לא מצליחה ללמד בן 7 חודשים לישון ברצף בלילה

גנית פרג
קוראים לי גנית פרג, נשואה באושר לאופיר ואמא של ליהי ואילי המקסימים. אני מתמחה ב'הורים, ילדים והרגלים בריאים'. המטרה שלי היא לתת לכם - ההורים, "ארגז כלים" מעשי ויישומי של הרגלים יומיומיים בריאים, בתחומי החיים השונים הקשו... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות
עינת מזרחי
שמי עינת מזרחי, נשואה לאודי ואימא למאי עדן וניב. אני מדריכת התפתחות תינוקות ועוסקת בהקניית הרגלי שינה לתינוקות ופעוטות. הכניסה להורות לאחר לידתה של מאי זכורה לי כחוויה קשה, זה כלל כאבי הנקה, בכי ולילות ללא שינה. עד ג... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות
קוראים לי שרון זנג'ירי, נשואה באושר לבני ואמא של דורון, עידו ורוני המקסימים. אני עוסקת באימון אישי אדלריאני ובהקניית הרגלי שינה לתינוקות ופעוטות. במשך כעשר שנים עסקתי בתפקידי ניהול בתחום היי טק. התקדמתי, התפתחתי וב... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות

1. לא מצליחה ללמד בן 7 חודשים לישון ברצף בלילה
14/12/2015 10:25
שלום,
הבן שלי ינק עד עכשיו בלילה כל שיתיים לשוש או בכל פעם שהתעורר.
אני מתקשה לעבוד בבוקר למחרת באופן כזה, והחלטתי ללמד אותו בהדרגה לא לאכול בלילה.
התחלנו לפני שבועיים מלתת לו דייסה ב5-6 והנקה, מקלחת והרדמות במיטה,עוד ישנם התעורריות שמורדמות במיטה, ולאחר מכן הנקה רק ב11. הוספנו לפני שבוע הפסקת הנקה עד 4, ולאחר מכן עברתי לעד 5-6. גם אז הוא המשיך להתעורר עוד הרבה והלתנגד לנסיונות שלי להפוך אותו לבטן(כי כך נרדם,וללא רצון למוצץ).
החלטתי למרות זאת לנסות למשוך אותו מא. ערב עד הבוקר, וכמובן שגם עכשיו-למעשה כבר שבוע ויותר, שהוא קם כל חצי שעה ומתקשה ומתנגד להרדמה שלי. מתהפך, צורח, לא רוצה מוצץ ורוצה בקבוק מים בד"כ.

איך היית ממשיכה את התהליך? אני מרגישה שיש המון התנגדות, שאולי אופינית לתחילת התהליך, אבל אולי גם מצביעה על רעב/חוסר יכולת שלו ללמוד כרגע לישון ברצף? אשמח מאוד לתגובה, תודה רבה.
מאת: אורח/ת
2. לא מצליחה ללמד בן 7 חודשים לישון ברצף בלילה
15/12/2015 18:04
היי,

בגיל 7 חודשים כבר יש יכולת ללמוד להירדם לבד ומכאן מגיע גם השינה הרציפה.
ההתנגדויות וההתעוררויות יכולות לבוא מגורמי תלות שונים. צריך לבדוק שהוא אוכל טוב במהלך היום ואם הוא כבר כמה לילות לא אוכל בלילה ועולה יפה במשקל ואוכל ביום אז זה בסדר.
כאמור, ההתעוררויות הן מגורמי תלות וזה קשור לדרך בה הוא נרדם. אם הוא צריך עזרה כלשהי כדי להירדם אז כדאי בהדרגה ללמד אותו להירדם בלעדיה. בסופו של דבר הוא צריך לדעת להיות ער במיטה ולהירדם ללא עזרה ונוכחות שלכם. חשוב תמיד להמשיך ולתת מענה לבכי.
בברכה,
עינת מזרחי, 'חלום מתוק'

יעוץ שינה לתינוקות ופעוטות
נייד 052-5616602 | http://www.halommatok.co.il | einat.mizrachi  מייל הריון לידה gmail.com
הוספת תגובה:
שם: התחבר   *מומלץ להרשם לאתר ולהכניס תגובה על שמכם
כותרת: *
תוכן התגובה:
תמונה:
אני מסכים עם תקנון פורום הריון ולידה.
טוען נתונים, נא המתן...

* שדות חובה
* גודל מקסימלי להעלאת תמונות: 700 KB
* ניתן להעלות קבצי jpg / gif בלבד