בטור זה נכיר מעט את פורטל קרוסלה, את סביבת הפורטל ברשת ומידע מעניין נוסף.

קרוסלה ברשת
קרוסלה שוהם
אתרי הריון ולידה ברשת
הכירו את פורום הריון ולידה
קרוסלה ברשת
מערכת קרוסלה

מה נמצא כאשר נחפש קרוסלה ברשת? החיפוש מניב תוצאות מגוונות: החל מהדף האישי של הרכב בשם קרוסלה במייספייס, המשך בבלוג של כתבת בשם קרוסלה בתפוז, בית עיצוב לרהיטים וכמובן פורטל קרוסלה להריון ולידה.

אז מה נמצא כאשר נחפש את המילה קרוסלה באינטרנט? החיפוש של המילה "קרוסלה" במנועי החיפוש באינטרנט בהחלט מניב תוצאות מגוונות ומענייניות. ראשית, אנו מגיעים לעמוד של להקה תחת אותו השם Carusella ברשת החברתית מייספייס Myspace. העמוד מספר קצת על שני חברי ההרכב המוזיקלי, כאשר ניתן למצוא באתר גם את פירוט ההופעות הקרובות של הלהקה, כמו גם הצטרפות לבלוג, תמונות וסרטונים של הלהקה, קטעי עיתונות ועוד.

בהמשך, אנו מגיעים לבית עיצוב לרהיטי יוקרה, גם הוא בשם קרוסלה - "בית עיצוב לרהיטים". חנות הרהיטים ממוקמת במרכז תל אביב ומציעה רהיטים מעוצבים לחדרי ילדים ונוער. האתר מציג את שלושת המעצבים העומדים מאחורי המותג, את העיצובים השונים והמחלקות השונות כמו מחלקת יומולדת שמספקת אביזרים וקישוטים לימי הולדת. בנוסף ניתן ללמוד על החומרים מהם עשויים הרהיטים ותפיסת העולם שעומדת מאחורי כל עיצוב.

'קרוסלה' הוא גם פורטל הריון ולידה שמציע מידע רחב להורים המצפים ולנשים לפני במהלך ואחרי הריון ולידה. האתר מציע מגוון רחב של כתבות בכל הקשור להריון ולידה, טורים אישיים בנושאים שונים, סיפורי לידה, טיפים להריון ולידה וגם פורום בו ניתן להשתתף. בפורטל ניתן למצוא מידע שימושי כמו בדיקות שצריך לעשות במהלך ההיריון, כל מה שצריך לדעת לפני הלידה ועזרה בבחירת ציוד לתינוקות או גני ילדים ופעוטונים. כמו כן, ניתן למצוא קישורים לאנשי מקצוע בתחום הריון ולידה כמו דולות או צלמי הריון.

החיפוש של המילה 'קרוסלה' מוביל אותנו גם אל קטעי וידיאו מתוך האתר יו-טיוב Youtube ואתרי סרטים אחרים כמו Flix או Vidi שבהם ניתן למצוא סרטונים משעשעים יותר ופחות, הכוללים פספוסים ופעלולים הקשורים בקרוסלת משחקים מסתובבת. ניתן לצפות בקטעים מהתוכנית 'קרוסלה' ששודרה בעבר או וידיאו קליפים של שירים תחת השם 'קרוסלה' של שרית חדד ובן ארצי.

ניתן גם למצוא את הערך 'קרוסלה' מתוך אתר ויקיפדיה שמספר קצת על תכנית העבר שהייתה תכנית ילדים בטלוויזיה הישראלית בין השנים 78-79 בערוץ הראשון. קיים מידע על כל אחת מהדמויות המרכזיות בתכנית וקישורים לקטע הפתיחה של התכנית או לשיר מתוך התכנית. בתוצאות חיפוש נוספות נגיע לאתר ובו ניתן לרכוש את הדיסק המכיל את כל השירים מתוך התכנית.

מלבד קישור לוידיאו קליפ של השיר 'קרוסלה' של שרית חדד, תוצאת חיפוש אחרת גם מקשרת אותנו לאתר Songs ובו מילות השיר ומילים לשירים נוספים בעברית או בלועזית.

בהמשך, אנו מגיעים גם לחברה בשם 'א.ת קשת מערכות' המתמחה בהקמת שערים ומחסומים וביניהם שערי קרוסלה מסתובבים. האתר מציע תמונות של שערי הקרוסלה השונים שהחברה מציעה, יחד עם מערכות נוספות ופרטי התקשרות.

החיפושים הבאים מחזירים אותנו שוב להרכב המוזיקלי Carusella באתר של עכבר העיר בתוך מדור המוזיקה, שם נמצא ביקורות על ההופעות שלהם וקישור לאתר Myspace  בו כבר ביקרנו. בנוסף, אנו חוזרים אל שירי תכנית הילדים 'קרוסלה' שוב באתר Songs, בו ניתן לרכוש את אלבום האוסף של התכנית או שירים בודדים מתוכה. אנו מוצאים גם חברות נוספות המספקות שערים ומחסומים מסוג קרוסלה, כמו חברת 'עופר שערים' ומגיעים אפילו לגולשת מסוימת שפועלת באתר תפוז אנשים תחת השם 'קרוסלה'.

לעדכונים, הפתעות ופרסים, חפשו אותנו בפייסבוק

אהבתם את הכתבה? תרצו לקשר אליה מאתרכם? הוסיפו את הקוד הבא:

<a href='https://www.karusela.co.il/posts/turim/21/175-קרוסלה-ברשת'>קרוסלה ברשת</a>

סגור לתגובות


1. כייף
היירהן אורח
דירוג:
0

בעד הריון ולידה
רוצים לצפות בסיפור ילדים? [קרא בהרחבה]
סיפורן של ארבע חברות אמהות טריות בנסיון לחזרה למעגל העבודה [קרא בהרחבה]
קרניו-סקראל - לא מילה גסה [קרא בהרחבה]
קסם השמן (שאולי סמואלוב)
קסם השמן
קסם השמן (שאולי סמואלוב)
קסם השמן
רוצים לצפות בסיפור ילדים? [קרא בהרחבה]