יונק בלילה ולא ישן

מדריכת הנקה מוסמכת מטעם "דיאדה", דולה, מכינה ללידה, עיסוי נשים בהריון. האתר שלי: http://www.michaldoula.co.il 054-2207162 [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הנקה

1. יונק בלילה ולא ישן
04/10/2009 23:38
מיכל שלום,
אני מנסה להניק את הבן שלי (ילד ראשון) כמה שיותר. הוא בן 9.5 חודשים ויונק בשילוב אוכל מוצק. הוא לא מקבל תחליף ויונק בוקר, אחר הצהרים(כשחוזרת מהעבודה) וערב. הבעיה היא הלילה. הוא מתעורר ה מ ו ן בין 4-6 פעמים. אני מאוד משתדלת לא להניק מעבר לפעם אחת בלילה אבל לא תמיד מצליחה להמנע מזה. העיפות מנצחת. כמובן שאני לא מפסיקה לשמוע קולות להפסיק להניק ושזו הסיבה להתעורריות המרובות..., אני לא רוצה להפסיק להניק או לתת תחליף . האם זו הדרך היחידה מנסיונך ? האם ניתן לגרום לתינוק יונק לישון (אסתפק גם ב 1-2 התעוררויות)...מה עושים ? תו דה
שירי
מאת: אורח/ת
2. הנקה בלילה
12/10/2009 16:58
הי,

בגיל 9 וחצי חודשים בנך צריך לישון כבר לילה רצוף. חשוב לשים לב כי אוכל טוב ושבע במהלך היום , אין צורך להפסיק להניק אך את חייבת להרגיל אותו כי בלילה ישנים וגדלים ובמהלך היום אוכלים.
שימי לב לכמויות ולשעות שאוכל- האם אוכל כל 3.5-4 שעות? אם לא אז כדאי לרווח את הארוחות ע"מ שיגדיל נפח ארוחה ויאכל יותר בכל ארוחה.
בלילה- נסי לתת מים בבקבוק , או פשוט לתת תשומת לב (שיר,ליטוף), אולי יהיו מס/ לילות לבנים אך רק כך הוא ילמד ש בלילה ישנים ואין אוכל.
בהצלחה!
בברכה,
מיכל אלומות יהושע
3. יונק בלילה
15/10/2009 11:11
תודה על התגובה, אם אני מגיעה אליו בלילה מאוד קשה לעשות משהו אחר חוץ מלהניק, הוא דורש את זה (מוריד את החולצה שלי..:))
pls help!!
מאת: אורח/ת
הוספת תגובה:
שם: התחבר   *מומלץ להרשם לאתר ולהכניס תגובה על שמכם
כותרת: *
תוכן התגובה:
תמונה:
אני מסכים עם תקנון פורום הריון ולידה.
טוען נתונים, נא המתן...

* שדות חובה
* גודל מקסימלי להעלאת תמונות: 700 KB
* ניתן להעלות קבצי jpg / gif בלבד