זקוקה לייעוץ...

סיגל מיכאלי
היי, קוראים לי סיגל מיכאלי ואני אמא לשלושה ילדים. אני יודעת כמה מהנה להיות הורים, אך לצד רגשות האושר והשמחה קיים בלבול רב. לא פעם מתעוררות שאלות כגון: האם אני אמא טובה? האם אני מעניקה לתינוק שלי את מה שהוא צריך? עי... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הורים לתינוקות

1. זקוקה לייעוץ...
19/01/2012 11:46
סיגל שלום,
בדיוק צפיתי בקטע מתוכנית המקצוענים והחלטתי לפנות אלייך. אני מאמינה ומקווה שתוכלי לעזור לי...
ילדתי לפני כחודש וחצי את ביתי נועה. נועה היא ילדה צווחנית ועירנית מאוד. אני מתקשה מאוד להרדים אותה ומוצאת את עצמי מרגיעה אותה בכל פעם בהנקה. כמובן אני עושה זאת רק לאחר שניסיתי לנטרל את כל גורמי ההפרעה האחרים כמו החלפת טיטול, גזים וכו'. אני מרגישה ממש מיואשת כי אין לי תמיכה לא פיזית ו/או נפשית מהסביבה אפילו מבעלי. הם לוחצים עליי שאפסיק להניק ואנסה משהו אחר. אני מרגישה שזה ממש כמו שרשרת: נועה עייפה, בוכה ובוכה (כמובן עליי), אני מחליפה טיטול, מנסה לנדנד אותה ובסוף נותנת לה ציצי. היא נרגעת אבל אחרי זמן מה היא שוב בוכה וזה לא שיש מישהו בסביבה שיכול להרגיע אותה או אותי. מה שקורה זה שאין לה זמנים מסודרים, היא לא רוצה לקחת מוצץ (אפילו את זה של הסרבנים), לא רוצה לאכול מבקבוק, צמודה אליי כל רגע וכל דקה, לא ישנה כמעט בכלל ולכן היא גם נודניקית וקשה יותר להרגיע אותה.
חשוב לי לציין שאני סומכת על האינטואיציות שלי, אני יודעת היטב מתי היא רעבה ומתי אלו כאבי בטן, אך הבעיה היא שאני לא מוצאת כל דרך להרגיע אותה או להקנות לה הרגלים טובים.
אוסיף ואציין שזו ביתי השניה. הבת הראשונה שלי בת שנה ועשרה חודשים והיא כל כך זקוקה לתשומת הלב שלי ולצערי אינני יכולה כל הזמן להיות שם בשבילה כי נועה בקושי ישנה ומרבית הזמן על הידיים שלי.
מה עושים??? זקוקה לעצתך
ענת
מאת: אורח/ת
2. לא מוצאת דרך להרגיע תינוקת-סיגל מיכאלי האג- www.hugnow.co.il
19/01/2012 16:15
היי ענת ,בדיוק היום הייתי בייעוץ אצל תינוקת עם בעייה דומה, את מתארת תינוקת עירנית לא רגועה שנרדמת עם ציצי אך מתעוררת ושוב צריך להרדימה,אין משהו קבוע שמרגיע אותה,הייתי מציעה לך ראשית לבדוקק עם עצמך האם את ממשיכה להניק או לא ואם את שלמה עם כל החלטה שתעשי זה יחזק ויעצים אותך,עלייך להחליט על תזמון קבוע של הנקה ותזמון של משך ההנקה ,נראה כי התינוקת עוברת את סף העייפות וכמו מעגל קסמים היא עייפה רוצה ציצי יונקת לא נרדמת שוב בוכה שוב ציצי גזים שוב בכי וחוזר חלילה ,קשה לי מעל דפי הפורום להבין מיהי התינוקת שלך מה ירגיע אותה מה ינחם אותה ,למה היא זקוקה,בד"כ אני עורכת ביקור בית מתרשמת מהתינוקת מבררת סוג לידה ,התנהגות ,חשה את התינוקת וכך קל לי יותר לתת המלצות ודרך פעולה,אני אשמח לעזור לך,
אני שולחת לך חיבוק חם ואוהב,אל תתיאשי יקרה ,
סיגל 0507585893
באתר שלי יש צילום של עיטוף תינוקות תיכנסי ואולי זה גם יעזור וירגיע
מאת: אורח/ת
הוספת תגובה:
שם: התחבר   *מומלץ להרשם לאתר ולהכניס תגובה על שמכם
כותרת: *
תוכן התגובה:
תמונה:
אני מסכים עם תקנון פורום הריון ולידה.
טוען נתונים, נא המתן...

* שדות חובה
* גודל מקסימלי להעלאת תמונות: 700 KB
* ניתן להעלות קבצי jpg / gif בלבד