מאמר בנושא תינוקות

עגלה לתינוק שעוברת את מבחן השטח
abcdesign

כל עגלת תינוק שנבחרת על ידי ההורים חייבת לעבור את מבחן השטח ולהבטיח את נוחות תפעולה ובטיחות הנסיעה. מהם הקריטריונים שהעגלה צריכה לעמוד בהם כדי להיות בטוחה ויעילה בדרכים? על כך במאמר זה.

כל עגלת תינוק שנבחרת על ידי ההורים חייבת לעבור את מבחן השטח ולהבטיח את נוחות תפעולה ובטיחות הנסיעה. מהם הקריטריונים שהעגלה צריכה לעמוד בהם כדי להיות בטוחה ויעילה בדרכים? על כך במאמר זה.

ישנו הבדל בין עגלה לתינוק המומלצת למשפחה שגרה בסביבה כפרית לעומת עגלה של משפחה מהעיר, וכמובן שיש גם צורך להתחשב בצרכים הספציפיים של כל משפחה. לכן, חשוב לעקוב אחר הקווים המנחים לבחירת עגלת תינוק שתהיה בטוחה ונוחה להורים ולתינוק.

עגלה לתינוק - הקריטריונים עבור הצלחה במבחן הדרך

בטיחות ויציבות

הקריטריון המרכזי לבחירת העגלה הוא כמובן השמירה על בטיחות הרך. לשם כך, צריך לדאוג שאיכות הנסיעה לא תיגרע גם בדרכים משובשות, אלא תישאר ברמה גבוהה בכל דרך. יש לשים לב שיש בולמי זעזועים איכותיים אשר מורכבים בגלגלים האחוריים של העגלה, וגם שהתינוק לא יחוש טלטולים חזקים בעת הנסיעה. ידיות האחיזה של עגלת התינוק חייבות להיות יציבות ולא לרעוד ברמה מוגזמת כדי שלא ייגרם סיכון לביטחון העולל.

עגלה נוחה לשימוש ולתמרון

חרף משקל רב שעשוי להיות מונח על העגלה - היא צריכה להחזיק מעמד ולאפשר תמרון קל ונוח כדי לאפשר נסיעה נוחה ובטוחה. רצוי שהעגלה תהיה בעלת יכולת תמרון בדרכי גישה שונים ולא אידאלים, כגון: מדרכה, עלייה למדרכה מכביש וכדומה.

בחירה מוצלחת של סוג גלגלים - על פי צורכי המשפחה

צרכי המשפחה ומקום מגוריה מהווים קלף מרכזי בבחירת סוג הגלגלים לעגלת התינוק. כדאי להבחין בין ההבדלים בסוגי הגלגלים כדי לבצע את הבחירה המתאימה ביותר.

  • 1) סוג של גלגלים קטנים - עשויים לרוב מגומי

אלו גלגלים שמתאימים במיוחד לנסיעה בתוך העיר מפני שהם בעלי יכולת תמרון טובה בסביבה עירונית ולא זקוקים לתחזוקה. אף על פי כן, יש להם נטייה לזעזועים והם בעלי עבירות נמוכה (למשל, לא קל לעבור בעזרתם בדרכי עפר).

  • 2) סוג של גלגלים יותר גדולים - בדרך כלל מלאים באוויר

ניתן ליהנות מגלגלים בעלי תנועה חלקה ושקטה, בולמי זעזועים איכותיים ועבירות גבוהה. הם מתאימים גם לנסיעה בדרכים בעייתיות כמו מדרכות או מדרגות. יש לזכור שהגלגלים מלאים בדרך כלל באוויר, ודורשים כתוצאה מכך טיפול דומה מאוד לתחזוקת אופניים: מילוי חוזר של האוויר, החלפת גלגל, טיפול בפנצ'ר ועוד.

המסקנה היא שצריך להתחשב בצרכי המשפחה הספציפיים כדי לבחור בסוג הגלגלים לעגלה לתינוק. לדוגמה, משפחה שגרה בסביבה עירונית ולא נחוצה לה עבירות גבוהה תוכל להיעזר בגלגלים קטנים, לעומת משפחה שיוצאת לטיולים רבים בחיק הטבע או גרה בסביבה כפרית שתוכל לקבל תרומה רבה יותר מהגלגלים גדולים.

בסופו של דבר, כדאי שזוג ההורים יוציאו את העגלה לתינוק שהם חפצים בה לנסיעת מבחן כדי לוודא שהיא מספיק נוחה ובטיחותית עבורם ובשביל תינוקם. כמו כן, העגלה צריכה להתקפל במהירות ובקלות, ולהיכנס לתא המטען ברכב המשפחתי כשנותר מקום נוסף.

רם זומר הנו הנציג הבלעדי של עגלות היוקרה מחברת הענק הגרמנית (ABC Design (Israel המתמחה מזה 20 שנה בייצור עגלות תינוק, עגלות תאומים, עגלות יוקרה ופרימיום. כניסה לאתר: http://www.abcdesign.co.il
סגור לתגובות


אין תגובות
קסם השמן (שאולי סמואלוב)
קסם השמן