מהי תרפיית קרניו-סקראל וכיצד היא יכולה לעזור בכל הנוגע להורות, אמא ותינוקה.

תרפיית קרניו-סקראל
הכרותי עם קרניו סקראל
פוריות, עקרות, וקרניו-סקראל
פוריות, עקרות, וקרניו-סקראל
שרונה חלילי

סיפורה של אירית, חרדות העבר וכיצד טיפול בקרניו סקראל עזר לה בהתמודדות מול ההריון והלידה

אירית, אישה בתחילת שנות השלושים לחייה, הגיעה אלי לאחר נסיונות ארוכים להכנס להריון, נסיונות שארכו מספר שנים. בבדיקות רפואיות שעברה לא נמצאו כל בעיות, המערכת הפיזיולוגית והמערכת ההורמונאלית נמצאו כמתפקדות היטב. הרופאים היו אובדי עצות.

רגע לפני ששקלה לעשות הפרייה, החליטה לתת הזדמנות נוספת למהלך טבעי, והגיעה אלי לסדרה של טיפולי קרניו-סקראל. במהלך הפגישות שלנו עלה זכרון הלידה של אירית עצמה, לידה שנחרטה באופן כלשהו כלידה טראומטית וקשה. הלידה של אירית היתה לידת מלקחיים והיא ארכה שעות ארוכות, כשאירית התינוקת היתה תקועה בצוואר הרחם זמן ארוך.

במהלך הטיפולים, הבינה אירית שלידה זו השפיעה עליה עמוקות, כך שברמת התת-מודע לא היה לה רצון להיות בהריון, כדי לא לאפשר את האפשרות של לידה מהסוג שעברה עליה.

עם ההבנה של המקום הרגשי והקדום שהיה לה, החל להתפתח באירית הרצון הפנימי והאמיתי לאפשר הריון ולידה, מתוך הבנה שהחוייה, לא בהכרח תחזור על עצמה. במקביל למקום הרגשי, היה דרוש גם טיפול ברמה הפיזיולוגית.

אירית התלוננה על מגרנות וכאבי ראש כרוניים שנבעו מלחץ שהיה על עצמות הגולגולת שלה (לחץ שהתהווה, כנראה, עוד במהלך הלידה שלה עצמה). כשיש לחץ של עצמות הגולגולת אחת על השנייה, יכול להיות מצב בו האזור שמפריש הורמונים במוח (בלוטת ההיפופיזה) נמצא תחת לחץ מסויים שאינו מאפשר את הביטוי המלא של מערכת זו, ועלול להשפיע על הפרשה של שאר ההורמונים בגוף.

על ידי הקשבה לפעימת הקרניו-סקראל, חזרה המערכת לתפקודה התקין ואיתה נעלמו גם כאבי הראש. ההריון שבושש להגיע במשך השנים, הופיע.

לעדכונים, הפתעות ופרסים, חפשו אותנו בפייסבוק

אהבתם את הכתבה? תרצו לקשר אליה מאתרכם? הוסיפו את הקוד הבא:

<a href='https://www.karusela.co.il/posts/turim/28/293-פוריות-עקרות-וקרניו-סקראל'>פוריות, עקרות, וקרניו-סקראל</a>

סגור לתגובות


אין תגובות
הורות כהזדמנות והורות עם משמעות [קרא בהרחבה]
תיאוריית הטרימסטר הרביעי [קרא בהרחבה]
הפסיכולוגיה הפרהנטלית והפרינטלית [קרא בהרחבה]
קסם השמן (שאולי סמואלוב)
קסם השמן
הורות כהזדמנות והורות עם משמעות [קרא בהרחבה]