בעיות שינה אצל בת 10 חודשים

גנית פרג
קוראים לי גנית פרג, נשואה באושר לאופיר ואמא של ליהי ואילי המקסימים. אני מתמחה ב'הורים, ילדים והרגלים בריאים'. המטרה שלי היא לתת לכם - ההורים, "ארגז כלים" מעשי ויישומי של הרגלים יומיומיים בריאים, בתחומי החיים השונים הקשו... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות
עינת מזרחי
שמי עינת מזרחי, נשואה לאודי ואימא למאי עדן וניב. אני מדריכת התפתחות תינוקות ועוסקת בהקניית הרגלי שינה לתינוקות ופעוטות. הכניסה להורות לאחר לידתה של מאי זכורה לי כחוויה קשה, זה כלל כאבי הנקה, בכי ולילות ללא שינה. עד ג... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות
קוראים לי שרון זנג'ירי, נשואה באושר לבני ואמא של דורון, עידו ורוני המקסימים. אני עוסקת באימון אישי אדלריאני ובהקניית הרגלי שינה לתינוקות ופעוטות. במשך כעשר שנים עסקתי בתפקידי ניהול בתחום היי טק. התקדמתי, התפתחתי וב... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות

1. בעיות שינה אצל בת 10 חודשים
26/11/2015 19:51
שלום,הייתי שמחה להתייעץ על ההירדמות של בתי בת 10 חודשים עוד מעט.
אני פשוט כבר מתוסכלת,כל לילה זה קרב הישרדות וניסיונות לסף הסבלנות שלי מחדש. תמיד בתי הייתה נרדמת על הבטן בטפיחות אבל מאז שהחלה להתהפך זה נהיה קשה יותר ומאז שהחלה להיעמד זה כמעט בלתי אפשרי.כל הרדמה לוקחת לפחות שעה.היא כל רגע מתרוממת ונעמדת, אני מחזירה אותה למיטה ושוב נעמדת. כשהיא בוכה אני מרגיעה במיטה,במגע ובמידה ולא נרגעת מרימה אותה.לאחרונה התחלתי תהליך בו אני מנסה ללמד אותה להירדם,כפי שהסברתי למעלה ובאמת מאז שהתחלתי,כבר שבוע היא ההירדמות עצמה נעשית במיטה,בכוחות עצמה ולפעמים אפילו כשאינני בחדר.הבעיה היא שזה לוקח המון המון זמן.הערב היא הייתה נראית עייפה כבר ב6, א.ערב,מקלחת,בקבוק ושוב,במיטה היא לא נרדמת,לא מראה סימני עייפות(ועל הידיים היא כן מתאפצת) !אני מבינה שמ6 עבר הרבה זמן ואולי כבר עברה לה העייפות אבל מצד שני אני לא יכולה להרדים אותה בשש.אתמול נניח,נרדמה בשבע וחצי,יחסית מהר וקמה אחרי 20 דקות.ונרדמה שוב אחרי שעה רק.אוווף!פשוט מתסכל!!כבר לא יודעת מה לעשות!עצות יתקבלו בברכה!
מאת: אורח/ת
2. בעיות שינה אצל בת 10 חודשים
01/12/2015 13:09
היי,

לא לגמרי הבנתי כיצד היא נרדמת היום. במידה וההירדמות עצמאית וזה אומר שאתם מניחים במיטה ויוצאים מהחדר והיא נרדמת לבד (ללא מוזיקה, מובייל, בקבוק וכו..) וללא בכי, אז גם אם ההרדמות היום נמשכות שעה זה יתקצר בהמשך.
במידה וכן יש מעורבות שלכם במהלך ההרדמה, צריך לבדוק מהי המעורבות ולהתחיל לצמצם אותה. כשתעשו שינוי באופן בו אתם מעורבים (למשל הירדמות עם ליטוף, נוכחות וכו..) ההרדמות יתחילו להתקצר.
בנוגע לשעת השינה, במידה והיא ממש עייפה ב18 אז אולי אפשר לחשוב על שנת אחה"צ קצרה. במידה ולא, 18:30 - 19:00 יכולה להיות שעה טובה לתחילת לילה במידה וזה מתאים לשעות בהן היא עייפה.
בברכה,
עינת מזרחי, 'חלום מתוק'

יעוץ שינה לתינוקות ופעוטות
נייד 052-5616602 | http://www.halommatok.co.il | einat.mizrachi  מייל הריון לידה gmail.com
3. תודה עינת
01/12/2015 13:26
ההירדמות נעשית בעזרתנו. אנחנו ממש לא בשלב של להניח ולצאת כי זה ישר צרחות. אני יושבת לידה וכשהיא מתרוממת לעמידה משכיבה אותה חזרה (ניסיתי לשבת ולא להתייחס אבל אחרי שעתיים הבנתי שאין סיכוי שהיא תשים את הראש עצמאית) .כשאני משכיבה אותה חזרה לעיתים היא ממש צורחת אז אני מנסה להרגיע וכשלא הולך מרימה אותה וכשהיא נרגעת מחזירה למיטה,ושוב...צרחות.
מאת: אורח/ת
4. שלב 1
03/12/2015 16:04
אפשר להתחיל בשלב הראשון להרדים אותה עם מגע, כלומר לא להפסיק את המגע עד שהיא נרדמת. אם היא בוכה זה בסדר להרים אבל כשהיא במיטה כל הזמן לתת מגע.

אם זה ל מסתדר ויש דברים נוספים אני ממליצה לעבור שיחת ייעוץ פרטנית.
בברכה,
עינת מזרחי, 'חלום מתוק'

יעוץ שינה לתינוקות ופעוטות
נייד 052-5616602 | http://www.halommatok.co.il | einat.mizrachi  מייל הריון לידה gmail.com
הוספת תגובה:
שם: התחבר   *מומלץ להרשם לאתר ולהכניס תגובה על שמכם
כותרת: *
תוכן התגובה:
תמונה:
אני מסכים עם תקנון פורום הריון ולידה.
טוען נתונים, נא המתן...

* שדות חובה
* גודל מקסימלי להעלאת תמונות: 700 KB
* ניתן להעלות קבצי jpg / gif בלבד