רגרסיה בהירדמות לבד

גנית פרג
קוראים לי גנית פרג, נשואה באושר לאופיר ואמא של ליהי ואילי המקסימים. אני מתמחה ב'הורים, ילדים והרגלים בריאים'. המטרה שלי היא לתת לכם - ההורים, "ארגז כלים" מעשי ויישומי של הרגלים יומיומיים בריאים, בתחומי החיים השונים הקשו... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות
עינת מזרחי
שמי עינת מזרחי, נשואה לאודי ואימא למאי עדן וניב. אני מדריכת התפתחות תינוקות ועוסקת בהקניית הרגלי שינה לתינוקות ופעוטות. הכניסה להורות לאחר לידתה של מאי זכורה לי כחוויה קשה, זה כלל כאבי הנקה, בכי ולילות ללא שינה. עד ג... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות
קוראים לי שרון זנג'ירי, נשואה באושר לבני ואמא של דורון, עידו ורוני המקסימים. אני עוסקת באימון אישי אדלריאני ובהקניית הרגלי שינה לתינוקות ופעוטות. במשך כעשר שנים עסקתי בתפקידי ניהול בתחום היי טק. התקדמתי, התפתחתי וב... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות

1. רגרסיה בהירדמות לבד
25/05/2015 22:39
בתי בת שנה וחצי. עד לא מזמן נרדמה לבדה במיטה אחרי בקבוק עם נוכחות שלנו בחדר.
בתקופה האחרונה אנחנו חווים רגרסיה רצינית
. כל ערב שאנחנו מניחים אותה במיטה היא מתחילה בבכי היסטרי וצר חות. ניסינו להילחם ולדבר אליה ולהרגיע אותה אבל שום דבר לא עוזר אז אחרי שעה אנחנו מתי י אש ים ומרימים אותה..
זה תופעה חדשה שהתחילה לאחרונה וזה קורה גם במהלך היום. פעם אחת רציתי לעשות לה אמבטיה והיא לא רצתה. היא בכתה בטירוף כל האמבטיה והיא ממש אוהבת מים, בדרך כלל מחכה לאמבטיה... פעם אחת הורדנו לה נעליים והיא לא רצתה התחילה בבכי היסטרי. וככה גם בלילות. היא רוצה רק ידיים או לא רוצה לישון. ושאני בכל זאת שמה אות במיטה היא בוכה בטירוף.
אני מנסה לחשוב על סיבות... אני בהריון אבל יא עדיין קטנה בשביל להבין... עוד לא ממש הסברתי לה שתהיה לה אחות. חשבתי שאול י בגלל שנסענו לפני שלושה שבועות ללילה לבד בים המלח והשארנו אותה עם ההורים אבל זה לא נראה לי זה.. אנחנו גרים מאחורי ההורים שלי והיא גדלה בביץ שלהם ומאוד קשורה אליהם, חשבתי אולי זה בגלל שמאז השעון קיץ אני מש כי בה אותה לישון בערך ב 20:30 ולא 19:30...
אני נואשאת. היום לקח לי שעתיים להרדים אותה, שעתיים של בכי וצר חות בכל פעם שהנחתי אותה במיטה שלה. בסוף הרדמתי אותה במיטה שלי שהיא שוכבת לידי ומחבקת אותי.

אשמח לעזרה ועתה צ טובה.
מאת: אורח/ת
2. רגרסיה בהירדמות לבד
26/05/2015 15:12
היי,

במידה ואת לקראת סוף ההיריון ויש כבר תכונה בבית לקראת ההיריון אז גם אם עדיין לא הסברת לה היא מבינה שיש התרחשות כלשהי והתרגשות סביב זה.

בנוגע ללילה, הירדמות עצמאית היא כזו שמתרחשת לא רק במיטה שלה אלא גם בכוחות עצמה ללא אוכל וללא נוכחות שלכם. כל עוד קיים קשר בין האוכל לשינה ולהירדמות עם נוכחות שלכם לידה עדיין מדובר בגורמי תלות שלהם עלולה להתפתח רגרסיה.
היא מגיעה לגיל שבו היא בודקת מאוד את הגבולות והיא מבינה ויודעת להביע את עצמה.
כל זה ביחד יוצר את המצב שבו היא צריכה יותר את עזרתכם ומבינה שאם היא תבכה הרבה בסופו של דבר היא תקבל משהו אחר (למשל הירדמות איתך). כשהיא בוכה אפשר להתחיל ולהרגיע במגע אבל אם זה לא עוזר אז אפשר ורצוי להרים על הידיים ולהרגיע, כשהיא נרגעת להחזיר למיטה וחוזר חלילה. עד שבסופו של דבר היא תירדם במיטה, גם אם זה לוקח הרבה זמן בפעמים הראשונות.
בנוסף (ועם זה הייתי מתחילה), כדאי לבדוק האם השתנה משהו בשנות היום בגן ומתי היא מתחילה להיות עייפה. מאוד יכול להיות שב20:30 היא כבר עייפה מדי וזה בהחלט משפיע על אורך ההרדמה וגם על יקיצות בלילה.
אם היא עייפה ורגילה לישון בשעה 19:30 אז לא מומלץ לשנות לה את השעה. וגם להקדים אם צריך.

בהצלחה.
בברכה,
עינת מזרחי, 'חלום מתוק'

יעוץ שינה לתינוקות ופעוטות
נייד 052-5616602 | http://www.halommatok.co.il | einat.mizrachi  מייל הריון לידה gmail.com
הוספת תגובה:
שם: התחבר   *מומלץ להרשם לאתר ולהכניס תגובה על שמכם
כותרת: *
תוכן התגובה:
תמונה:
אני מסכים עם תקנון פורום הריון ולידה.
טוען נתונים, נא המתן...

* שדות חובה
* גודל מקסימלי להעלאת תמונות: 700 KB
* ניתן להעלות קבצי jpg / gif בלבד