בת שנתיים וחמישה חוד' מרביצה

שמי קרן נגר. אני מאבחנת ומטפלת מוסמכת בלקויות למידה, התפתחות ותפקוד בשיטת ורדי. מתמחה בליווי שלבי ההתפתחות ועיכוב התפתחותי בתינוקות ובקשיי תפקוד של ילדים ונוער. אני מטפלת בתינוקות, ילדים ונוער, הן בחינוך הרגיל והן בחינ... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: התפתחות תינוקות

1. בת שנתיים וחמישה חוד' מרביצה
11/07/2011 11:46
הי,

שמי אסנת . יש לי שתי בנות גאיה בת שנתיים וחמישה חודשים ומאי בת שנה וחודשיים.
בחודשים האחרונים גאיה החלה להרביץ למאי בכל הזדמנות ולפעמים אף ללא סיבה. מיותר לציין שהעניין מטריד אותנו מאד . בשל גילה הצעיר ולאור הסיבה העיקרית לעניין הקנאה כמובן אין אנו יודעים כיצד להתמודד עם הנושא מעבר למה שכבר עשינו. סיבת הקינאה ברורה ובנוסף, הגיל שלהבנתי מהגננת זה קורה בין הילדים בגן אז היא למדה ( גל שנתיים המדובר) בתחילה הסברנו לה יפה שלא מכים ושזה לא נעים אסור וכ"ו.. אח"כ דיברנו בקול תקף וכועס התעלמתי למספר דק' אמרתי לה שאני כועסת ואני לא חברה ( אבל כמובן שלאורך זמן זה לא תופס ) לבסוף, תפסתי אותה בידה קצת והובלתי אותה לחדר ל"הרגע " קארתי לזה להרגע מאחר ואני לא בעד השימוש במילה עונש וגם לא רוצה ליצור מצב שהחדר יהווה כמקום לעונש . זה פוגע בה שכולם יחד והיא לא והיא מתחילה לבכות ( יש לציין שלא יוצאת משם לבדה ) כמובן לאחר מספר רגעים אני חוזרת מסבירה לה שלא מתנהגים כך. היא מבינה טוב מאד וחוזרת ואומרת " לא מרביצים למאי , לא הולכים לגינה , " ומבינה את המשמעות רק שדקותיים אחרי שמחבקת ונותנת נשיקה למאי חוזרת על עצמה. מה עושים?? אני מפחדת שלא יהיו חברות ושזה לא יעבור..אשמח לתשובה מהירה.

שאלה נוספת, לא קשורה לעניין, צחצןח שיניים איך מקנים הרגל בהתחלה התלהבה ורצתה לצחצח לבד " ניסיתי את כל הגירויים האפשריים ועת לא מוכנה.

אסנת
מאת: אורח/ת
2. הדרכת הורים
11/07/2011 12:25
היי אסנת,

לגבי צחצוח השיניים, את יכולה ללכת איתה לחנות בה היא תבחר בעצמה את מברשת השיניים שלה. יש מגוון רחב ואולי זה ילהיב אותה לצחצח.

לגבי הנשא שהעלת - ממליצה להפנות את השאלה למדריכת הורים.

תודה ויום טוב
קרן
בברכה,
מאבחנת ומטפלת מוסמכת בשיטת ורדי
אתר: http://www.kerennagar.co.il
נייד: 052-4020088
הוספת תגובה:
שם: התחבר   *מומלץ להרשם לאתר ולהכניס תגובה על שמכם
כותרת: *
תוכן התגובה:
תמונה:
אני מסכים עם תקנון פורום הריון ולידה.
טוען נתונים, נא המתן...

* שדות חובה
* גודל מקסימלי להעלאת תמונות: 700 KB
* ניתן להעלות קבצי jpg / gif בלבד