הרדמה בערב

גנית פרג
קוראים לי גנית פרג, נשואה באושר לאופיר ואמא של ליהי ואילי המקסימים. אני מתמחה ב'הורים, ילדים והרגלים בריאים'. המטרה שלי היא לתת לכם - ההורים, "ארגז כלים" מעשי ויישומי של הרגלים יומיומיים בריאים, בתחומי החיים השונים הקשו... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות
עינת מזרחי
שמי עינת מזרחי, נשואה לאודי ואימא למאי עדן וניב. אני מדריכת התפתחות תינוקות ועוסקת בהקניית הרגלי שינה לתינוקות ופעוטות. הכניסה להורות לאחר לידתה של מאי זכורה לי כחוויה קשה, זה כלל כאבי הנקה, בכי ולילות ללא שינה. עד ג... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות
קוראים לי שרון זנג'ירי, נשואה באושר לבני ואמא של דורון, עידו ורוני המקסימים. אני עוסקת באימון אישי אדלריאני ובהקניית הרגלי שינה לתינוקות ופעוטות. במשך כעשר שנים עסקתי בתפקידי ניהול בתחום היי טק. התקדמתי, התפתחתי וב... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות

1. הרדמה בערב
12/08/2016 13:59
בני בן 4 חודשים (נולד פג) הצלחנו להתחיל את כל הטקס בסביבות השעה 6:30-7:00 בערב, הוא אוכל, עושים לו אמבטיה ואז לפני השינה הוא לעיתים מבקש עוד אוכל, נהיה מנומנם לקראת סוף הבקבוק אנחנו שמים אותו במיטה ואז מתעורר אחרי חצי ומבקש לאכול עוד לאחר מכן מרדימים שוב ואז ישן עד סביבות 3-4 בבוקר. כיתד ניתן למנוע את השלב שההוא מתעורר לאחר חצי שעה ובכלל למנוע בקבוק נוסף ממש לפני השינה? ייתכן והוא מקשר כבר את הבקבוק עם השינה? לפני האמבטיה אנחנו מנסים לתת לו אבל בשלב מסויים מפסיק לאכול או מסיים את הבקבוק ואנו מניחים שהוא לא רוצה יותר.
בנוסף כיצד ניצן להרדים ללא נדנוד , לא מצליח להירדם לבד

תודה.
מאת: אורח/ת
2. הרדמה בערב
13/08/2016 18:29
היי,

אפשר לתת לו לאכול בקבוק לפני השינה אך להימנע מההתנמנמות והירדמות בזמן האוכל. כך ינותק הקשר בין האוכל לשינה והוא יצליח להירדם טוב יותר.
לאחר חצי שעה לא מומלץ לתת לו שוב לאכול אלא להרגיע את הבכי ולהחזיר לישון ללא אוכל. בנוסף, מומלץ לארגן את טקס השינה שיהיה ריטואל קבוע ושיוביל אותו להיות רגוע ונינוח לפני השינה- הרבה פעמים טקס שלא מכין טוב לשינה יכול ליצור יקיצה בסמוך להירדמות.
בברכה,
עינת מזרחי, 'חלום מתוק'

יעוץ שינה לתינוקות ופעוטות
נייד 052-5616602 | http://www.halommatok.co.il | einat.mizrachi  מייל הריון לידה gmail.com
3. עוד שאלה
14/08/2016 11:18
תודה! כשאנחנו נותנים לו בקבוק לפני השינה הוא נהיה מנומנם בגלל האמבטיה והאוכל שאכל לפני.. ואם הוא מתעורר שוב פשוט להחזיר לישון? חשבתי שזו הדרך שלו להתמלא לפני הלילה כמו האכלת חלום במקום ב 11 בלילה. כי אז הוא ישן עד 3 בבוקר.
ננסה להחזיר אותו לישון. ובנוגע להרדמה עצמה, האם ייתכן והוא עדיין קטן מדי בשביל להירדם לבד? נראה שהוא ממש מתקשה למשך במהלך היום גם כאשר אני קופצת איתו על הכדור, יך יודעים אם זה הזמן להתחיל לשים אותו במיטה ללא נדנוד?
תודה רבה
מאת: אורח/ת
4. עוד שאלה
14/08/2016 14:41
הי
במידה והוא מסוגל לאכול מבלי להירדם (למשל בזמן היום), זה סימן שהוא מספיק חזק ולא מתעייף מהיניקה- זה הזמן שאפשר להתחיל לנתק את הקשר הזה.
יתכן והוא קטן להירדמות עצמאית אך הירדמות עם נדנוד במיטה זה בסדר גמור. כשזה הולך בלי בכי ומהר זה הזמן להפסיק את הנידנוד.
בברכה,
עינת מזרחי, 'חלום מתוק'

יעוץ שינה לתינוקות ופעוטות
נייד 052-5616602 | http://www.halommatok.co.il | einat.mizrachi  מייל הריון לידה gmail.com
הוספת תגובה:
שם: התחבר   *מומלץ להרשם לאתר ולהכניס תגובה על שמכם
כותרת: *
תוכן התגובה:
תמונה:
אני מסכים עם תקנון פורום הריון ולידה.
טוען נתונים, נא המתן...

* שדות חובה
* גודל מקסימלי להעלאת תמונות: 700 KB
* ניתן להעלות קבצי jpg / gif בלבד