בן חודשיים

גנית פרג
קוראים לי גנית פרג, נשואה באושר לאופיר ואמא של ליהי ואילי המקסימים. אני מתמחה ב'הורים, ילדים והרגלים בריאים'. המטרה שלי היא לתת לכם - ההורים, "ארגז כלים" מעשי ויישומי של הרגלים יומיומיים בריאים, בתחומי החיים השונים הקשו... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות
עינת מזרחי
שמי עינת מזרחי, נשואה לאודי ואימא למאי עדן וניב. אני מדריכת התפתחות תינוקות ועוסקת בהקניית הרגלי שינה לתינוקות ופעוטות. הכניסה להורות לאחר לידתה של מאי זכורה לי כחוויה קשה, זה כלל כאבי הנקה, בכי ולילות ללא שינה. עד ג... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות
קוראים לי שרון זנג'ירי, נשואה באושר לבני ואמא של דורון, עידו ורוני המקסימים. אני עוסקת באימון אישי אדלריאני ובהקניית הרגלי שינה לתינוקות ופעוטות. במשך כעשר שנים עסקתי בתפקידי ניהול בתחום היי טק. התקדמתי, התפתחתי וב... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות

1. בן חודשיים
20/02/2015 21:17
היי , הבן שלי בן חודשיים ואני פשוט עייפה ומותשת. רקע קצר- הוא יונק, מסרב למוצץ ויש לו אחות גדולה בת 4. אני יודעת שהוא עוד קטנטן אבל אשמח לעזרה בשני עניינים: 1.הוא נרדם אך ורק על הידיים בנענועים. לא בעגלה, לא במיטה, לא בנסיעה. רק על הידיים, ובדכ עם בכי ( למרות ששמתי לב שכבר כשעה לאחר שמתעורר עייף שוב ומנסה להרדימו). כבר אין לי כח. אפילו לצאת לטייל איתו בעגלה לא יכולה כי מהר מאד מגיע הרגע שעייף וצורח שארים אותו.. ואז צרחות ברחוב :( איך משנים הרגל כזה בגיל כזה? 2. במהלך היום, ובחלק השני של הלילה, הוא לא מצליח לישון יותר ממחזור שינה אחד (כ 40 -50 דק) וקם עייף מאד. ניסיונות להאריך השינה נכשלים אלא אם אניח לו לישון על הידיים, אז יכול לישון גם כמה שעות. ברגע שמניחים- מתעורר (קורה לעיתים גם בהרדמות). מאחר שאני רוצה שישן, יוצא שהוא יכול לישון לי שעות על הידיים וזה נורא מתיש, מגביל ומתסכל אותי. איך להאריך את השינה בלי לאלץ אותי שישן על הידיים כל הזמן?? תודה רבה!
מאת: Ortalsal81@gmail.com
2. בן חודשיים
22/02/2015 15:34
היי,

הוא אכן קטנטן אבל אפשר ורצוי להתחיל ללמד אותו להירדם במיטה שלו. מדי פעם הירדמות על הידיים היא לא נורא אבל לא כל הזמן, זה מאוד מאוד קשה ומתיש ומגביל.
הדבר הראשון זה להכניס אותו למיטה כשהוא מתחיל להיות עייף ועדיין רגוע. אפשר לעשות טקס שינה קצר ונעים ולהחשיך את החדר. להכניס אותו למיטה כשהוא ער. כשהוא במיטה לתת לו כל הזמן מגע ואפשר גם נידנוד המיטה, אפשר גם ללחוש, אפשר לחבק, כל דבר שירגיש בטוח. אפשר גם "להקטין" את המיטה ע"י נחשוש כדי ליצור לו פינה מוגנת ונעימה.
אם הוא בוכה אפשר להרים על הידיים להרגיע וכשהוא רגוע להניח במיטה שוב.
בגלל שהוא קטן, זה בסדר אם לא תמיד זה יסתיים בהירדמות במיטה אבל כן כדאי לראות שזה מתחיל לקרות יותר ויותר פעמים ובעיקר שהוא פחות ופחות מתנגד לשכב במיטה.
אפשר להתחיל בהרדמות שהן קלות יותר.
בנוגע לשינות הקצרות, כשהוא נרדם במיטה אפשר להיכנס אליו כ10 דקות לפני שהוא מתעורר ולתת לו מגע עדין עד שתרגישי שהוא נכנס לשינה עמוקה. (אם כבר התעורר אין טעם להחזיר לישון אלא המטרה להמשך את השינה).

בהצלחה
בברכה,
עינת מזרחי, 'חלום מתוק'

יעוץ שינה לתינוקות ופעוטות
נייד 052-5616602 | http://www.halommatok.co.il | einat.mizrachi  מייל הריון לידה gmail.com
הוספת תגובה:
שם: התחבר   *מומלץ להרשם לאתר ולהכניס תגובה על שמכם
כותרת: *
תוכן התגובה:
תמונה:
אני מסכים עם תקנון פורום הריון ולידה.
טוען נתונים, נא המתן...

* שדות חובה
* גודל מקסימלי להעלאת תמונות: 700 KB
* ניתן להעלות קבצי jpg / gif בלבד