באיזה בית חולים ללדת
מחלקת יולדות או מלונית
מחלקת יולדות או מלונית
מערכת קרוסלה

סיור בחדר לידה עשית כבר, ועכשיו הגיע הזמן להחליט אם את מעוניינת לשהות לאחר הלידה במלונית, או במחלקת יולדות - כמו כולן. מלונית היא פיתרון מפנק לימים הראשונים עם התינוק אחרי הלידה.

מחלקת יולדות או מלונית תמונה 1

מלונית לעומת מחלקת יולדות

לאחר בחירת בית חולים ללידה, אפשר להתפנות להתעסקות בשאלה מה יקרה מיד לאחר הלידה. ליולדת ולבן זוגה יש את האפשרות לעבור לאחר הלידה למלונית (נקראת גם מלון יולדות או מלונית לידה). במלונית תוכל היולדת להתאושש מהלידה בצורה רגועה ואינטימית יותר מאשר במחלקת יולדות.

כל מלונית מציעה את שירותים מיוחדים משלה, אבל באופן כללי המלוניות מציעות את השירותים הבאים: חדר פרטי ומרווח או סוויטה מפוארת, טיפול ומעקב צמוד של הצוות הרפואי במקום, פינת טיפול בתינוק, וגם חדר לאירוח קרובי משפחה וחברים.

 

מלונית - כמה זה עולה

מובן שמעבר היולדת מתוך חדר לידה בבית החולים אל מלונית (קיימות כיום מלוניות שנבנו בתוך בתי החולים) כרוך בהוצאה כספית לא קטנה. המחיר ללילה במלונית יחד עם בן הזוג נע בין 600-900 שקלים. השהות במלונית מסתכמת בדרך כלל ביום אחד או ביומיים, כך שזה יכול להיות פינוק לא מזיק, במיוחד עבור היולדת, לאחר החוויה המתישה של הלידה. מומלץ ביותר להתייעץ עם חברות או נשים שכבר ילדו בעבר לגבי בחירת בית חולים ובחירת מלונית. ניסיון של אנשים אחרים הוא כלי חשוב מאוד שיכול לעזור ולהקל בבחירת בית חולים ללדת בו.

 

מלונית ליולדת

בחירת מלונית יולדות, כולל השוואת מלוניות, רצוי לבצע זמן מה מראש, רצוי אף בתחילת ההריון. בחירת בית חולים היא נדבך חשוב בכל תהליך ההריון והלידה, וככל שעניין זה ייסגר מוקדם יותר, כן ייטב. סביבה נעימה וחמה היא דבר מהותי ביותר עבור כל יולדת בעת הלידה. סביבה כזו כוללת את הצוות המקצועי המלווה את היולדת בזמן לידה, וכן את הסביבה החיצונית - אם מדובר בעיצוב החדר, עיצוב מחלקת יולדות, וכלה באביזרים שנמצאים בחדר לידה ואלה הנמצאים במלונית אליה תעבור היולדת עם בן-זוגה אחרי לידה.

לעדכונים, הפתעות ופרסים, חפשו אותנו בפייסבוק

אהבתם את הכתבה? תרצו לקשר אליה מאתרכם? הוסיפו את הקוד הבא:

<a href='https://www.karusela.co.il/posts/katavot/21/52-מחלקת-יולדות-או-מלונית'>מחלקת יולדות או מלונית</a>

סגור לתגובות


1. צילומי לידות
m4w5 אורח
דירוג:
0

בעד הריון ולידה
לטוס עם הילדים - חוויה או סיוט [קרא בהרחבה]
האם את זכאית לגמלה לשמירת הריון? [קרא בהרחבה]
הכל על סכרת הריונית [קרא בהרחבה]
קסם השמן (שאולי סמואלוב)
קסם השמן
לטוס עם הילדים - חוויה או סיוט [קרא בהרחבה]