צילום הריון, צילום נשים בהריון, צילומי הריון, צילום סטודיו. כתבות הסוקרות את נושא צילום ההריון, נותנות מידע וטיפים וקצת תמונות.

כמו כן בקטגוריה זו, כתבות בנושאי אמנות הקשורה להריון: פיסול הריון ויצירת תבנית בטן ההריון, ציורי הריון וציורים על בטן האשה ההריונית ועוד.

צילומי הריון
ציורי הריון - חוויה מענגת לשני הצדדים
צילום ילדים
צילום ילדים
אפרת אלון שמרי

צילום סטודיו מובדל מצילום ביתי במספר אופנים, ויש לו יתרונות רבים במיקצועיות ובאיכות התוצר הסופי. מזכרת חשובה שתישמר אצלנו לתקופה ארוכה, חשוב שתעשה על הצד הטוב ביותר.

צילום ילדים תמונה 1
צילום ילדים תמונה 2

צילום ילדים בעידן הדיגיטלי

היום, בעידן הדיגיטלי, לכל תינוק שרק נולד יש מאות אם לא אלפי תמונות מהרגע שיצא מרחם אימו. אין ילד שיש לו מחסור בתמונות. ועדיין יש מקום לצילומי סטודיו מושקעים של הילדים.

על אף הזמינות הגדולה של המצלמה הדיגיטלית, שנשלפת בכל גן שעשועים ובכל ארוחת ערב עדיין קשה להגיע במצלמות הביתיות לתוצאות המצוינות שאפשר להגיע אליהן בסטודיו בעזרת ציוד מקצועי.

 

צילום בסטודיו

לבוא להצטלם בסטודיו זה סוג של "אירוע", של התרגשות. לבחור את הבגדים הכי יפים, להביא צעצוע או חפץ בעל ערך רגשי רב שיתועד אף הוא, להתכונן וגם כמו אז בשלהי המאה העשרים - לחכות במתח לתוצאה. לא עוד תמונות שצילמנו כלאחר יד ושמרנו במחשב (וזה הזמן להזכיר- לגבות! לגבות! לגבות!) אלא סט תמונות מושקעות, יפות שנעשו במחשבה תחילה, שיראו את הילדים בזוויות הכי יפות שלהם, כשסוף סוף תופסים את הצבע המדויק והיפה של העיניים שלהם, כשמנציחים את החיוך המיוחד שלהם. וזו גם הזדמנות להצטלם כולם ביחד, סוף סוף תמונה משפחתית שבה כולם נוכחים. אלו התמונות ששולחים לקרובים מחו"ל, או אלו שממסגרים לסבא וסבתא במתנה או אפילו תולים אצלנו בסלון.

אז מה שונה בעצם בצילום סטודיו לעומת צילום ביתי? בצילום סטודיו משתמשים במצלמה מקצועית ובתאורת סטודיו מיוחדת  לצלמ/ת יש עין טובה ומיומנות שתאפשר לו להוציא את התמונות המחמיאות ביותר בקלות.

 

ההכנות לצילום

צילום ילדים שונה מצילום הריון או צילום מבוגרים, בצילום ילדים צריך להתחשב לחלוטין בילד. צריך לקבוע מועד שמתאים לילד, אם מדובר בתינוק או פעוט צריך להתחשב בשעות השינה שלו, אין טעם להצטלם בשעה שנוחה להורה אם הילד עייף ועצבני.

ילדים (וגם מבוגרים...) נוטים להיות עצבניים כשהם רעבים,  כשמביאים תינוקות ופעוטות כדי להצטייד במזון מוכר, הפסקות בצילום לצורך האכלה הן מקובלות לחלוטין ונלקחות בחשבון (ולעיתים אפילו יוצאות בזמן הזה תמונות נפלאות).

ילדים חשים בנוח ליד חפצים מוכרים. לכן, כדאי להביא כמה צעצועים (שניים שלושה, לא את כל הבית, כדי לא ליצור עומס ויזואלי ובכלל), על אף שהסטודיו מצויד בצעצועים ואביזרים לעיתים הילד חש נוח יותר עם החפצים שלו.

כדאי להצטייד בכמה מערכות בגדים, גם כדי ליצור גיוון וגם למקרה שיתלכלכו. זה בהחלט הזמן להוציא את החליפות המהודרות שרק חיכו להזדמנות, אבל צריך לזכור שחשוב שלילד יהיה נוח ושילדים מצטלמים נפלא גם בבגדים הכי פשוטים.

במרבית המקרים הילדים מפתיעים ומרגישים נוח ונעים לבד מול המצלמה עם אמא בטווח ראייה וצעצועים מוכרים וחדשים לשחק בהם.  ההורים יכולים לשבת בצד ולנוח. לעיתים צריך את עזרתם ב"תפעול" הילד- למשוך את תשומת ליבו כדי שיסתכל למצלמה או להוציא ממנו את החיוך ששמור רק לאמא.

בסך הכל צריך ילד במצב רוח טוב, הורים נינוחים בצד (וגם בפריים אם כבר), שעה עד שעתיים פנויות וזו הזדמנות נפלאה ליצור מזכרת מקסימה לשנים הבאות.

מחפשים מומחים שיעבירו לכם את תקופת ההריון בכיף?

הכנסו לאינדקס הריון ולידה בנושא אמנות הריון ולידה או צילום הריון.

לעדכונים, הפתעות ופרסים, חפשו אותנו בפייסבוק

אהבתם את הכתבה? תרצו לקשר אליה מאתרכם? הוסיפו את הקוד הבא:

<a href='https://www.karusela.co.il/posts/katavot/71/151-צילום-ילדים'>צילום ילדים</a>

סגור לתגובות


1. תמונות יפות (ל"ת)
אורח
דירוג:
0

בעד הריון ולידה
מעורבות המשפחה בלידת פג [קרא בהרחבה]
איך בוחרים שם לתינוקות [קרא בהרחבה]
מספר עצות שיעזרו לכם לבחור שם לתינוק [קרא בהרחבה]
קסם השמן (שאולי סמואלוב)
קסם השמן
מעורבות המשפחה בלידת פג [קרא בהרחבה]