למידה בגיל 9 חודשים - עזרתך בבקשה

שמי קרן נגר. אני מאבחנת ומטפלת מוסמכת בלקויות למידה, התפתחות ותפקוד בשיטת ורדי. מתמחה בליווי שלבי ההתפתחות ועיכוב התפתחותי בתינוקות ובקשיי תפקוד של ילדים ונוער. אני מטפלת בתינוקות, ילדים ונוער, הן בחינוך הרגיל והן בחינ... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: התפתחות תינוקות

1. למידה בגיל 9 חודשים - עזרתך בבקשה
28/04/2011 23:40
שלום וברכה,
ביתי בת 9 חודשים . רק בימים האחרונים החלה בזחילת גחון , היא ילדה ערנית ומחוברת מאוד לסביבה . אבקש עזרתך בלמידה הילדה אומנם בת 9 חודשים אך אני מרגישה ממנה שהיא צמאה מאוד ללמידה באופן חריג. אציין שאני איתה בבית אנחנו עושות ספורט כל בוקר כמעט, יש לה צעצועים שמפוזרים ברחבי הסלון אנחנו משחקות איתם, מגלגלות כדורים , קוראות ספרים אבל היא משתעממת ממש מהר היא מחפשת כל הזמן עוד ועוד גירויים ולמידה . היא מגיבה למילים " בואי ", " קחי" , " תני " מזהה חפצים לפי שמות , בחדר שלה מפוזרות חיות ( דמויות ) היא מזיזה ראש לדמות שאני מציינת. אני מאוד רוצה להמשיך ולעבוד איתה אך לא ממש יודעת מה ניתן לעשות ? האם יש משחקים ? אשמח לקבל המלצות ועצות. אלפי תודות
מאת: rgueta228
2. משחקים
29/04/2011 20:30
שלום לך,

תינוקות זוחלים אינם אוהבים לשבת זמן ממושך במקום אחד. הם נלהבים מגילוי יכולת הניידות שלהם ,בדרך כלל בשלב הזה תינוקות מנסים לפתוח מגירות, לבדוק חפצים שמונחים על שולחנות נמוכים, לחקור את סביבתם.

אני ממליצה לך על משחקים "תוצרת בית", שיכולים לרתק את התינוק אך מזהירה מראש שזה גם לא ליותר מידיי זמן...
קופסאות שמכילות חפצים קטנים, אך לא קטנים מידיי כמו דיסקיות, חתיכות בדים מסוגים שונים וכו' תינוקות בגיל זה עדיין לא יודעים להחזיר חפצים לקופסאות אך הם נהנים מאד לרוקן את תוכנן , למשש ולחקור אותו.
גם בקבוקי מים מינרלים מפלסטיק מלאים במים צבעוניים בתוספת גולות צבעוניות, סרטי בד, נצנצים או כל דבר קטן ונחמד שיכול להיכנס דרך הפקק, הקפידו לסגור את הפקק היטב עם דבק וחזקו במטקינטייפ.
בנוסף, אני מוצאת שכלי נגינה פשוטים מושכים מאד תינוקות בגיל זה.
ובכלל, מאחר והתחילה לזחול שחקי איתה במשחקים מעודדי זחילה - מכשולים למינהם, מנהרות וכדומה.
שיהיה בהצלחה :)
בברכה,
מאבחנת ומטפלת מוסמכת בשיטת ורדי
אתר: http://www.kerennagar.co.il
נייד: 052-4020088
הוספת תגובה:
שם: התחבר   *מומלץ להרשם לאתר ולהכניס תגובה על שמכם
כותרת: *
תוכן התגובה:
תמונה:
אני מסכים עם תקנון פורום הריון ולידה.
טוען נתונים, נא המתן...

* שדות חובה
* גודל מקסימלי להעלאת תמונות: 700 KB
* ניתן להעלות קבצי jpg / gif בלבד