ילדה שלי
ילדה שלי
ילדה שלי
לימ

ילדה שלי

בוקר - טוב, הגיע יום הלידה. כלומר הגיע ה דיו דיי בוא תמו 40 השבועות. ואני? כלום ? הכל כרגיל דווקא מרגישה מצוין. לא הלכתי לעבודה. בכל זאת. מי יודע מתי עוד יהיה לי חופש. אלכס המנקה מגיע לנקות את הבית. עיתוי מושלם אה ?
סידורים אחרונים לפני הלא נודע. הסתפרתי , עשיתי פן (לפחות שעם זה לא נצטך להתעסק). הספר שואל מתי אני אמורה ללדת.., עניתי לו שהיום. אני חושבת שהוא קצת נבהל. הלכתי לקנות דיבורית בלו טוס. בכל זאת להקרין כמה שפחות על הקטנה כשתצא.
ערב- אמא שלי לוחצת עלי ללכת להבדק, לראות שהכל בסדר, פתיחה עניינים מים וכאלו. זה נכון שהתמכרתי קצת לאולטרה סאונד והערכות משקל , אבל התור באיכילוב קצת מעייף. אומנם הם נותנים שם שירות חינמי למי שהצליחה להגיע עד הלום, אבל עדין. ובכלל ג'וסקי , הוא בטח יהיה נגד.
הוא חוזר מהעבודה, בשביל מה ללכת ? באמת בשביל מה. טוב אולי כן אני חושבת. אתה יודע מה, בוא תקפיץ אותי לאיכילוב ותחזור הביתה, פשוט אין שם חניה והחניון עולה עשורות טובות של שקלים(כמעט חצי אוניברסיטה לתינוק) אז אני מנסה לחסוך את זה מעצמי. טוב נו, אולי כן אבוא איתך. ואם כבר לא ניקח את התיק? ניקח ! לקחנו ! נכנסתים עם האטו לאיכילוב. אסור להחנות שם רק לעצור אבל בכל זאת אנו מתעקשים לחפש שם חניה. מותר באדום לבן? אוי לא גוררים שם.., מותר בצומת? אוי זה גרוע יותר ממרכז העיר. טוב, ליד השומר , הוא מבטיח שעד הבוקר לא נקבל דוח. ומי בכלל מתכוון להיות שם בבוקר. מחכים כרגיל, הינה היא בודקת אותי , אצבעות, "יפה פתיחה של 3 לחדר הלידה" !!! מה !!???! . בכל זאת ממתינים אבל אני כבר לוחצת שיקדמו אותי למעלה ואם לא אני אעלה לבד כי יש לי וירוס ואני חייבת לקבל 3 שעות לפני הלידה אנטיביוטיקה ואם לא שלא נדע. מעלים אותי. בטח חדר לידה טבעי, בטח שבלי אפידורל. אי אפשר חדר לידה טבעי כי אני צריכה לקבל אנטיביוטיקה. לא צריך, נעשה טבעי ה=בכל מקרה . יפה , פתיחה של 6 ואת בלי אפידורל אומרת הרופאה בהחלפת המשמרות , אני ממש גיבורה. בטח. מקלחת של שעות עם מוניטור נייד (לא כולם יודעים היה שווה להתעניין) . הוא רואה טלויזיה. אני עיפה. מאוד עיפה.
כל כך עיפה שאני כבר לא בטוחה שיהיה לי כח ללדת בכלל. הוא רוצה לקחת סנדוויץ מהמכונה, אתה לא עוזב אותי, מה אני עשה לבד בציר ?? כמו לטפס על הר ואי אפשר לנוח , אפילו אי אפשר ליפול. אולי בכל זאת אפידורל? אני כבר בשלב ממש מתקדם בטח לא יתנו לי. אבל המים לא ירדו, מה אם זה יקח עוד הרבה זמן? אין התנגדות משום חזית. גן העדן הגיע. אזו הקלה, אזה אושר. פתיחה של 8.5 ואפידורל. נחים וזה מתחיל. ג'סקי מצד אחד היא מצד שני , למי יש כח ללחוץ וזה גם לא כל כך נעים . שהם יעבדו תנו לנוח. היא אומרת שחיבים שזה לא בריא להשאיר ככה את העובר. טוב נו. תסתכלי למטה היא אומרת. איחח מה זה השעירות הזו שיוצאת לי משם ? קחי אותה תוציאי אותה מה ??? זה הראש?? . היא עלי , היא יונקת, אני לא רוצה לעזוב. 2 לילות בלי שינה ועוד שנתיים. אזה פלא . תודה !!

לעדכונים, הפתעות ופרסים, חפשו אותנו בפייסבוק

אהבתם את הכתבה? תרצו לקשר אליה מאתרכם? הוסיפו את הקוד הבא:

<a href='https://www.karusela.co.il/posts/sipur/60/267-ילדה-שלי'>ילדה שלי</a>

סגור לתגובות


אין תגובות
קסם השמן (שאולי סמואלוב)
קסם השמן