מתקשה לעבוד בהריון

לימור גל
לימור גל, בת 36 מרחובות- מאמנת אישית, משפחתית ומאמנת קבוצות. בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בהתנהגות ארגונית. ההריון הראשון והלידה של אסף היו צומת מאוד משמעותי בדרך האישית שלי. מצאתי את עצמי מתלבטת בשאלו... [לפירוט המלא]

1. מתקשה לעבוד בהריון
10/10/2009 22:40
הי, אני באמצע חודש שביעי עובדת בעבודה די לחוצה. לאחרונה ממש קשה לי לשבת. אין לי שמירת הריון , אני יכולה פה ושם להוציא חופשת מחלה. העניין הוא שאני ממש לא מרגישה בנוח עם מקום העבודה, כי אני לא חולה אלא בהריון. אני לא יודעת אם ממש מצליחים להבין כמה כואב וקשה לי, הרי נשים עובדות גם עד יום הלידה.... בקיצור אני ממש סובלת פיסית ולא נעים לי לא להגיע ..., מרגישה לא בנוח עם מקום העבודה. מה את ממליצה לי לעשות?
מאת: אורח/ת
2. מתקשה לעבוד בהריון
11/10/2009 8:20
שלום לך,
נראה שאת עובדת מסורה ומחוייבת ושמאוד אכפת לך ממקום העבודה. אני מניחה שבימים שיכולת, נתת מעצמך ותרמת ככל יכולתך. עכשיו את יכולה פחות וזה בסדר. אני מציעה שתנסי לאזן בין הצרכים שלך לצרכי הארגון. לא ציינת לגבי הממונה שלך, האם ניתן לשוחח איתו על הנושא ולהסביר שקשה לך.לדעתי, ההתייחסות לנשים אחרות אינה רלוונטית, אם קשה לך- תקשיבי לגוף שלך ותפעלי בהתאם. אם מה שאת צריכה זה מנוחה, תרשי לעצמך לקחת יום מחלה ואף יום חופש כשצריך.
בהצלחה,
לימור
אהבה,
לימור גל - מאמנת אישית, משפחתית, מאמנת קבוצות.
"אל תגידו יום יבוא - הביאו את היום"

limor.gal1  מייל הריון לידה gmail.com
טל: 050-2427220
הוספת תגובה:
שם: התחבר   *מומלץ להרשם לאתר ולהכניס תגובה על שמכם
כותרת: *
תוכן התגובה:
תמונה:
אני מסכים עם תקנון פורום הריון ולידה.
טוען נתונים, נא המתן...

* שדות חובה
* גודל מקסימלי להעלאת תמונות: 700 KB
* ניתן להעלות קבצי jpg / gif בלבד