קריטריונים לדולה

מיכל איתם
דולה, מדריכת הכנה ללידה בשיטת birthing from within, יועצת שינה. בעלת תואר ראשון לחינוך לגיל הרך, בוגרת המכז הישראלי לחינוך ללידה ומכללת בייבילינק. ביחד עם אחותי מנהלת ובעלת מרכז אם-פטיה בחיפה - מרכז להורים שבדרך ולה... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הכנה ללידה

1. קריטריונים לדולה
20/10/2009 9:15
שלום לינוי, האם לדולה צריכה להיות הכשרה כלשהיא? מה אני צריכה לחפש/ לבדוק לבחיפוש אחר דולה? האם יש תעודות? האם לגיטימי לבקש ממליצים? או שזה בדר"כ רק על סמך תחושת בטן :) ...? אודה לך מאוד על תשובתך
מאת: אורח/ת
2. קריטריונים לדולה
24/10/2009 22:44
הי,
לאחר שהחלטנו כי ברצוננו שתלווה את הלידה שלנו דולה - תומכת לידה מקצועית, יש כמה דברים חשובים:
דבר ראשון תפיצו זאת למכריכם, חבריכם תשאלו האם מכירים או נתמכו ע"י דולה שהינם ממליצים. המלצה מפה לאוזן היא נהדרת אך יש לזכור שמה שמתאים לחברתי לאו דווקא מתאים לי..
ולכן מומלץ להיפגש עם הדולה, פגישת היכרות בד"כ ללא תשלום או לקבוע טיפול יחיד ולהתרשם(בד"כ יש לדולה מקצועות נלווים מרפואה משלימה) אם לא, ויש נשים שהוכשרו לדולות ללא רקע טיפולי, לבדוק האם זה חשוב לי, האם רוצה גם להיתמך במהלך ההיריון ולקבל טיפולים נלווים בהיריון ובלידה.
כמובן שזה מצריך תעודה מקצועית ויש לשאול איפה למדה, כמה זמן עוסקת, כמה לידות ליוותה ואלו סוגים, מה כוללת חבילת ליווי הלידה, פגישות לפני, אחרי, מתי מגיעה ללידה, האם גובה תוספת תשלום מעבר למס' שעות בחדר לידה, מה כולל ליווי הלידה, אילו דרכי תמיכה דיקור ,הומאופתיה, רפלקסולוגיה דמיון מודרך וכד'..
בהחלט אפשר לבקש לדבר עם נשים שליוותה, אם הכל תקין היא תשמח לתת שמות וטל', ומעבר לכל תיפגשו, אפילו עם כמה ותרגישו עם מי אתם מרגישים הכי בנוח לשתף החוויה העוצמתית הזו, הלידה.
מיכל איתם עמרני
דולה
מדריכת הכנה ללידה
יועצת שינה
מנהלת מרכז אם-פטיה
http://em-patia.com/
3. תודה רבה :) (ל"ת)
25/10/2009 10:02
מאת: אורח/ת
הוספת תגובה:
שם: התחבר   *מומלץ להרשם לאתר ולהכניס תגובה על שמכם
כותרת: *
תוכן התגובה:
תמונה:
אני מסכים עם תקנון פורום הריון ולידה.
טוען נתונים, נא המתן...

* שדות חובה
* גודל מקסימלי להעלאת תמונות: 700 KB
* ניתן להעלות קבצי jpg / gif בלבד