הולדתו של יאיר דב
הולדת יאיר דב (סיפור 3)
הולדת יאיר דב (סיפור 3)
ליאת 32

יאיר הוא בני השלישי, לקראת סוף ההריון שלו לחץ הדם שלי עלה ועקבתי אחריו בבית יום יום, רופא הנשים שלי אמר לי שכשלחץ הדם שלי יגיע ל 140/90 אני אסע לחדר לידה ואכן בשבוע 38 ביום שישי לחץ הדם הגיע ל 140/90, ואני - ילדה טובה, מיד נסעתי לשערי צדק, מה גם שלא הרגשתי את העובר ומאוד התבאסתי שאולי אני אלד בשבת.
בחדר הלידה עקבו אחרי לחץ הדם ואפילו נתנו לי נוזלים, באולטראסאונד עדיין לא ראו אותו זז למרות שראו דופק, הרופא אמר שאם לא יהיו תנועות הוא מעביר אותי לחדר לידה. אחת המיילדות הציעה לי לשתות קולה וראה זה פלא - יאיר התחיל לרקוד.
שוחחררתי הביתה בשמחה וגיל ובשבת בצהריים לחץ הדם עלה ל 140/100 במוצ"ש אמרתי יפה שלום לאורי ואביה ונסעתי לשערי צדק, הצוות כמובן לא היה אותו צוות מאמש וכנראה שראו בי קצת נודניקית אז לא נבהלו ממה שספרתי עד שחיברו אותי למד לחץ דם שהראה לחץ דם של 160/100 ומיד החליטו להעביר אותי לחדר לידה לזירוז, בינתיים אמא שלי הצטרפה אלי ובסביבות חצות התקשרתי לבייביסיטר שאיתה תיאמנו שאם הלידה תתחיל בלילה היא תחליף את בעלי שיוכל להגיע ללידה, אך היא ענתה וניתקה מתוך שינה, בסביבות 3:00 לפנות בוקר התקשרתי אליה שוב והפעם היא ענתה והגיעה, בעלי הגיע בסביבות 4:00 לפנות בוקר עם דיסקים שביקשתי, שמנו לנו מוזיקה וחיברו אותי לזירוז אחרי שפקיעת מי השפיר שעשו לי לא גרמה לצירים. חשוב לציין שלמרות שהייתי בשבוע 38 הייתי כבר עם מחיקה של 70% ופתיחה של 3 ס"מ, אחרי שקיבלתי זירוז והתחילו הצירים האימתניים ביקשתי גם אפידורל וסוף סוף יכולתי לנוח. 10 דקות אחרי שהמיילדת בדקה אותי והיתה פתיחה של 6 ס"מ הרגשתי שאני בפתיחה מלאה, המיילדת אמרה שאין מצב אך בדקה והיתה בשוק שאני יכולה להתחיל ללחוץ. אחרי 10 דקות של לחיצות, נולד יאיר דב ולשם שינוי, הפעם נהנתי מהלידה וכ"כ שמחתי שהוא לא נולד בשבת אבל זה לא עזר לי כי בשל הלידה המוקדמת היה לו בילירובין גבוה והברית נדחתה בשבועיים וחצי :-)
סגור לתגובות


אין תגובות
קסם השמן (שאולי סמואלוב)
קסם השמן