סדר יום לתינוק בן 4 חודשים

גנית פרג
קוראים לי גנית פרג, נשואה באושר לאופיר ואמא של ליהי ואילי המקסימים. אני מתמחה ב'הורים, ילדים והרגלים בריאים'. המטרה שלי היא לתת לכם - ההורים, "ארגז כלים" מעשי ויישומי של הרגלים יומיומיים בריאים, בתחומי החיים השונים הקשו... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות
עינת מזרחי
שמי עינת מזרחי, נשואה לאודי ואימא למאי עדן וניב. אני מדריכת התפתחות תינוקות ועוסקת בהקניית הרגלי שינה לתינוקות ופעוטות. הכניסה להורות לאחר לידתה של מאי זכורה לי כחוויה קשה, זה כלל כאבי הנקה, בכי ולילות ללא שינה. עד ג... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות
קוראים לי שרון זנג'ירי, נשואה באושר לבני ואמא של דורון, עידו ורוני המקסימים. אני עוסקת באימון אישי אדלריאני ובהקניית הרגלי שינה לתינוקות ופעוטות. במשך כעשר שנים עסקתי בתפקידי ניהול בתחום היי טק. התקדמתי, התפתחתי וב... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות

1. סדר יום לתינוק בן 4 חודשים
06/05/2016 11:05
שלום
לאחרונה קראתי שבגיל 4 חודשים תינוקות אמורים לישון 3 פרקי שינה במהלך היום (בוקר צהרים ואחהצ). אני מנסה ליישם אבל לא מבינה איך זה מסתדר.
בני מתעורר סביב שש-שש וחצי. לאחר שעה וחצי ישן שנת בוקר במשך שעה וחצי ומתעורר בערך ב09:30. משך זמן הערות שלו הוא שעתיים כך שב11-11:30 עלי לשים אותו שוב לישון. לפעמים ישן שעה וחצי אבל לרוב 45 דק.
בין אם ישן יותר או פחות עלי לשים אותו לישון שוב בצהריים ואז ישן שעה וחצי- שעתיים. משנת הצהריים מתעורר לרוב סביב 15:30-16:00 ומאחר שלא יכול להחזיק עד שנת הלילה אני שמה אותו לישון חצי שעה אחר הצהריים. בסופו של דבר הולך לישון לילה בשבע-שבע וחצי.
1. האם סדר היום הגיוני? האם ישן יותר מדי?
2. עד לפני שבועיים התעורר פעם אחת בלילה (ב4) להנקה וחזר לישון. לאחרונה התחיל להתעורר פעם נוספת ב1 וממש קשה להחזיר אותו לישון. האם להניק אותו או להתעקש שיחזור לישון (מאחר ואני יודעת שהוא "מסוגל״ להחזיק עד 4)?
3. תופעה נוספת היא שמ4 הוא מתעורר כל 45 דק ולא תמיד קל להחזירו לישון (אני מחזירה לו מוצץ והוא מוציא אותו וכך עד שנמאס לו והוא חוזר לישון. יש לציין כי הוא נרדם עצמאית עם מוצץ, לא על הידיים ולא עם נדנודים.
מה קרה פתאום?

תודה רבה
מאת: אורח/ת
2. סדר יום לבן 4 חודשים
09/05/2016 11:44
היי
סדר היום נשמע בסדר גמור. גם 4 פרקי שינה הם טובים מאוד, הוא לא ישן יותר מדי.
תמשיכי לעקוב אחר סמני עייפות שלו ולפיהם תרדימי.
אם הוא לא בשלב של קפיצת גדילה (לא אוכל יותר גם במהלך היום) וממשיך לעלותיפה במשקל אז אין סיבה להוסיף ארוחה נוספת.
לגבי ההתעוררות כל 45 דקות, יכולות להיות המון סיבות ורק אחרי אבחון אפשר יהיה לדעת. כרגע תחזירי אותו לישון וכשהוא יהיה מסוגל לקחת מוצץ לבד תתחילי לעבוד על זה גם בלילה ומספר ההתעוררויות יפחת עוד.
בברכה,
עינת מזרחי, 'חלום מתוק'

יעוץ שינה לתינוקות ופעוטות
נייד 052-5616602 | http://www.halommatok.co.il | einat.mizrachi  מייל הריון לידה gmail.com
הוספת תגובה:
שם: התחבר   *מומלץ להרשם לאתר ולהכניס תגובה על שמכם
כותרת: *
תוכן התגובה:
תמונה:
אני מסכים עם תקנון פורום הריון ולידה.
טוען נתונים, נא המתן...

* שדות חובה
* גודל מקסימלי להעלאת תמונות: 700 KB
* ניתן להעלות קבצי jpg / gif בלבד