שינה

גנית פרג
קוראים לי גנית פרג, נשואה באושר לאופיר ואמא של ליהי ואילי המקסימים. אני מתמחה ב'הורים, ילדים והרגלים בריאים'. המטרה שלי היא לתת לכם - ההורים, "ארגז כלים" מעשי ויישומי של הרגלים יומיומיים בריאים, בתחומי החיים השונים הקשו... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות
עינת מזרחי
שמי עינת מזרחי, נשואה לאודי ואימא למאי עדן וניב. אני מדריכת התפתחות תינוקות ועוסקת בהקניית הרגלי שינה לתינוקות ופעוטות. הכניסה להורות לאחר לידתה של מאי זכורה לי כחוויה קשה, זה כלל כאבי הנקה, בכי ולילות ללא שינה. עד ג... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות
קוראים לי שרון זנג'ירי, נשואה באושר לבני ואמא של דורון, עידו ורוני המקסימים. אני עוסקת באימון אישי אדלריאני ובהקניית הרגלי שינה לתינוקות ופעוטות. במשך כעשר שנים עסקתי בתפקידי ניהול בתחום היי טק. התקדמתי, התפתחתי וב... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות

1. שינה
27/06/2016 6:56
שלום
הבן שלי בן 2.5 חוד׳ (נולד פג בשבוע 33+4, נשאר שבוע בפגיה עד למשקל תקין, כיום שוקל כבר 5.5 קילו)) סובל מאוד מגזים וקשיים בעיכול ולכן עד לא מזמן התקשינו ביישום טקס שינה מסודר. כל ערב היה מלווה בצרחות כאב. היה ישן לידנו בסלון בעריסה ומתעורר כל 3 שעות לאכול. כאשר התחלנו לשים אותו בעריסה בחדר בשעות הערב היה אף מושך מ 10-11 עד 4 בבוקר. לפני מספר ימים לאחר שנאמר לנו שכנראה שהצרחות משלבות בעיקר עייפות מאחר והלך לישון מאוחר התחלנו בטקס שינה מסודר :בשעה 6 האכלה, 6:40 אמבטיה, החתלה, האכלה קטנה נוספת בחדר השינה בחושך ואוירת שקט ונסיון הרדמה בסביבות 7-7:30. אך הוא לא מצליח להירדם בשעות האלו ואנו ומבלים איתו בחדר בחושך בנסיונות הרדמה כל הערב עד 9:30 כשבסוף הוא מתעייף ונרדם. איך ניתן להצליח להרגיל אותו לישון בשעות האלו?
יש לציין כי גם במהלך היום אינו ישן הרבה, לאחר ההאכלה אני משחקת איתו עד שמתעייף, מרדימה אותו קצת בידיים ושמה בעגלה או בעריסה בסלון, הוא נרדם (לרוב על הגב כי הבטן מציקה לו ואז הוא מתכווץ) לפעמים לחצי שעהולפעמים מתעורר לאחר 10 דקות. אני מניחה או שהגזים מפריעים לו אט שהוא לא מצליח להיכנס לשינה עמוקה. מה עליי לעשות?
תודה
מאת: אורח/ת
2. שינה
27/06/2016 14:54
היי,

עייפות יתר מקשה על ההירדמות וגם מובילה לשינות קצרות. לכן, הדבר הראשון הוא לשים לב מתי הוא מתחיל להראות סמני עייפות. מאוד יכול להיות שאם הוא לא ישן מספיק בבוקר אז הוא עייף להתחיל את הלילה כבר ב 18.
גם במהלך היום, לשים לב מתי הוא מגלה סמנים ולפי זה לעשות טקס שינה בחדר חשוך ומרגיע (עם הרבה עירסול שגם יתרום להקלה בגזים) ואז להתחיל בהרדמה.
בברכה,
עינת מזרחי, 'חלום מתוק'

יעוץ שינה לתינוקות ופעוטות
נייד 052-5616602 | http://www.halommatok.co.il | einat.mizrachi  מייל הריון לידה gmail.com
3. המשך
28/06/2016 2:44
תודה! העניין הוא שהוא מראה סימני חוסר מנוחה לאחר האוכל בשעוץ אחהצ אך כל מסיון להרדימו לאחרצהאמבטיה לא עובד מאחר והוא עם עינים פתוחות לגמרי ומראה ערני , גם אם לא כרני נראה כאילו נאבק להישאר ער.
מאת: אורח/ת
4. המשך
04/07/2016 11:58
אפשר בגיל הזה לנסות עיטוף שגם יכול לעזור במקרים של גזים.
אל תוותרו על טקס שינה שהמטרה שלו להרגיע אותו ולוודא שהוא נינוח ומוכן לשינה ולפעמים משנה לגמרי את ההרדמה.
"מאבק" להישאר ער יכול לנבוע מסיבות שונות אחת מהן היא עייפות גדולה מדי.
בשלב זה עדיין לא נצפה להירדמות עצמאית אבל אפשר להתחיל ללמד אותו להירדם במיטה (עדיין עם עזרתכם), בהרבה מקרים זה גם מקצר את ההרדמות.
בברכה,
עינת מזרחי, 'חלום מתוק'

יעוץ שינה לתינוקות ופעוטות
נייד 052-5616602 | http://www.halommatok.co.il | einat.mizrachi  מייל הריון לידה gmail.com
הוספת תגובה:
שם: התחבר   *מומלץ להרשם לאתר ולהכניס תגובה על שמכם
כותרת: *
תוכן התגובה:
תמונה:
אני מסכים עם תקנון פורום הריון ולידה.
טוען נתונים, נא המתן...

* שדות חובה
* גודל מקסימלי להעלאת תמונות: 700 KB
* ניתן להעלות קבצי jpg / gif בלבד