להצליח ללדת בלי אפידורל

מיכל איתם
דולה, מדריכת הכנה ללידה בשיטת birthing from within, יועצת שינה. בעלת תואר ראשון לחינוך לגיל הרך, בוגרת המכז הישראלי לחינוך ללידה ומכללת בייבילינק. ביחד עם אחותי מנהלת ובעלת מרכז אם-פטיה בחיפה - מרכז להורים שבדרך ולה... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הכנה ללידה

1. להצליח ללדת בלי אפידורל
01/12/2009 23:01
היי, אני לפני לידה שניה ומאוד רוצה ללידת ללא אפידורל. בלידה הראשונה כמעט והחזקתי מעמד , ממש נשברתי בסוף וקיבלתי אפידורל בפחיחה של 8-9 (למרות שאמרו שלא נותנים בפתיחה כזו). אולי כי עבר זמן ושכחתי כמה זה כואב אני מאוד רוצה להצליח הפעם. אבל פוחדת . איך אני יכולה להכין את עצמי טוב יותר ? אני זוכרת שהייתי כל כך עייפה מהצירים בלידה הראשונה שממש פחדתי שלא ישאר לי כח ללדת אם לא אצליח לנוח כמה דקות ולשכב...מה דעתך ? :) תודה רבה - ליטל
מאת: אורח/ת
2. ליטל
09/12/2009 21:47
שלום לך,
תמיד קשה לי לשמוע בהקשר של אפידורל ולידה מושגי הצלחה ושבירה
מאד חשוב שגם אם רצינו וראינו את הלידה שלנו באופן מסויים והיא הייתה שונה, שנקבל זאת ונבין שזה מה שהיה נכון לנו לאותו רגע.
כל לידה היא שונה, היא מביאה איתה תחושות שונות וגם ילד שונה.
זו בהחלט הזדמנות לחוויה אחרת והכנה יכולה לעזור.
לא ציינת באיזה שבוע את, ובכל זאת יוגה לנשים בהיריון יכולה להכין את הגוף והנפש שלך לחוויה הזו, קורס רענון ללידה חוזרת, ישנם קורסים ללידה טבעית ששמים יותר דגש על תירגול נשימות ותנוחות ללידה.
לידה חוזרת מטבעה אמורה להיות יותר קצרה, אך כמו תמיד בלידה רב הנסתר על הגלוי, ממליצה תמיד להתכונן, להאמין בגוף שלך וביכולות שלך ולהיות מוכנה לכל תפנית שתבוא בקבלה ואהבה.
לידה טובה,
לינוי.
מיכל איתם עמרני
דולה
מדריכת הכנה ללידה
יועצת שינה
מנהלת מרכז אם-פטיה
http://em-patia.com/
הוספת תגובה:
שם: התחבר   *מומלץ להרשם לאתר ולהכניס תגובה על שמכם
כותרת: *
תוכן התגובה:
תמונה:
אני מסכים עם תקנון פורום הריון ולידה.
טוען נתונים, נא המתן...

* שדות חובה
* גודל מקסימלי להעלאת תמונות: 700 KB
* ניתן להעלות קבצי jpg / gif בלבד