מאמר בנושא הריון

כיצד לקנות חזית הנקה

טיפים לרכישת חזית הנקה

כיצד לקנות חזית הנקה תמונה

הגוף שלנו כל משתנה בתקופת ההריון, שגם מצב החזה משאיר אותנו קצת מבולבלות. אז כמובן שאנחנו מרוצות מהגודל וסופסוף יש לנו חזה קצת שופע, יחד עם זאת אנחנו צריכוצ לדאוג לחזיה טובה ותומכת לתקופה שאחרי הלידה.

אז הנה כמה טיפים לרכישת חזיית הנקה:

1-אפשר לרכוש את החזיה בחודשיים האחרונים לא ההריון. לא מומלץ לפני החודש השמיני, מכיוון שהחזה יכול לגדול עוד קצת.

2- למי שרוכשת את חזית ההנקה מיד לאחר הלידה - מומלץ לרכוש חזית הנקה הכי זולה ופשוטה שיש, מכיוון שלרובינו החזה מתנפח ביומיים הראשונים ונוצר גודש. אנחנו צריכות חזיה שתשמש אותנו לשבוע הראשון בו החזה עדיין לא בגודלו הרגיל.

לאחר כמה ימים, שמתאוששים מהלידה ויוצאים לסיבובים קצרים, מומלץ להגיע לחנות שיש בה חזיות הנקה טובות, ולרכוש חזית הנקה תומכת ונוחה לתפעול.

3-יש מספר סוגים לחזיות הנקה:

חזית הנקה בעיצוב מעטפת - אין קליפס להורדת הקאפ, אלא חושפים את השד על ידי משיכת הקא הצידה. זאת חזיה מאוד נוחה. הכל עניין של הרגל.

חזית הנקה עם ברזלים - הרבה בנות מפחדות מהברזלים, אך אם אין לך בעיה בזרימת החלב (לרובינו אין), את בהחלט יכולה לרכוש חזית הנקה עם ברזל (יש כאלה עם ברזל מטיטנים שלא לוחץ על מבנה החזה) - כל עוד החזיה באמת תומכת ומחזיקה את החזה בצורה הנכונה.

חזית הנקה מ-100% כותנה - אלה החזיות הפשוטות והן בדר\"כ לא עולות הרבה, מהסיבה הפשוטה: הן נהרסות הרבה יותר מהר. חזיה שיש בה קצת אלסטן או מיקרופייבר נשארת לאורך זמן גדול יותר מחזית כותנה רגילה. לכן, אני ממליצה לקנות את חזית הכותנה הרגילה לימים הראשונים, ואח\"כ להפוך אותה לחזיה ללילה (כי היא תמיד מאבדת את הצורה, ולא רצוי להסתובב עם חזיה כזאת במשך היום).

 

כמו בתקופה שלפני ההריון - כדאי להשקיע בחזיה, מכיוון שהיא יכולה לשנות לנו את כל המראה של החלק העליון של הגוף: החולצה תשב יותר טוב אם החזיה עושה את העבודה כמו שצריך, וגם היציבה של הגב והחזה משתנה בהתאם - ולטובה.

אלה רובינשטיין היא הבעלים של בוטיק BELLY, והיבואנית הבלעדית בארץ למגוון רב של מוצרי הריון והנקה.
BELLY - בוטיק הריון ולידה.
רח' יהודה המכבי 13 תל אביב.
http://www.Belly.co.il
סגור לתגובות


אין תגובות
מזי לבל לרנר צלמת אומנותית (מזי לבל לרנר)
מזי לבל לרנר צלמת אומנותית
יניב שמן צלם הריון (יניב שמן)
יניב שמן צלם הריון