נתערבות בשינה תינטק בן 8 שבועות

גנית פרג
קוראים לי גנית פרג, נשואה באושר לאופיר ואמא של ליהי ואילי המקסימים. אני מתמחה ב'הורים, ילדים והרגלים בריאים'. המטרה שלי היא לתת לכם - ההורים, "ארגז כלים" מעשי ויישומי של הרגלים יומיומיים בריאים, בתחומי החיים השונים הקשו... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות
עינת מזרחי
שמי עינת מזרחי, נשואה לאודי ואימא למאי עדן וניב. אני מדריכת התפתחות תינוקות ועוסקת בהקניית הרגלי שינה לתינוקות ופעוטות. הכניסה להורות לאחר לידתה של מאי זכורה לי כחוויה קשה, זה כלל כאבי הנקה, בכי ולילות ללא שינה. עד ג... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות
קוראים לי שרון זנג'ירי, נשואה באושר לבני ואמא של דורון, עידו ורוני המקסימים. אני עוסקת באימון אישי אדלריאני ובהקניית הרגלי שינה לתינוקות ופעוטות. במשך כעשר שנים עסקתי בתפקידי ניהול בתחום היי טק. התקדמתי, התפתחתי וב... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות

1. נתערבות בשינה תינטק בן 8 שבועות
29/10/2015 10:09
שלום רב
בני ישן משבע שבע שבע וחצי בערב עד שעה שתיים בבוקר קם לאכול ואז ער בין שעה וחצי לשעתיים הוא עולה יפה במשקל. תנומות היום שלו הם בני שעה לשעתיים בכל פעם במהלך
היום. בנוסף הוא אוכל כל ארבע שעות ולא שלוש (פער שהוא פתח בעצמו הוא פשוט לא רעב אחרי שלוש שעות)
ברצוני להתייעץ בכמה דברים.
1. האם העבודה שהוא מתעורר ככה אחרי הארוחה של הלילה לפרק זמן כזה הוא נורמאלי? או שהוא מצביע על היפוך של יום ולילה ואם כן מה לעשות?
2. למרות שאישתי בטוחה שאין אני אשאל: האם יש דרך להתערב לו בשינה כך שבמקום שישן משבע בערב עד שתיים הוא ישן למשל מתשע עד ארבע ככה שבעצם את הפער הגדול של השעות שהוא פותח הוא ישן בחצי השני של הלילה ולא בראשון?

תודה רבה
מאת: אורח/ת
2. התערבות בשינה תינוק בן 8 שבועות
01/11/2015 9:57
היי,

העובדה שהוא ער שעה וחצי בלילה לא בהכרח מעידה על היפוך יום ולילה. צריך לבחון כמה הוא ישן במהלך היום. לרוב, שינה ארוכה ביום (מעל ל 3 שעות רצופות) וערות בלילה יכולה להצביע על זה. יש סיבות נוספות לערות הזו וזה תלוי מה קורה בזמן שהוא ער.
כדי לעזור ליום והלילה להסתדר נכון, מומלץ במהלך היום לחשוף אותו כל הזמן לאור יום וגם שינה באור יום (אחרי שזה מסתדר אז גם שנת היום כדאי שתהיה בחושך), בערב, החל מטקס השינה להכניס לחדר חשוך ולהיות בו עד הבוקר.

בנוגע להתערבות בשעת השינה, כדאי להרדים אותו לפי סמני עייפות שלו, השינה בחלק הראשון של הלילה היא לרוב עמוקה ואיכותית יותר ולכן חשובה. שנת לילה בגיל הזה יכולה להתחיל גם בשעה 18 וזה לא פוגע בשעת תחילת היום.
אם בכל זאת אתם רוצים לדחות יש אפשרות לעשות את זה בהדרגה ובאטיות בכל יום-יומיים לדחות את השינה בכ15 דקות. כך גם תוכלו למצוא אם יש לו שעה טובה יותר לשינה (במידה ואתם מתקשים בסמני עייפות). חשוב לא להגיע לשנת לילה בעייפות גדולה מדי ולכן ההדרגתיות.

בהצלחה!
בברכה,
עינת מזרחי, 'חלום מתוק'

יעוץ שינה לתינוקות ופעוטות
נייד 052-5616602 | http://www.halommatok.co.il | einat.mizrachi  מייל הריון לידה gmail.com
הוספת תגובה:
שם: התחבר   *מומלץ להרשם לאתר ולהכניס תגובה על שמכם
כותרת: *
תוכן התגובה:
תמונה:
אני מסכים עם תקנון פורום הריון ולידה.
טוען נתונים, נא המתן...

* שדות חובה
* גודל מקסימלי להעלאת תמונות: 700 KB
* ניתן להעלות קבצי jpg / gif בלבד