טור אישי של לילך קרן גרופר אמא לשלוש בנות מהממות המביאה בפני גולשי קרוסלה חוויות ורגעים מכוננים בגידולן.

סהר קדימה
ילדה או חתולה
כל ההתחלות
איך לבחור מטפלת
כיצד לבחור חוג לקטנטנים
לצרוח, לברוח, או...
זמן לעצמך... יש חיה כזאת
מוצרי תינוקות
ילדים כאספקלריה של עצמנו
מוצרי תינוקות
לילך קרן גרופר

מוצרי תינוקות - למי מיועדים? למה בכלל? ואם כבר אז מה לקנות?

מכירים את החיפוש הזה אחר המוצר הבא? עגלה מאובזרת, גלגלים מסתובבים, תיק גדול וקטן, מנשא על הגב, על הבטן, על הצד, מכנס אורגני, בקבוקים מתכלים מעצמם ועוד ועוד. כל רגע צץ לו מוצר חדשני ומיוחד, כזה שבדיוק חיכית לו, כזה שהמציאו רק בשביל התינוק שלך או יותר נכון... בשבילך.

בעבר, כשאני הייתי תינוקת, הורי קנו עגלה אחת שעברה מדור לדור, החזיקה מעמד בכל האתגרים שהציבו בפניה ועוד עברה הלאה לדודים ולחברים. (אני לא אתפלא למצוא אותה עדיין משוטטת ברחובות חיפה). אז למה תסבירו לי אתם, למה יש לי 7 עגלות?

השוק רווי במוצרים שונים ומשונים ואני מצאתי את עצמי עם 3 עגלות, 4 טיולונים, 2 לולים, 3 תיקים ופה אפסיק לספור (כדי שבעלי לא ידע על שאר המוצרים שמסתובבים לנו בבית).

אז מה זה הדבר הזה? ולמה אנחנו נגררים אחרי הטרנדים של מוצרי התינוקות?

אז כן חברים יקרים, מוצרי התינוקות מיועדים לנו ההורים ומעט מאוד לתינוקות שלנו. היו בטוחים שלתינוק לא משנה על איזה עגלה הוא נמצא, העיקר שיש אימא שמחבקת ואוהבת וציצי בשלוף. גם לא משנה לו על איזה מנשא הוא נמצא ואם זה הודי, אינדיאני או אסקימוסי...

אם כך הדבר ואכן המוצרים מיועדים לנו, אז מה קורה לנו שם בדיוק? ריכזתי עבורכם ועבורי את הסיבות העיקריות לקניות הללו:

  1. מעמד חברתי: משחק תפקיד משמעותי בבחירת המוצרים. הרי אחרת היינו מסתפקים בעגלה שקנינו לילד הראשון ולא ממשיכים וקונים עוד עגלה או עוד טיולון. מחיר העגלה והארץ ממנה היא מיובאת משחקים תפקיד חשוב ביותר. (רק שאף אחד לא אמר לכם שאת כל העגלות מייצרים בסין... או בקוריאה).
  2. להיות אופנתית: אנחנו מעוניינות ללכת בגאווה ברחובות עם התיק ועגלה האופנתית ומאובזרת להרגיש ולהיות IN כאילו אנחנו לובשות את המוצרים על גופינו. רק רציתי להזכיר שמה ששוכב בעגלה הוא הדבר האמיתי!
  3. להרגיש עם החבר'ה: אם לא יהיו לנו את "ה" מוצרים הכי הכי לא נוכל לשוחח עם שאר האמהות על איכות המוצרים, על איך היינו מסתדרים בלי מנשא צד ואיך התינוק היה רואה מה קורה בעולם לולא היה נוסע נגד כיוון הנסיעה? חשבתם על זה?
  4. סיפוק הצורך בקניות: גיליתי שגם סיפוק צורך זה חשוב ביותר. הרי אנחנו מסתובבות הלוך ושוב ברחובות עם תינוק צורח בעגלה או במנשא... ולעיתים קצת, אבל באמת רק קצת, מתוסכלות... ומה יכול לעזור לנו? נכון מאוד, קניות! אבל חלילה וחס שנקנה משהו לעצמינו... אז נקנה לתינוק שלנו ולכך יש הצדקה ברורה ומוסכמת עם הבעל. והרי כולם באו על סיפוקם בשלום.

אם כך, מה בכל זאת כדאי לקנות? כדי שלא תמצאו את עצמיכן כמוני, עם ציוד של משפחה מרובת ילדים, ממליצה לכם ללכת פעם אחת ולתמיד על המוצרים הכי הכי שבא לכם ולא להתפשר. פעם אחת תקנו את המוצרים בהם חשקה נפשכם ובזה בא לציון גואל. כי אחרת תמצאו את עצמכם קונים שוב ושוב...

לעדכונים, הפתעות ופרסים, חפשו אותנו בפייסבוק

אהבתם את הכתבה? תרצו לקשר אליה מאתרכם? הוסיפו את הקוד הבא:

<a href='https://www.karusela.co.il/posts/turim/26/282-מוצרי-תינוקות'>מוצרי תינוקות</a>

סגור לתגובות


אין תגובות
כתבה ראשונה בסידרת כתבות בנושא הומאופתיה [קרא בהרחבה]
חיפשתם סרטונים איכותיים עבור הילדים? [קרא בהרחבה]
הורות כהזדמנות והורות עם משמעות [קרא בהרחבה]
מזי לבל לרנר צלמת אומנותית (מזי לבל לרנר)
מזי לבל לרנר צלמת אומנותית
יניב שמן צלם הריון (יניב שמן)
יניב שמן צלם הריון
כתבה ראשונה בסידרת כתבות בנושא הומאופתיה [קרא בהרחבה]