היתפתחות ומישקל עובר

פרופ' אייל שיינר
פרופסור אייל שיינר יושב ראש ועדת ההתמחות בבית חולים סורוקה ורופא בכיר בחטיבה למיילדות וגינקולוגיה בבית החולים סורוקה בבאר שבע. חוקר בעל שם עולמי ברפואת אם-עובר. פרופסור שיינר זכה בפרסי מחקר רבים ופרסם מאות מאמרים מ... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הריון ולידה רפואי

1. היתפתחות ומישקל עובר
15/06/2010 10:00
היתי רוצה לדעת אים אני נימצאת כרגע בשבוע 28 בידיוק ובאולטרסאונד אמרו לי שהערכת מישקל של הילד הוא 1550קג הם אמרו שאני נימצאת 75 אחוז מעל הממוצע מה זה אומר ? וכמה בערך אמור לישקול עובר בשבוע הזה? ואים אני ימשוך את ההריון עד הסוף כמה אני יכולה ללדת מה יכולה להיות הערכת מישקל בלידה ? ורציתי לדעת אים זה מסוכן ?
מאת: אורח/ת
2. התפתחות ומשקל עובר.
15/06/2010 17:11
שלום רב,

אכן משקל העובר הינו באחוזון גבוה לגיל ההריון.
קיימים מחקרים המראים כי עליית משקלו של העובר בהריון משקף את משקלו ביום הלידה אך אין ודאות שאכן יהיה כך.
יש צורך לפנות לרופא הנשים לצורך מעקב גדילה.

בכבוד רב.
פרופסור אייל ענתבי,
מנהל החטיבה לגיניקולוגיה ומיילדות בביה"ח האוניברסיטאי ברזילי באשקלון.
ייעוץ במיילדות וגניקולוגיה, מבצע את כל סוגי בדיקות האולטראסאונד, שקיפות עורפית, סקירת מערכות מוקדמת, סקירת מערכות מורחבת, ניקור מי-שפיר ומעקב הריון בסיכון.
3. שאלת המשך להיתפתחות ומישקל עובר
16/06/2010 14:53
פרופסור אייל אני מודה על תשובתך אבל שאלתי עוד מיספר שאלות שלא עניתה לי לגביהם כמה בערך אמור לישקול עובר בשבוע זה ? ואים אני ימשוך את ההריון עד הסוף כמה בערך יכול להיות מישקל העובר עים עד עכשיו עד שבוע 28 הוא היתפתח בערך 450 גרם כל שבועיים ? האים זה מסוכן ? והכמה הם מיתפתחים אחריי שבוע 30 בדרך כלל ? הודה לך עים תענה לי בהרחבה על כל השאלות כי באמת זה מתריד אותי ואני כל היום חושבת על זה שכחתי לציין שאני גם סובלת מסכרת הריונית שאובחנה בשבוע 8 ואני מטופלת באינסילין אומולין פעמיים ביום והיתפתחות העובר גדלה למרות שאני מאוזנת כרגע ועומדת לפי דרישות הרופאים . ומה תהייה הערכה בערך { כי אמרו לי שאים הוא יגיע למשקל 4 קילו זה יהייה ניתוח } לפי קצב הגדילה אתה חושב שאני ינותח?
מאת: אורח/ת
הוספת תגובה:
שם: התחבר   *מומלץ להרשם לאתר ולהכניס תגובה על שמכם
כותרת: *
תוכן התגובה:
תמונה:
אני מסכים עם תקנון פורום הריון ולידה.
טוען נתונים, נא המתן...

* שדות חובה
* גודל מקסימלי להעלאת תמונות: 700 KB
* ניתן להעלות קבצי jpg / gif בלבד