שאלה לגבי הנקה לפני השינה

גנית פרג
קוראים לי גנית פרג, נשואה באושר לאופיר ואמא של ליהי ואילי המקסימים. אני מתמחה ב'הורים, ילדים והרגלים בריאים'. המטרה שלי היא לתת לכם - ההורים, "ארגז כלים" מעשי ויישומי של הרגלים יומיומיים בריאים, בתחומי החיים השונים הקשו... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות
עינת מזרחי
שמי עינת מזרחי, נשואה לאודי ואימא למאי עדן וניב. אני מדריכת התפתחות תינוקות ועוסקת בהקניית הרגלי שינה לתינוקות ופעוטות. הכניסה להורות לאחר לידתה של מאי זכורה לי כחוויה קשה, זה כלל כאבי הנקה, בכי ולילות ללא שינה. עד ג... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות
קוראים לי שרון זנג'ירי, נשואה באושר לבני ואמא של דורון, עידו ורוני המקסימים. אני עוסקת באימון אישי אדלריאני ובהקניית הרגלי שינה לתינוקות ופעוטות. במשך כעשר שנים עסקתי בתפקידי ניהול בתחום היי טק. התקדמתי, התפתחתי וב... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות

1. שאלה לגבי הנקה לפני השינה
19/01/2015 15:54
שלום רב,
בני בן 14 חודשים ומתעורר המון פעמים במהלך הלילה למרות שאנחנו מקפידים מאוד על שיטת "לילה טוב" והגענו לשלם שיושבים על כיסא ליד הדלת איתו בחדר מגיל יום הוא ישן במיטה שלו לעולם לא איתנו במיטה הוא יודע לקחת לבד את המוצץ וכולה... לדעתי מקריאה של הודעות בפורום הבעיה היא שאחרי אוכל ואמבטיה הוא יונק (בחדר מואר לא בחושך) וברוב המקרים הוא נרדם על הציצי, קראתי מה שאמרת שברגע שהמציצות מתחילות להיחלש לנתק אותו מהציצי ולהניח במיטה (אנסה את זה הערב) הבעיה היא שאני מנסה לנתק אותו מהציצי והוא מיד תופס אותו בחזרה, אז את מציעה שלא אתן לו לתפוס אותו ואניח אותו במיטה למרות שהוא עדין רוצה לינוק? מיותר לציין שהעיניים עצומות אבל ראיתי שכתבת שזה לא מדד אלא קצה היניקה (נחלש)
אני ובעלי ממש מיואשים מאוד קשה ככה לא לישון כל כך הרבה זמן למרות שאנחנו מרגישים שאנחנו עושים הכל כמו שצריך כנראה שמשהו מתפספס....
תודה רבה מראש על העזרה
מיכל
מאת: micmesi
2. שאלה לגבי הנקה לפני השינה
20/01/2015 18:01
היי מיכל,

כיון שהוא כבר גדול ואוכל מוצקים אז כדאי לתת לו ארוחת ערב לפני האמבטיה כך שההנקה בטקס השינה תהיה תוספת. כך כשהוא תופס אותך תהיה רגועה ובטוחה שהוא אינו רעב.
זה מאוד טבעי שהוא ינסה לתפוס כי אם הוא רגיל להירדם בזמן אוכל והוא לא נרדם אז הוא רוצה להמשיך לאכול.
את יכולה לנסות לחבר מיד פעם שנייה וכשקצב היניקות נחלש בפעם השנייה אז לנתק סופית ואז להרגיע על הידיים עד שהוא רגוע לגמרי (וער כמובן) ורק אז להניח במיטה.

בהצלחה
בברכה,
עינת מזרחי, 'חלום מתוק'

יעוץ שינה לתינוקות ופעוטות
נייד 052-5616602 | http://www.halommatok.co.il | einat.mizrachi  מייל הריון לידה gmail.com
3. תודה רבה עינת
21/01/2015 16:41
הי עינת,
תודה רבה על התשובה
החלטתי פשוט בזמן שאני מניקה אותו לקרוא לו סיפור ואז הוא לא נרדם
ואני מניחה אותו במיטה ויושבת ליד הדלת עוד קצת עד שהוא נרדם.
ברשותך יש לי עוד כמה שאלות:
1. מתי יודעים שניתן לעבור לשלב הבא והאחרון של לתת נשיקה ולצאת מהחדר? כרגע אני נותנת נשיקה אומרת לילה טוב מכסה ונשארת לשבת בכיסא ליד הדלת.
2. הוא בכל זאת מתעורר פעמיים שלוש במהלך הערב וגם לפעמים בלילה (זה יותר טוב מקודם שאז היה מתעורר הרבה יותר), מה עושים? ברוב המקרים רק צריך לגשת אליו ולעזור לו עם המוצץ כי הוא לא מוצא אותו והוא עם עיניים עצומות, לבכות אני כמובן לא נותנת לו, לפעמים הוא רק צריך לראות אותי או שארים אותו לרגע ארגיע ואחזיר למיטה, השאלה היא האם אני עושה נכון?
תודה רבה רבה מראש
מיכל
מאת: אורח/ת
4. תודה רבה עינת
21/01/2015 20:32
הי מיכל,

1. כשההרדמות קצרות ורגועות וכשהוא כבר לא מחפש לראות כל הזמן איפה את יושבת אז אפשר לצאת.
2. צריך לבדוק מה הוא צריך כשהוא קם ושם לרוב התשובה. אם המוצץ הוא העניין אז כדאי ללמד אותו לקחת מוצץ בעצמו. אם זה בכי של שנייה תנסי לבדוק אם אפשר להרגיע במיטה מבלי להרים (אם לא, אז תרימי).
בברכה,
עינת מזרחי, 'חלום מתוק'

יעוץ שינה לתינוקות ופעוטות
נייד 052-5616602 | http://www.halommatok.co.il | einat.mizrachi  מייל הריון לידה gmail.com
הוספת תגובה:
שם: התחבר   *מומלץ להרשם לאתר ולהכניס תגובה על שמכם
כותרת: *
תוכן התגובה:
תמונה:
אני מסכים עם תקנון פורום הריון ולידה.
טוען נתונים, נא המתן...

* שדות חובה
* גודל מקסימלי להעלאת תמונות: 700 KB
* ניתן להעלות קבצי jpg / gif בלבד