בטור זה נכיר מעט את פורטל קרוסלה, את סביבת הפורטל ברשת ומידע מעניין נוסף.

קרוסלה ברשת
קרוסלה שוהם
אתרי הריון ולידה ברשת
הכירו את פורום הריון ולידה
אתרי הריון ולידה ברשת
מערכת קרוסלה

סקירת הפורטלים הגדולים של הריון ולידה הנמצאים ברשת האינטרנט.

כיום, ניתן למצוא ברשת מגוון עצום של אתרי הריון ולידה שמרכזים בתוכם את כל סוגי המידע האפשרי שקיים בנושא הריון ולידה, ויכול לעניין זוגות צעירים שמתכננים להקים משפחה, זוגות המצפים לילד ראשון, נשים בהריון, הורים טריים והורים ותיקים יותר.

אתר אחד שניתן להגיע אליו בכל חיפוש הקשור לנושאי הריון ולידה הוא אתר יולדת - Yoledet. האתר מכיל כמות עצומה של מידע שכל אישה לפני, במהלך ואחרי הריון צריכה לדעת. האתר מפעיל פורום בו ניתן ליצור קשר עם נשים בהריון או הורים והמידע שהוא מספק הוא מידע מאוד פרקטי כמו חישוב שבועות הריון, בדיקות שגרתיות שצריך לעשות, רשימות ציוד וכדומה. האתר נוח יחסית לתפעול ועם עיצוב נחמד שבהחלט פונה אל הנשים והאמהות.

אתר נוסף הוא אתר אמנות הלידה - Leida אשר במבט ראשון לא בטוח שנראה כמו אתר הריון ולידה מבחינת העיצוב, אך בהחלט מחפה על כך בכמות התכנים והמידע שהוא מספק. מלבד כמות גדולה של מאמרים וכתבות בנושאי הריון ולידה, ניתן למצוא באתר חנות קטנה למדי, המציעה מספר פריטים כמו מנשא לתינוקות ואפילו הורדות בחינם של דיסקים וספרים לקראת הלידה.

באתר דולה - Doula הפורטל הישראלי להריון לידה והורות ניתן למצוא מידע על דולות, אך גם על נושאים רבים אחרים הקשורים להריון ולידה. האתר בולט מאוד בעיצוב הנעים והינו ידידותי מאוד למשתמש. באתר ניתן למצוא את כל הנושאים הפופולאריים הקשורים להריון ולידה, אך בולטות בייחודן הכתבות והמאמרים הנוגעים לאופנה, סטייל וטיפוח המעניקים טיפים לנשים אחרי לידה, כמו איך להתלבש אחרי ההיריון ואילו טיפולי יופי מומלצים בזמן ההיריון.

באתר מאמי - Mamy  ניתן למצוא מספר פורומים בנושאים שונים החל מפורום הריון ולידה כללי ועד פורום בנושא אובדן הריון או פורום שיעזור לבחור שם לתינוק. האתר מעוצב בהתאם לאתר בנושא הריון ותינוקות וקל יחסית להתמצאות. ניתן למצוא באתר עדכונים שוטפים וידיעות אקטואליות הנוגעות לנושאי הריון ולידה. האתר אפילו מקיים תחרות של תמונות הריון - תחרות צילומי הבטן ההריונית. הגולשים בעצם מחליטים מי האמא עם הבטן היפה ביותר וזו תזכה בתלושים לקניית בגדי הריון.

אתר גוזלים - Gozalim בולט במהרה בעיצוב הנעים והויזואליות המתקדמת. הוא מאוד נוח למשתמש משום שהוא מחולק לקטגוריות ברורות מאוד של לפני הריון, בזמן הריון, לידה, ברית ותינוקות, כך שכל גולש או גולשת יכולים לגשת ישר אל הנושא הרלוונטי אליהם. גם הפורום באתר מתחלק לנושאים כמו צרכנות או נושאים רפואיים ויש אפילו חנות שנקראת 'קניון גוזלים' שמוכרת מוצרים לפי קטגוריות כמו אביזרי בטיחות, בגדי הריון, ריהוט, צעצועים ועוד.

