צריכה עזרה וייעוץ דחוף לגביי תוצאת בדיקה

פרופ' אייל שיינר
פרופסור אייל שיינר יושב ראש ועדת ההתמחות בבית חולים סורוקה ורופא בכיר בחטיבה למיילדות וגינקולוגיה בבית החולים סורוקה בבאר שבע. חוקר בעל שם עולמי ברפואת אם-עובר. פרופסור שיינר זכה בפרסי מחקר רבים ופרסם מאות מאמרים מ... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הריון ולידה רפואי

1. צריכה עזרה וייעוץ דחוף לגביי תוצאת בדיקה
18/08/2013 20:35
שלום,
שמי קרן ואני בשבוע 33 להיריון
ביצעתי את בדיקת העמסת הסוכר 50 ג' ויצאה לי תקינה תוצאה -127.זה גבולי אבל זה תקין.
ביצעתי אולטראסאונד לפני שבוע וחצי בערך והייתי אז בשבוע 32 ובהערכת משקל העובר שקל 1.784 ק"ג והרופא אמר לי שזה טיפ טיפה גדול.ןלכן נתן לי בדיקת העמסת סוכר 100 ג' כדי לבדוק חלילה סכרת היריון.
בבדיקה יחצא לי ערך אחד גבוה שהוא 187 מתוך 180 שאפשר,ב7 פרמטרים זה עבר את המינימום.אני יודעת שהחל משני ערכים זה לא תקין.נתן לי הפנייה למחלקת אם ועובר לבדוק את זה.
הבעיה היא שאין שום תורים בבלינסון עד 17.9 והמועד הלידה שלי הוא ב1.10 מה אני אמורה לעשות? המחלקה גם יוצאת לחופש עד ה27 לחודש הזה...אני צריכה לדבר עם הרופא ובואו נגיד שהוא לא ממש מעולה ביחסי אנוש..הוא אדיש ועושה טובה שהוא עונה.
מה אני יכולה לעשות אני מאוד מוטרדת.....
מאת: אורח/ת
2. סוכר
19/08/2013 18:33
שלום רב- הבדיקה הראשונה הינה תקינה לחלוטין. לא ברורה לי השתובה של ההעמסת הסוכר. אם רק ערך בודד הינו פתולוגי הרי שזה לא עונה בבירור על ההגדרה של סוכרת הריונית. ממליץ לקבוע יעוץ דיאטנית, ובמקביל לבצע פרופיל יום- ניתן לגשת לקופת חולים ולבצע בדיקת סוכר בצום בבוקר (תקין זה עד 90-95) ושעתיים לאחר סיום ארוחת הבוקר (תקין עד 120). במקביל תור ליעוץ תמיד טוב. בריאות
פרופסור אייל שיינר
יושב ראש ועדת ההתמחות בבית חולים סורוקה ורופא בכיר בחטיבה למיילדות וגינקולוגיה בבית החולים סורוקה בבאר שבע.
אתר הבית: http://www.eyalsheiner.com
הוספת תגובה:
שם: התחבר   *מומלץ להרשם לאתר ולהכניס תגובה על שמכם
כותרת: *
תוכן התגובה:
תמונה:
אני מסכים עם תקנון פורום הריון ולידה.
טוען נתונים, נא המתן...

* שדות חובה
* גודל מקסימלי להעלאת תמונות: 700 KB
* ניתן להעלות קבצי jpg / gif בלבד