מאמר בנושא ארץ ישראל

העיר צפת - אותנטיות מול מודרניות
דוד כהן

מה יש בעיר צפת שכל כך מייחד אותה? העיר משלבת מסורת ומורשת כאחת מארבע ערי הקודש של ישראל, יחד עם עכשוויות כעיר אמנות עם אטרקציות ונופש לתייר.

אחת הערים המיוחדת בארץ היא העיר צפת. צפת ממוקמת בחלקה הצפוני של מדינת ישראל, ושוכנת בגליל. היא העיר הגבוהה ביותר בארץ עם גובה ממוצע של קצת פחות מק"מ. העיר מונה כ-30000 נפשות ומהווה נכס היסטורי ותרבותי למדינת ישראל. העיר צפת היא אחת מ-4 ערי הקודש בישראל וחולקת את הכבוד הזה עם טבריה, חברון וכמובן ירושלים.

העיר צפת רוויה באטרקציות לתייר הישראלי או התייר הזר. ניתן למצוא בעיר ובסביבתה עשרות אתרי בילוי ונופש, מלונות וצימרים רבים. חשקה נפשכם בטיול אל נוף קסום הנשקף מהעיר מטה, טיולי ג'יפים באזור או לינה בצימר יוקרתי בצפון? העיר צפת תענה על כל אלו. בבוקר תוכלו לבקר בבתי אומנים ולהכנס לבתים עצמם, שם תחושו אומנות מהי מקרוב, עם עשרות יצירות מיוחדות של תמונות, פסלים, עבודות בנייר ובזכוכית ומה לא. מאוחר יותר תוכלו לבקר בקיברי צדיקים או לבקר במערות קבורה עתיקות, שם תוכלו גם לעצור לרגע ולבקש בקשה לזיווג שלכם או של קרוב או קרובת משפחה. בערב, צאו לראות את הנוף הקסום למרגלות העיר, ופנקו את עצמכם במסעדה יוקרתית ויפה. עם סיום הערב תוכלו לחזור אל הצימר ששכרתם, להכנס לבריכה או לג'קוזי וללכת לנוח עם סופו של יום חוויתי.

בעיר צפת ניתן למצוא נכסי נדל"ן איכותיים למגורים או להשקעה. היחודיות של העיר כעיר המשלבת עכשוויות של תרבות ואומנות יחד עם היסטוריה ומורשת נותנת ערך מוסף להשקעה שלכם בדירה בצפת. שכונות שונות של העיר יהיו איכותיות וטובות לגידול ילדים, בסביבה שקטה ושלווה עם אוויר נקי ורוח קדושה.

מיזם גרופ פתרונות אינטרנט בע"מ - קידום אתרים ושיווק באינטרנט.

נכתב במסגרת עבודה משותפת עם תיווך-חסידים, צפת.
למציאת הדירה שלכם בעיר צפת, הכנסו עכשיו לאתר
http://www.eco-homes.co.il
סגור לתגובות


אין תגובות
קסם השמן (שאולי סמואלוב)
קסם השמן