שינה בת חצי שנה

גנית פרג
קוראים לי גנית פרג, נשואה באושר לאופיר ואמא של ליהי ואילי המקסימים. אני מתמחה ב'הורים, ילדים והרגלים בריאים'. המטרה שלי היא לתת לכם - ההורים, "ארגז כלים" מעשי ויישומי של הרגלים יומיומיים בריאים, בתחומי החיים השונים הקשו... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות
עינת מזרחי
שמי עינת מזרחי, נשואה לאודי ואימא למאי עדן וניב. אני מדריכת התפתחות תינוקות ועוסקת בהקניית הרגלי שינה לתינוקות ופעוטות. הכניסה להורות לאחר לידתה של מאי זכורה לי כחוויה קשה, זה כלל כאבי הנקה, בכי ולילות ללא שינה. עד ג... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות
קוראים לי שרון זנג'ירי, נשואה באושר לבני ואמא של דורון, עידו ורוני המקסימים. אני עוסקת באימון אישי אדלריאני ובהקניית הרגלי שינה לתינוקות ופעוטות. במשך כעשר שנים עסקתי בתפקידי ניהול בתחום היי טק. התקדמתי, התפתחתי וב... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות

1. שינה בת חצי שנה
01/12/2014 9:43
שלום,

בתי בת חצי שנה, יונקת, התחילה מוצקים, ישנה טוב עד לפני חודש.

נרדמת לבד (עם מוצץ) גם בשנות היום וגם בערב.
בשנות היום ישנה לאחרונה כשעתיים שנת בוקר, וכשעה וחצי שנת צהריים. לעיתים ישנה חצי שעה אחרי הצהריים (תלוי בשעת היקיצה משנת הצהריים).
נרדמת לשנת לילה בין 19:15-20:00 (תלוי אם ישנה אחה"צ)

חשוב לציין שלא מחברת בין יניקה לבין שינה, כלומר- מסיימת הנקה ערה תמיד- גם בלילה, ונרדמת במיטתה עם מוצץ.

בשבועות האחרונים מתעוררת לעיתים יותר ויותר תכופות בלילה, לפעמים ערה אפילו שעתיים. בוכה, בדרך כלל לא נרגעת עד שמקבלת ציצי, ואח"כ רגועה לחלוטין ונרדמת לבדה- לאחר זמן ארוך בד"כ, ובכל זאת מקיצה שוב לאחר שעתיים-שלוש.

מה עושים? איך עליי לנהוג במהלך הלילה? אני חוששת שהשיטות ה"רגילות" לא יעבדו כי היא לא תלויה בי כדי להרדם אלא כדי להרגע, ולא מחברת בין ציצי לבין שינה.

תודה גדולה מאד!
מאת: אורח/ת
2. שינה בת חצי שנה
01/12/2014 13:25
היי,

זה נכון שאינה תלויה בהנקה כדי להירדם וזה מעולה! כל הכבוד.
יחד עם זאת, כפי שציינת היא זקוקה להנקה על מנת להירגע והיא לומדת שאם היא בוכה הרבה זמן בסופו של דבר היא תקבל לאכול. זו הסיבה שהיא פותחת חלונות ערות ארוכים כאלה מתוך ציפייה לקבל בסוף אוכל.
אז, אם את חושבת שהיא זקוקה לאוכל תני לה מיד כשהיא מתעוררת. אבל אם זו לא שעת האוכל אל תתני לה כלל. הרגיעי אותה בליטוף/טפיחות/הרמה על הידיים וכו.. עד שהיא רגועה לחלוטין ואז הניחי במיטה.

בהצלחה
בברכה,
עינת מזרחי, 'חלום מתוק'

יעוץ שינה לתינוקות ופעוטות
נייד 052-5616602 | http://www.halommatok.co.il | einat.mizrachi  מייל הריון לידה gmail.com
הוספת תגובה:
שם: התחבר   *מומלץ להרשם לאתר ולהכניס תגובה על שמכם
כותרת: *
תוכן התגובה:
תמונה:
אני מסכים עם תקנון פורום הריון ולידה.
טוען נתונים, נא המתן...

* שדות חובה
* גודל מקסימלי להעלאת תמונות: 700 KB
* ניתן להעלות קבצי jpg / gif בלבד