'חלום מתוק'

יעוץ שינה לתינוקות ופעוטות
נייד 052-5616602 | http://www.halommatok.co.il | einat.mizrachi  מייל הריון לידה gmail.com
הוספת תגובה:
שם: התחבר   *מומלץ להרשם לאתר ולהכניס תגובה על שמכם
כותרת: *
תוכן התגובה:
תמונה:
אני מסכים עם תקנון פורום הריון ולידה.
טוען נתונים, נא המתן...

* שדות חובה
* גודל מקסימלי להעלאת תמונות: 700 KB
* ניתן להעלות קבצי jpg / gif בלבד