מאמר בנושא תינוקות

וילות נופש לברית
מערכת קרוסלה

לאחר תשעה חודשים בהם סבלת מבחילות, צרבות, עייפות והקאות, שעברו מהר - בואי נודה, הנך חובקת בן קטנטן ומתוק. בעודך מנסה לנוח ולהירגע מהלידה הקשה את מוצאת את עצמך בשיאם של תכנונים למסיבת הברית שתחול בעוד שמונה ימים. הנך ורוב בני משפחתך מתגוררים בצפון הארץ, אך משפחת בעלך ממוקמים במרכז  ודרומה. מה עושים?

את לא רואה את עצמך מארחת בביתך את הורי בעלך לאחר מסיבת הברית, כולך תשושה ולא מצליחה אפילו להעלות את זה בראשך. אשמח להמליץ לך בחום על מתחם לאירועים ומסיבות משפחתיים אשר מיועד גם לאירוח - וילות נופש, כך שתצליחי ליהנות מכל העולמות.

מה זה וילת נופש?

למי שעדיין לא מכיר, וילת נופש הינו מתחם יוקרתי וגדול הבנוי כווילת מגורים יוקרתית מאוד, אך מיועד לנופש, מסיבות, אירועים ומגוון חופשות. בכל וילה עומדים לרשותכם חדרי שינה מפנקים, מטבח מאובזר, פינת אוכל, מתחם חיצוני מפנק עם מתחמי ספא, בריכת שחייה והרשימה עוד ארוכה..

מה הקשר בין מסיבת ברית לווילת נופש?

נתחיל בזה שישנן וילות אשר מיועדות למסיבות משפחתיות ובעלי המתחם דואגים לסדר את המקום לפי בקשתכם (אירוע חיצוני או אירוע בלובי) החל מסידור השולחנות, רחבת ריקודים ומערכות הגברה מתקדמות. היתרון המשמעותי- לווילת נופש חדרי שינה וכך האימא רשאית להניק את התינוק ולטפל בו במסירות וברוגע לאחר הברית בזמן ששאר המוזמנים ימשיכו בחגיגות במתחם המפנק של הווילה. יש בעלי ווילות שנמצאים בקשר רציף עם בעלי קייטרינג וכך יכולים להמליץ לכם בהתאם לתפריט בו אתם מעוניינים.

בדרך כלל מחיר שכירת וילה הינו לשעות הערב עד למחרת בבוקר, כך שאת, בעלך והילדים יכולים להעביר את הלילה בווילת פינוקים עם האורחים אשר אותם היית צריכה לארח בביתך.

לסיכום ארצה לשתף אתכם בסיפור אישי - לפני חצי שנה ילדתי בן ברוך ה'. הברית הייתה אמורה להתקיים ביום שישי, אני מתגוררת במעלות (בגליל מערבי) ומשפחת בעלי מגיעים מעיר הקודש שירושלים. ילדתי בתקופת החורף כך שהיום קצר ואין באפשרותם לחזור חזרה לירושלים מבלי לחלל את השבת. בעלי הסביר לי שאין מה לעשות ואצטרך לארח את כולם ביום שבת (מדובר באירוח של - 3 משפחות). כמובן שאני הייתי בלחץ מטורף (ועצבים) אך בעלי צודק ואין דרך אחרת.

ביום חמישי בלילה קיבלנו טלפון מגיסי בטענה כי "איך אפשר ליפול על אשתך כך אחרי הלידה" (סוף סוף משהוא מבין) ויחד חשבו על רעיון שיהיה מתאים ונוח לכל הצדדים. במעלות כמו בכל רחבי הארץ קיימת וילת נופש לאירוח- כמובן שמיד התקשרנו לבעל המתחם ושירינו את הווילה ליום שבת. כל המשפחה נהנו מנופש בווילה מפנקת ואני הייתי מרוצה עד לגג, הייתי מוקפת בבני משפחה שפינקו ודאגו והבית שלי נשאר מסודר ונקי...

סגור לתגובות


אין תגובות
יניב שמן צלם הריון (יניב שמן)
יניב שמן צלם הריון
מזי לבל לרנר צלמת אומנותית (מזי לבל לרנר)
מזי לבל לרנר צלמת אומנותית