אמא עובדת (בנתיים)

לימור גל
לימור גל, בת 36 מרחובות- מאמנת אישית, משפחתית ומאמנת קבוצות. בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בהתנהגות ארגונית. ההריון הראשון והלידה של אסף היו צומת מאוד משמעותי בדרך האישית שלי. מצאתי את עצמי מתלבטת בשאלו... [לפירוט המלא]

1. אמא עובדת (בנתיים)
08/03/2010 22:59
הי, אני עובדת שלוש וחצי במקום עבודה , יש לי בן בן שנתיים. לאחרונה התבקשתי להשקיע יותר זמן ומשאבים בעבודה. קיבלתי את הרושם שאחרת לא אוכל להמשיך את תפקידי. אני עובדת פחות שעות מאז הלידה, משלימה מה שצריך מהבית. ועדין , אנילא מצליחה להגיע למשרה וחצי, שניים כפי שנהוג במקום עבודתי. מה לעשות שיש דברים אחרים מקסימים שממתינים לי בבית וצריכים אותי. לשמחתי. כלומר, כן, העבודה היא לא במקום הראשון אצלי בסדר העדיפויות. אנילא מבינה איך אמהות אחרות מתפקדות ככה. אני רואה מסביבי אמהות שבקושי רואות את הילדים שלהם. אני לא מצליחה להבין איך הן חיות עם עצמן בשלום. מצד שני, כנראה שאי אפשר לעבוד בצורה נורמלית וגם לקבל שכר סביר. אני מניחה שאם אעזוב את מקום עבודתי הנוכחי יהיה לי קשה למצוא עבודה שתאפשר לי לצאת כל יום ב 16:00. אף פעם לא חיפשתי עבודה בתור אמא וזה ממש מלחיץ. כי מצד אחד אנירוצה להיות עם בני , מצד שני אני רוצה שתהיה לו אמא שהוא מעריך עם "חיים" משל עצמה...וגם שתוכל לפרנס אותו בכבוד. אוף מה עושים ????
מאת: אורח/ת
2. באמת אוף...
10/03/2010 7:22
יקירתי,
ליבי איתך, באמת לא פשוט להיות במקומך. אמהות רבות נמצאות בדילמה שלך. אין תשובה אחת נכונה למצב, יש לך בחירה לעשות והיא שלך ונכונה רק לך. לכל אפשרות יש את המחירים שלה אך ישנם גם רווחים. תוכלי לוותר על העבודה ולהיות רק אמא, אבל אמרת שאת רוצה שיהיו לך "חיים". אני תוהה האם המצב מצד הממונים עלייך הוא רע כפי שאת מתארת. האם ניסית לשוחח איתם ולהציג את הקושי שאת מתמודדת איתו? מניסיוני, אמהות שממהרות הביתה הן בד"כ יעילות וממוקדות יותר. יכול להיות שאת מתמודדת עם הרצון לעשות את התפקיד בצורה מושלמת וגם להיות האמא המושלמת? אולי זה המקום שצריך לבחון, לקבל את העובדה שזה יהיה כמעט מושלם, אבל עדיין בסדר גמור ומספק את הממונים עלייך. ואם לא, אולי צריך להעז ולעשות שינוי. את מוזמנת להיכנס לכתבות באתר שלנו ולמצוא מאמר שכתבתי על הדילמה שלי באותו נושא.
בהצלחה.
אהבה,
לימור גל - מאמנת אישית, משפחתית, מאמנת קבוצות.
"אל תגידו יום יבוא - הביאו את היום"

limor.gal1  מייל הריון לידה gmail.com
טל: 050-2427220
הוספת תגובה:
שם: התחבר   *מומלץ להרשם לאתר ולהכניס תגובה על שמכם
כותרת: *
תוכן התגובה:
תמונה:
אני מסכים עם תקנון פורום הריון ולידה.
טוען נתונים, נא המתן...

* שדות חובה
* גודל מקסימלי להעלאת תמונות: 700 KB
* ניתן להעלות קבצי jpg / gif בלבד