מאמר בנושא בית וגן

מדוע כדאי שאת הצעד הראשון הבייבי שלכם יעשה על רצפת פרקטים

מדוע כדאי שאת צעדיו הראשונים הבייבי שלכם יעשה על רצפת פרקטים. להורים שבדרך, לאם המצויה בהריון מתקדם ועוד מעט כבר רואים את הסוף ומתחילים בתכנון סל הצטיידות לתינוק, למה רצפת פרקטים, איזה יתרונות מעניקים פרקטים לחדר התינוק, על בטיחות בפרקטים המיועדים לחדר התינוק, שיקולים ועצות בבחירת פרקטים והתאמתם לריהוט בחדר התינוק ועוד..

מדוע כדאי שאת הצעד הראשון הבייבי שלכם יעשה על רצפת פרקטים תמונה

מה קשור פרקטים לתינוק:

בשעה טובה את בהריון מתקדם וכבר עוד מעט רואים את הסוף שהוא בעצם ההתחלה של משהו נפלא. זה בדיוק השלב שבו מתחילות כל ההכנות לפני הלידה. קניית ציוד ואיבזור לתינוק שבדרך, ריהוט חדר התינוק וכד'. בשלב זה כדאי לשקול לעשות רצפת פרקטים בחדר התינוק ולהתאימה לריהוט בחדר. שהרי משקיעים כל כך הרבה מחשבה וממון בבחירת מיטה לתינוק, שידה לתינוק ועוד ריהוט וציוד. ואין ספק שחלק בלתי נפרד ממראה החדר הוא הריצוף. רצפת פרקטים תעניק לחדר את המראה הכי יפה בחדר התינוק ותשלים את עיצוב חדר התינוק בצורה הטובה ביותר.

אל תזניחי את הרצפה היא מרכיב חשוב במראה הכללי. אל תשכחי שבתוך חודשים ספורים הבייבי שלך יעשה את הצעד הראשון שלו וכדאי שזה שיהיה על רצפת פרקטים נעימה ויפה.

יתרונות פרקטים לחדר התינוק:

לרצפת פרקטים יתרונות חשובים במיוחד לחדר התינוק: פרקטים יפים ומשדרגים מאד את מראה הכללי של חדר התינוק. פרקטים הכי בריא לתינוק שלך מכל ריצוף אחר. פרקטים צובר הרבה פחות לכלוך ואבק משטיח למשל בחדר התינוק פרקטים הרבה יותר נעימים לתינוק לזחול עליו מאשר על ריצוף קרמיקה או שיש קר וכואב. רצפת פרקטים מבודדת מחום וקור ונעימה למגע בכל עונות השנה, גם בחורף וגם בקיץ פרקטים קלים לניקוי ותחזוקה ואינם מצריכים כל מאמץ וזה יתרון גדול במיוחד בתקופה שלאחר הלידה.

עלות פרקטים זולה יחסית ואינה מכבידה על  התקציב יתרון חשוב נוסף להורים שבדרך. פרקטים למינציה עמידים לשריטות ומגיעים במבחר עצום של צבעים גוונים ודוגמאות לטעם של כל אם ואב. זמן עבודה הנדרש להתקנת פרקטים בחדר תינוק הוא קצר ומהיר דבר שמאפשר החלטה וביצוע מיידים בניגוד לשיפוצים ולסוגי ריצוף אחרים, ניתן להשתמש בפרקטים מיד בתום ההתקנה. אין צורך להמתין לאחר הלידה כדי לרצף את החדר התינוק בפרקטים.

פרקטים הם בטיחותיים והם בעלי תו תקן ועמידות באש ועשן. חשוב לא ? בתורת הפנג שוואי הסינית פרקטים מומלצים שכן הם מכניסים לחדר התינוק אלמנט חיובי מן הטבע. כל היתרונות הרבים הללו של הפרקטים מביאים למסקנה חד משמעית שרצפת פרקטים היא בחירה אידיאלית לחדר לבייבי שלך. פרקטים יתנו בחדר התינוק סביבה רכה נעימה ויפה.

