ירידה בכמות האוכל בת 3 חו'

מערכת קרוסלה
פורטל קרוסלה - הריון לידה תינוקות. הפורטל שילווה אתכם מרגע תכנון ההריון, במשך 40 שבועות הריון עד הלידה ולאחריה. ליצירת קשר, http://www.karusela.co.il/contact [לפירוט המלא]

1. ירידה בכמות האוכל בת 3 חו'
07/01/2012 20:22
בתי בת 3.5 חו' שוקלת כמעט 6 ק"ג. החל מגיל חודש וחצי ועד לא מזמן היתה אוכלת 6 ארוחות ביום בכל ארוחה כ-120 סמ"ק חלב אם וסימילק כאשר החל מגיל חודשיים וחצי העליתי לה את המינון פעמים ביום ל-150 סמ"ק משום שראיתי שהיא רוצה עוד.
בשלושת השבועות האחרונים לפתע התחילה לרדת באופן דרסטי בכמות האוכל כאשר יש ארוחות שמסתיימות לאחר 50-60 סמ"ק בלבד ויש ארוחות של 120 (לא אוכלת כבר בכלל 150) ובכל מקרה כל פעם זמן הארוחה מתארך והופך למלחמה עם צרחות וצעקות שנמשכות מעל שעה (בדרך כלל אחרי 50 דק' אני כבר לא מנסה לתת לה למרות שלפעמים אחרי עשר דקות של בכי היא יכולה להתחיל לאכול ולגמור 80 סמק בחמש דקות אחרי שסרבה חצי שעה לאכול!).
כמובן ששללנו מחלה/חום/כאבים/גזים וכו' וזה די בולט שזה לא על רקע משהו חיצוני משום שאיך שהיא נכנסת לתנוחת הערסול שמסמנת עבורה אוכל היא מתחילה לשאוג בצרחות ולבעוט ולהזיז את הראש כך שאין מקום לטעות שהיא לא מעונינת.
בסופו של דבר היא אוכלת בערך 600-650 סמ"ק ביממה (וגם זה לאחר מלחמות קשות!) שזה ממש מעט גם באופן כללי וגם ביחס לעצמה.. אני מנהלת מעקב יומי ושבועי לגבי האוכל וגם הייתי עימה מס' פעמים אצל הרופא אך אני ממש אובדת עיצות הייתי בטוחה שמדובר בתקופה קצרה שאולי היא לא במיטבה או משהו מפריע לה אבל אני רואה שזה לא משתנה ואף מחמיר. מבחינת סוג האוכל ניסינו כבר כמה סוגים שאת חלקם לא הסכימה אפילו לטעום ובסוף נשארנו רק עם הסימיליאק.
מעבר לכמות האוכל היא מתנהגת באופן רגיל ותקין במהלך היום חיונית וחייכנית ולא נראה שסובלת ממשהו.
שאלתי היא מה את מייעצת לעשות במצב זה? איך להתנהג איתה והאם זה נורמלי או להתחיל לפנות לברור מתקדם יותר בבית חולים?
אשמח לתשובה ועזרה
מאת: אורח/ת
2. איפה התשובה למקרה. זה ?
21/06/2013 16:42
זה בדיוק מה שקורה לבת שלי אשמח לקבל תשובה
מאת: אורח/ת
3. אף אחד לא עונה
26/10/2013 11:43
זה גם קורה לבת שלי כבר מגיל חודשיים וחצי מלחמה עם האוכל וירידה בכמות. ניסינו להבין מה הבעיה לא הצלחנו. מחר לוקחים אותה לרופא נקווה לקבל תשובות או הסבר לפחות למה זה ככה ... :(
מאת: אורח/ת
הוספת תגובה:
שם: התחבר   *מומלץ להרשם לאתר ולהכניס תגובה על שמכם
כותרת: *
תוכן התגובה:
תמונה:
אני מסכים עם תקנון פורום הריון ולידה.
טוען נתונים, נא המתן...

* שדות חובה
* גודל מקסימלי להעלאת תמונות: 700 KB
* ניתן להעלות קבצי jpg / gif בלבד