מאמר בנושא בריאות

האם ניתן לטפל בשיניים בזמן הריון : כל המיתוסים והאמת

בריאות השן

האם ניתן לטפל בשיניים בזמן הריון : כל המיתוסים והאמת תמונה

הריון הוא בהחלט תקופה מרגשת. יחד עם זאת, היא משולבת עם המון בעיות, אחת מהן היא בעיית השיניים. נשים רבות, לאחר ששמעו מיתוסים שונים ואגדות בנושא, לעתים קרובות בספק אם הן יכולות לטפל בשיניים בזמן ההריון.

האם טיפול שיניים בזמן ההריון מסוכן? יתרה מזאת, טיפול השיניים בזמן ההריון הוא מאוד חשוב והכרחי. אבחון מוקדם של עששת והטיפול בה יכול להציל את השן ולמנוע ההתפתחות של דלקת מוך, כאשר מחוייבים להסיר את עצב השן. בנוסף, עששת - היא מקור מתמיד של זיהום מסוכן.

האם ההרדמה אסורה במהלך ההריון? לאמצעי הרדמה המקומית המודרניים, יש השפעה מקומית בלבד, הם אינם עוברים את מחסום השליה, ולכן לגמרי בטוחים לעובר. בנוסף, לא בכל טיפול שיניים בהכרח נעשה שימוש בהרדמה. האם מותר לבצע צילומי רנטגן לנשים בהריון? בהסתמך על חקר הרנטגן, הליך זה אינו מומלץ לנשים בהריון. אבל כאשר מדובר בצילום של שורש השן, רמת הקרינה של הציוד הרפואי המודרני בכמה עשרות פעמים נמוכה מהרמה המותרת. בנוסף, קרני הקרינה רנטגן מופנות ישירות לשורש השן וזה רחוק מספיק מהעובר. כיום, בעזרת המכשירים המודרניים, בעת ביצוע הצילום משתמשים בקרינה חלשה מאד, והאישה לבושה סינר הגנה על גופה, המגן עליה ועל העובר. יחד עם זאת, יש להמנע מביצוע צילומי רנטגן באמצעות מכשירים מהדור הישן.

האם נשים בהריון יכולות לבצע כל טיפול שיניים? למעשה, לא כל ההליכים הם בלתי מזיקים לחלוטין. לדוגמא, הלבנת שיניים בזמן הריון היא התווית. האם יש משמעות בטיפול שיניים במהלך ההרין? על מנת לשמור על השיניים שלך יש לא רק לטפל בהם, אלא גם לאכול נכון, כדאי לכלול בתזונה מזונות עשירים בסידן וזרחן, וכמובן לא לשכוח את היגיינת פה. אם את פועלת לפי כל הכללים האלה, את יכולה להציל את השיניים שלך. באופן כללי, תשובה לשאלה "האם אפשר לטפל בשיניים בזמן ההריון?", היא: "בהחלט חייבת"!

http://top-dent.co.il/
סגור לתגובות


אין תגובות
קסם השמן (שאולי סמואלוב)
קסם השמן