כתבות בנושא אופנת הריון, בגדים להריון, חזיות הריון, שמלות הריון ועוד.

אופנת הריון
בגדים להריון
בגדים להריון
מערכת קרוסלה

במהלך שבועות ההריון תיאלצי כנראה לשנות ולו במעט את המלתחה שלך. בגדי הריון המותאמים במיוחד לתקופה זו ידגישו את יפי ההריון ויעניקו לך תחושת נוחות.

חזיית הריון

בזמן הריון, אחד הדברים החשובים בהרכבת המלתחה החדשה הם הבגדים התחתונים ובייחוד חזיית הריון. השדיים הם אחד מאברי הגוף שמשתנים הכי הרבה בתקופת הריון ולידה. את תהיי מופתעת כמה השדיים יגדלו בזמן ההריון. במהרה כל החזיות הרגילות שרכשת לפני ההריון לא יעלו עליך.

ללא חזייה מתאימה שמספקת את התמיכה הנכונה, את עלולה לחוש חוסר נוחות, כאבי גב, סימני מתיחה ועוד. חזיית הריון מתוכננת כך שתעניק לנשים בהריון נוחות מרבית. כמו בשאר בגדי הריון, קניית חזייה גדולה במידה או שתיים אינה מספיקה. החזייה צריכה להיות מותאמת להריון. אם את מתכוונת להניק את התינוק, מומלץ מראש לקנות חזיית הנקה (breast feeding bra).

חזיית הנקה כזו, בדומה לכל חזיית הריון אחרת, מעניקה את התמיכה הרצויה וניתן יהיה ללבוש אותה לאורך כל חודשי ההריון, ובנוסף היא מותאמת להנקה.

 

חגורת הריון

אביזר חשוב מאוד לנשים בהריון הוא חגורת הריון. חגורה כזו מעניקה תמיכה לבטן ומורידה את הלחץ מהגב ובכך מקטינה כאבי גב מהן סובלות נשים בהריון בדרך כלל. מציאת חגורת הריון מתאימה יכולה להביא לשיפור גדול באיכות החיים בזמן ההריון.

ישנם כמה סוגים של חגורות הריון. סוג אחד הוא חגורה שהיא מעין מחוך שמכסה את הבטן אך מעניקה תמיכה מעטה בלבד, ויש חגורות מחוך הדוקות יותר, המותאמות ללבישה אחרי הלידה. ישנן גם חגורות לבטן שלא מעניקות תמיכה רבה אבל עוזרות להסתיר את הבטן המתפתחת כאשר לובשים את בגדי היום-יום הרגילים. חגורת הריון סטנדרטית נראית כמעט כמו חגורות רגילות לתמיכה לגב, הן נלבשות מתחת לבטן וסביב לגב ובעצם מנסות להרים מעט את הבטן ובכך להקל על שרירי הגב.

 

בגדי הריון

קניית בגדי הריון יכולה להיות מאוד מרגשת אך השתדלו שלא להיסחף. אל תקנו יותר מדי בגדים, שכן בסופו של דבר תבינו שרק חלק מתאימים או נוחים לכן. מומלץ לקנות בגד הריון אחד כל פעם, לפי הצורך. כל פעם שעולה צורך ספציפי לבגד מסוים, שמלה קצרה, מכנסיים ארוכים, קני על פי הצורך, כך לא תמצאי את עצמך לאחר הלידה עם ערימת בגדים חדשים שלא לבשת ואין לך מה לעשות איתם.

אין צורך לקנות תחתונים מיוחדים להריון. בחודשים הראשונים אפשר להמשיך ללבוש את אותם התחתונים שלבשת עד עכשיו. במידה ואת מרגישה שהתחתונים לוחצים מעט על הבטן התופחת או לאחר שהעלית קצת במשקל, אפשר לקנות תחתונים במידה אחת גדולה יותר. ישנם תחתונים מיוחדים להריון שמכסים את הבטן, אך הם יקרים יותר מתחתונים רגילים.

מכנסיים הם בגד הריון חשוב מאוד. רצוי לכל אישה להשיג זוג מכנסי ג'ינס וזוג מכנסיים שחורים שילוו אותה משך כל ההריון, ואותם ניתן ללבוש לכל מטרה ואירוע. אפשר לקנות מכנסיים להריון עם גומי נמתח שישבו מתחת לבטן, או מכנסיים המכסים את הבטן. ההמלצה היא לקנות את אלו שיושבים מתחת לבטן משום שניתן ללבוש אותם כבר משבועות ההריון הראשונים וגם אחרי הלידה, אבל כמובן כדאי למדוד את שני הסוגים ולהחליט מה נוח יותר.

אם את בהריון בזמן חודשי הקיץ החמים, אפשר להצטייד בבגד-ים להריון, או ביקיני להריון. אופנת הריון בימינו היא מפותחת מאוד ומציעה כיום בגדי הריון מכל סוג ולכל צורך כך שלא צריך לוותר על תענוגות כמו ים ובריכה בגלל ההריון. נשים רבות ממשיכות ללבוש את הביקיני הרגיל של לפני ההריון ללא בעיה, אחרות מעדיפות לקנות בגד ים שמותאם להריון, זה יכול להיות בגד ים שלם, או ביקיני שתומך טוב יותר באזורים הנדרשים.

מומלץ להצטייד בשמלת הריון אחת, שמלת ערב ליציאה. נשים רבות מאבדות את הביטחון העצמי בכל הקשור לגופן בזמן ההריון, וחבל. כיום אופנת הריון הוא תחום הנמצא בצמיחה והמודעות לבגדי הריון ולבגדי יציאה בייחוד גדלה וניתן למצוא שמלת הריון מפוארת יותר ופחות, צמודה או לא, מחומרים יוקרתיים שלא יגרמו לך להרגיש גדולה מדי, אלא יבליטו את הנתונים החיוביים ובייחוד את הבטן העגלגלה. שמלת הריון טובה תגרום לך להרגיש טוב עם ההריון ותיראה מצוין בצילום הריון.

רוצים למצוא את חנויות בגדי הריון המציגות את החזית של אופנת הריון השנה? הכנסו לעמוד בגדי הריון באינדקס קרוסלה.

לעדכונים, הפתעות ופרסים, חפשו אותנו בפייסבוק

אהבתם את הכתבה? תרצו לקשר אליה מאתרכם? הוסיפו את הקוד הבא:

<a href='https://www.karusela.co.il/posts/katavot/81/225-בגדים-להריון'>בגדים להריון</a>

סגור לתגובות


אין תגובות
האם כבר ביצעת את כל בדיקות ההריון להם את נדרשת? [קרא בהרחבה]
גלו מראש תסמונת דאון, סיסטיק פיברוזיס, טאי זקס [קרא בהרחבה]
הסיכונים הכרוכים בהפלה [קרא בהרחבה]
קסם השמן (שאולי סמואלוב)
קסם השמן
האם כבר ביצעת את כל בדיקות ההריון להם את נדרשת? [קרא בהרחבה]