מאמר בנושא הריון

ביטוח נסיעות לנשים בהריון
daniels

עצם היותה של אישה בהריון מכניס אותה באופן מיידי תחת קריטריון רפואי רגיש אשר אליו יש להתייחס בהתאם.

עצם היותה של אישה בהריון מכניס אותה באופן מיידי תחת קריטריון רפואי רגיש אשר אליו יש להתייחס בהתאם. וכמו כל ביטוח, גם ביטוח נסיעות לנשים בהריון מתחשב במצב הרפואי של המבוטחת ומותאם לכל אישה הריונית באופן ספציפי. על מנת להסיר ספק יש לרכוש ביטוח נסיעות לאישה הרה ברגישות רבה תוך תשומת לב לפרטים הקטנים כך שלא ייווצר מצב של הזדקקות לשירות רפואי בחו"ל ללא כיסוי ביטוחי מלא.

כיום קל ונוח לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל. פעמים רבות אנו אף עושים זאת באמצעים המקוונים דרך האינטרנט וגם כאשר מדובר בשיחה טלפונית לא תמיד נשאלת השאלה "האם הינך בהריון?". מצב מעין זה עלול להביא לנזק כספי חמור ביותר במידה והאישה תזדקק לטיפול רפואי כלשהו בעודה בהריון. ביטוח נסיעות לנשים בהריון הינו יקר יותר מאותו הביטוח לנשים שאינן בהריון ולא בכדי, שהרי חברת הביטוח מודעת לסיכוי הגבוה להזדקקות להפעלת הביטוח במקרים אלה. ככל שהשבוע בהריון מתקדם יותר, כך פוליסת ביטוח נסיעות לנשים בהריון הופכת להיות יקרה ומקיפה יותר. באופן טבעי, ככל שהאישה מתקדמת בהריונה כך הסיכוי שלה ללדת או להזדקק לשירותים רפואיים גדול יותר. ישנן "מדרגות" תשלומים הקשורות לזמן ההיריון, עד השבוע ה- 26 תשלם האישה עלות פרמיה גבוהה יותר באופן יחסי, בין השבוע ה- 26 ל- 30 תשלם האישה ההריונית תוספת קבועה פר יום ומעבר לשלב הריון זה לא תבוטח האישה בידי שום חברת ביטוח.

כאמור, ביטוח נסיעות לנשים בהריון אינו תקף החל משבוע 30 להריון והוא אינו רלבנטי כלל, לאורך כל שבועות ההיריון במקרים של הריון רב עוברים. מעבר לכך, ללא קשר לתקפות ביטוח הנסיעות, ישנם מצבים בהם לא תורשה אישה לעלות על מטוס ללא אישורים רפואיים ובמקרים מסוימים גם בליווי צמוד של רופא.

בבחירת פוליסת ביטוח נסיעות לנשים בהריון עליכם לשאול את עצמכם מהו גיל ההיריון בטיסה ומה יהיה ערכו כשתחזרו לארץ. בחרו את פוליסת הביטוח הזולה והמשתלמת אך גם המקיפה ביותר כדוגמת כיסוי מלא לאשפוזים, לידה ושהייה ממושכת בבית החולים, טיפולי חירום, טיפולים תרופתיים ואף הטסה בהולה לארץ.

עבור מידע נוסף אודות על ביטוח נסיעות לחו"ל והרחבים, ניתן להיכנס לאתר http://travel.555.co.il ולקבל הצעת מחיר ללא התחייבות.
סגור לתגובות


אין תגובות
קסם השמן (שאולי סמואלוב)
קסם השמן