באתר I Feel שהוא פורטל רחב בנושאים שונים ומגוונים ניתן למצוא גם אתר הריון ולידה עם עיצוב נחמד, שמציג כבר בכניסה את רשימת שבועות ההיריון, כך שכל אישה יכולה לעיין בתכנים המתאימים אל שלבי ההיריון הספציפיים בהם היא נמצאת. באתר יש ארבעה פורומים בנושאי התפתחות מוטורית, הפרעות קשב, הנקה ופורום לגיל הרך. בנוסף ניתן לקרוא טורים אישיים של אימא טרייה, אבא לשתי בנות וגם של גרפולוגית שעוזרת בפתרון בעיות חברתיות והתנהגותיות של ילדים בעזרת פענוח ציורי ילדים.

גם אתר ללדת באהבה - Laledet Beahava שסיסמתו היא 'כל מה שאת צריכה לדעת בדרכך ללידה', מספק מידע רב המחולק לשלבים של הריון, לידה ואחרי לידה. באתר ניתן למצוא מאמרים וכתבות על נושאים מגוונים החל מייעוץ לפני הריון, תזונה בהריון, שלבי לידה, ליווי לאחר לידה או בחירת שם לתינוק. לא מצאנו באתר מידע רב על התפתחות תינוקות בגילאים מאוחרים יותר או מידע על פעוטות. באתר ניתן למצוא פורום וגם אינדקס של מוצרי תינוקות, קורסים, חוגים ומתנות.

אתר Baby Go הוא למעשה אינדקס הריון ולידה ואינדקס אתרים מורחב בכל נושא שרק ניתן לחשוב עליו החל מנושאי הריון, לידה ותינוקות "קלאסיים" וכלה באתרי אוכל, אתרי נשים, אתרים של בגדי הריון או חנויות למוצרי תינוקות, משחקים לילדים וקישורים לפורומים רבים בנושאי הריון, לידה ותינוקות. באתר מאמרים בנושאים מגוונים ומיוחדים כמו כללים לצילום ילדים, הריון ברפואה הודית ודמיון מודרך בזמן הלידה. עוד באתר קישור לכל אתר הריון ולידה מרכזי שקיים ברשת וכן קישורים לאתרי קופות החולים השונות. יש אפילו רדיו בייבי-גו שמאפשר להאזין לאיזו תחנת רדיו שתרצו תוך כדי גלישה. הגלישה באתר נוחה וקלה והוא מעוצב באופן ידידותי ונעים.

אתר יומן הריון - Y herayon  מספק את כל המידע הדרוש למעקב הריון, הכנה ללידה ומידע על התקופה לאחר הלידה. האתר מעוצב בצבעים נעימים עם שימוש נוח, אבל ללא חדשנות או ייחודיות מקורית. הוא מספק מידע מפורט בכל הנוגע לזכויות נשים לאחר לידה ומנוהל בו פורום הריון ולידה פשוט למדי.

אתר עולם התינוק - Baby World מספק לא פחות מידע ומאמרים בנושאי הריון ולידה מכל אתר אחר, אך נדמה כי העיצוב וסידור התוכן מיושן מעט. הנושאים באתר מחולקים לארבע חלוקות של לפני הריון, בזמן הריון, לידה ותינוקות. לא ניתן למצוא פורום באתר ואפליקציות מסוימות כמו לימוד איך לבנות אתר אישי לילד אינן זמינות. באתר ניתן למצוא מידע על התפתחות הילד וכן טיפים לעזרה בהתפתחות תינוקות כמו גמילה מחיתולים ומוצצים.

לעדכונים, הפתעות ופרסים, חפשו אותנו בפייסבוק

אהבתם את הכתבה? תרצו לקשר אליה מאתרכם? הוסיפו את הקוד הבא:

<a href='https://www.karusela.co.il/posts/turim/21/177-אתרי-הריון-ולידה-ברשת'>אתרי הריון ולידה ברשת</a>

סגור לתגובות


אין תגובות
איך נראית ההורות מנקודת מבט של סבתא? [קרא בהרחבה]
גם לכם היה פעם חבר לעט? [קרא בהרחבה]
הומאופתיה כפותרת קינאת אחים - אפשרי [קרא בהרחבה]
קסם השמן (שאולי סמואלוב)
קסם השמן
קסם השמן (שאולי סמואלוב)
קסם השמן
איך נראית ההורות מנקודת מבט של סבתא? [קרא בהרחבה]