שיקולים חשובים בבחירת פרקטים לחדר התינוק:

בחירת צבע הפרקטים לחדר לתינוק הינה בראש ובראשונה לפי הטעם האישי של כל אחד אבל בעת בחירת פרקטים לחדר התינוק כדאי מאד להתחשב במספר שיקולים: גווני הפרקטים יכולים להיות בצבעים רכים כמו פרקט לבן, פרקט לבן מלוכלך, פרקט בגוון שמנת, אוף-וייט ודומיהם ואז הפרקטים עדינים, אינם מתבלטים, מתאימים לכל ריהוט ומשתלבים יפה בחדר התינוק. אבל יש שפע אפשרויות נוספות, בחירה בפרקטים בגווני עץ החומים אדומים תיצור תחושה של חמימות וביתיות בחדר התינוק. אפשרות נוספת שרבים אינם מודעים לקיומה היא התאמת רצפת הפרקטים למין הילוד כלומר בחירה בפרקט ורוד עבור בת או פרקט כחול לבן. כן כן יש דבר כזה והתוצאה מאד מרשימה.

רצוי שהפרקטים ישתלבו בעיצוב הכללי של החדר ויתאימו בגוון ובסגנון למיטת התינוק, לשידת ההחתלה ולריהוט שבחרתם עבור חדר התינוק. גווני הפרקטים יכולים להשתלב בקשת הצבעים של הריהוט או מנוגדים לו. כדאי לקחת בחשבון שאם החלל החדר המיועד לתינוק הוא חדר קטן, גוונים בהירים של פרקטים יתנו תחושה של מרחב יותר מגוונים כהים.  ואילו במידה והחדר הוא גדול ואין הרבה ריהוט בחדר של התינוק כך שהחלל גדול אזי גוונים כהים ישדרו חום ומשפחתיות נעימה.

זכרו לבדוק שיש תו תקן אש לפרקטים, שהם ממקור אמין ובטיחותיים, דבר שיבטיח שקט נפשי לשנים. לפרקטים דירוג שמציין את רמת העמידות שלהם החל מ AC3  ועד ל AC6 כאשר עבור חדר לתינוק מומלץ פרקטים AC4  לפחות.

עלות פרקטים אינה מכבידה על סל ההוצאות לפני הלידה וכיום ניתן להשיג פרקטים יפים ואיכותיים בזול. ההבדל בחדר של התינוק הוא משמעותי מאד.

יתרון נוסף של בחירה בפרקטים הוא האפשרות לקבלת ייעוץ אצלכם בבית ללא כל התחייבות מצידכם וללא צורך להתרוצץ במיוחד בהריון. איש מקצוע מגיע אליכם להדרכה, למדידת חדר התינוק ומביא עד אליכם הביתה את כל הדגמים של הפרקטים ממיטב השמות והמותגים.

אז שיהיה בשעה טובה, שהלידה תעבור בקלות ועד כמה שכרגע זה נשמע עדיין רחוק ודימיוני -  רצפת הפרקטים תהיה אחד הדברים שהבייבי שלכם יבוא עימו במגע ולא תאמינו כמה מהר הזמן הזה יחלוף עד שתראו את הבייבי שלכם זוחל על רצפת הפרקטים בכייף וזמן קצר לאחר מכן  עושה את הצעד הראשון שלו על הפרקט. מזל טוב ובהצלחה!

יורם פרקט מכירה והתקנה טל: 050-9911998
מוותיקי ענף הפרקטים בארץ, נגר מעצב פנים ומומחה לפרקטים


© כל הזכויות שמורות ליורם פרקט ואין לעשות שימוש בתוכן ללא רשות וללא קרדיט ראוי למחבר
סגור לתגובות


אין תגובות
קסם השמן (שאולי סמואלוב)
קסם השמן