זהו תיאור סיפור הליה של עומרי
עומרי
עומרי
ליז

זה היה אמצע החורף, הייתי בתחילת חודש 9, פתאום כמה ימים הפסקתי להרגיש את עומריקי בבטן... הלכנו למיון לבדוק את העניין, והכל היה תקין והזמינו אותנו שוב לבוא למחורת (יום שבת). כאשר חזרנו למחורת ועשו לו מוניטור כשעתיים וראו שיש פעילות עובר אבל אני לא הרגשתי אותו עשו לי US ושם גילו כי יש לי מחסור במי שפיר... לא הבנתי במה מדובר, אבל החליטו מייד לאשפז אותי למחלקת סיכון ולהתחיל לתת לי זירוזים. הבטיחו לי שבממוצע אחרי 3 טבליות יש צירים ויש לידה ונותנים עד 5 זירוזים.


לבסוף קיבלתי את כל ה5 זירוזים וחוץ מצירונים לא משמעותיים לא התפתח לכלום!! אחרי כ 4 ימים של זירוזים החליטו להכניס אותי לחדר לידה וישר להשים לי אפידורל. בהתחלה היה ממש סבבה, הפסקתי להרגיש את הצירונים. לקראת הערב התחלתי להרגיש את הצירים הולכים מתחזקים ואני מרגישה אותם ממש טוב!! בכל בדיקה שעברתי ע"י מיילדת או רופא לא הייתה פתיחה ולא כלום אבל הכאבים היו כבר חזקים מאוד!


נתנו לי תוספת שישכיח ממני את הכאב ועד סביבות השעה 8 בערב שוב הכאב נעלם. בסביבות השעה 9 בערב באו לבדוק מה קורה עם פתיחה כאשר אני בחדר לידה כבר מהשעה 11 בצהוריים, הגיעו למסקנה לפתוח את שק מי השפיר, ירדו המים ופתאום כל חצי שעה התקדמה הלידה. הצירים היו מאוד חזקים, מסתבר שהאפידורל לא השפיע עליי על חצי מהגוף שלי והרגשתי את כל הצירים ממש חזק אני ובעלי קראנו לרופא המרדים שייתן לי עוד קצת מהחומר שנתן לי כודם והרופא המליץ לעשות שוב את האפידורל ואמרתי לו בין צעקה לצעקה שאני ממש לא מסוגלת לחשוב על זה אפילו!!!


לבסוף הוא נתן לי את החומר שנתן כודם בהתראה כי העובר יכול להיכנס למצב סכנת חיים ועיבוד דופק. כאשר הייתה ממש פתיחה מלאה, והרופאים ראו את הראש כבר הילד שלי נתקע והתחיל לאבד את הדופק שלו וזה היה ממש מפחיד!!! פתאום צעקה בחדר הלידה "רופא ילדים לחדר לידה עכשיו" ואני נבהלתי וממש הייתי לחוצה ומאוד פחדתי. התחילו לדחוף לי את המוניטור לכיוון העובר עצמו, כי הדופק שלו הלך ונחלש...


ואז החלטתי לעצמי בראש שאני מתחילה לצעוק גם עם לא כואב פשוט צועקת בשביל לא לשמוע את הרופאים ומה הם אומרים, הרופאים בהתחלה לא הבינה מה קרה לי אבל המשכתי... לבסוף עומריקי שלי נולך כמו מלאך משמיים הוא יצא בריא ושלם אך כאשר הוציאו אותו היה לו סביב הצואר חבל התבור מסובב פעמים וגם מסביב לכתף... אני למזלי לא ראיתי את זה אבל כאשר קיבלתי אותי לידיים שלי, אחרי שעטפו אותו וניקו אותו קראתי לו מלאך שלי... והוא הסתכל עליי כמו מלאך והרגשתי הכי טוב בעולם!!!!!

לעדכונים, הפתעות ופרסים, חפשו אותנו בפייסבוק

אהבתם את הכתבה? תרצו לקשר אליה מאתרכם? הוסיפו את הקוד הבא:

<a href='https://www.karusela.co.il/posts/sipur/21/270-עומרי'>עומרי</a>

סגור לתגובות


אין תגובות
קסם השמן (שאולי סמואלוב)
קסם השמן
קסם השמן (שאולי סמואלוב)
קסם השמן