לידה שהיתה ארוכה, עם צירים שנמשכו במשך כמעט 48 שעות, כמעט העברה לניתוח קיסרי, ובסוף פתיהח פתאומית ולידה זריזה
סיפור לידתו של יובל
גיליתי שאני בהריון
גיליתי שאני בהריון
איה

:-)

שמי איה, ואני עו"ד במקצועי.
לאחר כחצי שנה של נישואים לבעלי המקסים, החלטנו שהגיע הזמן לנסות ולהתחיל לעבוד על הריון.
הבעיה היתה שעבדתי במשרד עו"ד תובעני ביותר, ובמהלך עבודתי שם, רזיתי- עקב השלשולים מהם סבלתי כתוצאה מהלחץ הרב ששהיתי בו, המחזור שלי איבד כיוון, שלא לדבר על כך שלא ישנתי- כן רבותיי מתכון מעולה למניעת כניסה להריון- האמת היא שהמשרד הזה בעצם מהווה אמצעי מניעה:-)
לאחר שהגעתי לתובנה כי אם אשאר במקום העבודה הזה כנראה לא אכנס לעולם להריון, עזבתי את העבודה, ולאחר שמצאתי עבודה חדשה, החלטתי לטוס עם אמא שלי לניו יורק, להתאוורר לפני תחילת העבודה, ההתאווררות אכן עבדה, וביום האחרון של הנסיעה הייתי אמורה לקבל מחזור. אך אבוי, לא לקחתי איתי בכלל טמפונים. אז אמרתי אוקיי- אקח מאשתו של בן דודי שביקרנו באותו זמן, ורצה הגורל וגם ממנה שכחתי לקחת... בצר לי אמרתי שאחפש בשדה התעופה ו/או במקרה הגרוע אקח מאישה זרה במטוס- בכ"ז יש אחוות בנות בכל הנוגע למצוקת טמפונים.
הטיסה עברה בשלום, ולא קיבלתי מחזור..מוזר חשבתי לעצמי וכשהגעתי לארץ, חיכיתי יום, על מנת לוודא שאיני הוזה, וכשעדיין לא קיבלתי סיפרתי על כך לבעלי, שיחיה, כי המחזור מאחר..ובכן החלטנו לקנות ערכת בדיקה.
בפעם הקודמת שקניתי די התאכזבתי לגלות שיש רק פס אחד..אז הפעם, מכיוון שצריך לחכות כמה דקות על מנת לדעת בוודאות אם אני בהריון לקחנו את הכלבה לטיול למטה בינתיים כשאנחנו חושבים לעצמנו מה היה אם..
כשעלינו למעלה, בדחילו ורחימו הסתכלנו על המקלון- והפעם לא היה ספק, היו שם שני קוים!!! כמובן שליתר בטחון קניתי עוד ערכה, כדי לדעת באמת, אבל גבירותיי ורבותיי המקלון לא שיקר- אני בהריון!

לעדכונים, הפתעות ופרסים, חפשו אותנו בפייסבוק

אהבתם את הכתבה? תרצו לקשר אליה מאתרכם? הוסיפו את הקוד הבא:

<a href='https://www.karusela.co.il/posts/sipur/31/239-גיליתי-שאני-בהריון'>גיליתי שאני בהריון</a>

סגור לתגובות


אין תגובות
קסם השמן (שאולי סמואלוב)
קסם השמן