הנקות אשכול עד מאוחר בלילה

גנית פרג
קוראים לי גנית פרג, נשואה באושר לאופיר ואמא של ליהי ואילי המקסימים. אני מתמחה ב'הורים, ילדים והרגלים בריאים'. המטרה שלי היא לתת לכם - ההורים, "ארגז כלים" מעשי ויישומי של הרגלים יומיומיים בריאים, בתחומי החיים השונים הקשו... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות
עינת מזרחי
שמי עינת מזרחי, נשואה לאודי ואימא למאי עדן וניב. אני מדריכת התפתחות תינוקות ועוסקת בהקניית הרגלי שינה לתינוקות ופעוטות. הכניסה להורות לאחר לידתה של מאי זכורה לי כחוויה קשה, זה כלל כאבי הנקה, בכי ולילות ללא שינה. עד ג... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות
קוראים לי שרון זנג'ירי, נשואה באושר לבני ואמא של דורון, עידו ורוני המקסימים. אני עוסקת באימון אישי אדלריאני ובהקניית הרגלי שינה לתינוקות ופעוטות. במשך כעשר שנים עסקתי בתפקידי ניהול בתחום היי טק. התקדמתי, התפתחתי וב... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות

1. הנקות אשכול עד מאוחר בלילה
19/01/2016 9:28
בני בן שלושה חודשים. מאז גיל חודש וחצי בערך הוא ער המון שעות החל מההתעוררות משנת הערב (בין חמש לשש) ועד עשר-אחת עשרה בלילה, כל הזמן יונק עם הפסקות קצרות. יועצת הנקה אמרה לי שזוהי תופעה ידועה וגם משיטוטים באינטרנט ראיתי שזה קיים ועובר.
השאלה היא- מתי זה עובר? אני מרגישה שזה כבר מתחיל להפוך להרגל, ושבקרוב הוא ממש יצטרך הנקות בשביל להרדם. כרגע הוא נרדם בכל מיני דרכים...על הידיים, במיטה עם ליטופים, בעיקר תלוי בשעה ביום.
חשוב לציין שאין חוקיות. הוא יכול להרדם אחרי טקס השינה (אמבטיה-סיפור-ארוחה) או להמשיך עם זה עד הלילה. כמובן שזה משפיע על שנת הלילה, על היכולת להכניס אותו לסדר יום וכמובן על היכולת שלי ללמד אותו להרדם לבד שזה משהו שאני מאוד רוצה לעשות כבר... בקיצור- אני קצת אבודה.
מאת: אורח/ת
2. הנקות אשכול עד מאוחר בלילה
19/01/2016 13:30
היי

לשאלתך מתי זה עובר- אני מציעה לך להתייעץ עם יועצת הנקה.
בנוגע לקשר בין האוכל לשינה - אפשר להמשיך לתת לו לאכול לפי דרישה אבל, כשהוא מסוגל כבר לאכול ולא להירדם בזמן האוכל (בשעות היום למשל) אז להתחיל להקפיד שהוא לא יירדם גם בערב ובלילה. כלומר, לתת לו לאכול אבל כשאת מרגישה שקצב היניקות נחלש והוא מתחיל "להתנמנם" אז לנתק אותו ולהכניס אותו ער למיטה.
בברכה,
עינת מזרחי, 'חלום מתוק'

יעוץ שינה לתינוקות ופעוטות
נייד 052-5616602 | http://www.halommatok.co.il | einat.mizrachi  מייל הריון לידה gmail.com
3. בדיוק באותו מצב עם בת חודש וחצי
30/03/2016 21:13
אשמח לדעת אם עבר ולגבי השינה האם הצלחת להרגיל כבר מגיל כזה קטן
מאת: אורח/ת
4. הנקות אשכול
04/04/2016 20:09
זה נמשך בערך עד גיל ארבעה חודשים, ולאט לאט השעה ירדה- מעשר וחצי לתשע וחצי, ואז לתשע, ואז הפסקתי להניק קצת לפני גיל חמישה חודשים וזה נפסק לגמרי והוא התחיל להרדם בשמונה. הוא נרדם לבד במיטה רוב הזמן (עד אז היה נרדם בהנקה כל ערב כמעט).
נראה לי שפשוט מגיע זמן שהם כבר לא צריכים את ההאכלות האין סופיות האלו...
לגבי הרגלי שינה- כשהתאפשר השכבתי במיטה והוא היה נרדם לבד או עם קצת ליטופים, או עם הרמה והורדה אבל לרוב בלי הרבה בעיות (ביום זה סיפור אחר...). עכשיו הוא נרדם ברצון רב.
מאת: אורח/ת
הוספת תגובה:
שם: התחבר   *מומלץ להרשם לאתר ולהכניס תגובה על שמכם
כותרת: *
תוכן התגובה:
תמונה:
אני מסכים עם תקנון פורום הריון ולידה.
טוען נתונים, נא המתן...

* שדות חובה
* גודל מקסימלי להעלאת תמונות: 700 KB
* ניתן להעלות קבצי jpg / gif בלבד