הרם הורד שלא עובד

גנית פרג
קוראים לי גנית פרג, נשואה באושר לאופיר ואמא של ליהי ואילי המקסימים. אני מתמחה ב'הורים, ילדים והרגלים בריאים'. המטרה שלי היא לתת לכם - ההורים, "ארגז כלים" מעשי ויישומי של הרגלים יומיומיים בריאים, בתחומי החיים השונים הקשו... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות
עינת מזרחי
שמי עינת מזרחי, נשואה לאודי ואימא למאי עדן וניב. אני מדריכת התפתחות תינוקות ועוסקת בהקניית הרגלי שינה לתינוקות ופעוטות. הכניסה להורות לאחר לידתה של מאי זכורה לי כחוויה קשה, זה כלל כאבי הנקה, בכי ולילות ללא שינה. עד ג... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות
קוראים לי שרון זנג'ירי, נשואה באושר לבני ואמא של דורון, עידו ורוני המקסימים. אני עוסקת באימון אישי אדלריאני ובהקניית הרגלי שינה לתינוקות ופעוטות. במשך כעשר שנים עסקתי בתפקידי ניהול בתחום היי טק. התקדמתי, התפתחתי וב... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות

1. הרם הורד שלא עובד
08/04/2016 16:23
בני בן חצי שנה. בסך הכל אין בעיות עצומות, בלילה הוא נרדם עצמאית אחרי טקס שינה חמים ונעים. לאחרונה הוא כבר בקושי מתעורר לאוכל בלילה.
שתי בעיות מרכזיות שמפריעות לי- אני רוצה שביום הוא גם ירדם במיטה ללא עזרה, אבל הוא לא מסכים, רק על הידיים. ניסיתי הרם הורד, וזה עבד יפה יומיים אבל נראה לי שהוא קלט את הקטע כי הוא התחיל לייבב על הידיים עד שהוא נרדם.. קשה לי להבחין בין היבבות לבין הבכי האמיתי! אני מפחדת שזה יגלוש ללילה.
הבעיה השנייה היא שהוא התחיל להתעורר בארבע וחצי בבוקר, והוא חייב שאני ארים אותו כדי לחזור לישון (לא מצליחה להרגיע במיטה). יש דרך לבטל את ה"תכנות" הזה של 4:30 בבוקר? אחרי שאני מרימה הוא חוזר לישון עד 6-6:30 (נרדם ב-8:00-8:30 בערב). הוא לא מקבל אוכל בשעות האלה (אחרת הוא לא אוכל כלום בארוחת בוקר!).

תודה תודה,
הפורום הזה (בניגוד לאחרים) הוא אי של שפיות
מאת: אורח/ת
2. הרם הורד שלא עובד
17/04/2016 12:59
היי,

שני הדברים הם אותה הסיבה.
זה לא משנה בכי יבבות או בכי אמיתי, כשאת חושבת שהוא בוכה אז הרימי וכשהוא מפסיק לבכות הורידי.
להרגיל אותו לשינה במיטה אפשר להתחיל קודם בהרמה עם מגע במיטה ורק אחרי שזה מסתדר אז להפסיק את המגע ובהדרגה להוריד גם את הנוכחות שלך בחדר.

הרבה מאוד פעמים אחרי כמה ימים טובים יש לילה או שניים פחות טובים, כדי שתהיה הטעמה חייבים להיות עקביים גם בימים הפחות טובים.

בהצלחה!
בברכה,
עינת מזרחי, 'חלום מתוק'

יעוץ שינה לתינוקות ופעוטות
נייד 052-5616602 | http://www.halommatok.co.il | einat.mizrachi  מייל הריון לידה gmail.com
הוספת תגובה:
שם: התחבר   *מומלץ להרשם לאתר ולהכניס תגובה על שמכם
כותרת: *
תוכן התגובה:
תמונה:
אני מסכים עם תקנון פורום הריון ולידה.
טוען נתונים, נא המתן...

* שדות חובה
* גודל מקסימלי להעלאת תמונות: 700 KB
* ניתן להעלות קבצי jpg / gif בלבד