דיבור בגיל 11 חודש

שמי קרן נגר. אני מאבחנת ומטפלת מוסמכת בלקויות למידה, התפתחות ותפקוד בשיטת ורדי. מתמחה בליווי שלבי ההתפתחות ועיכוב התפתחותי בתינוקות ובקשיי תפקוד של ילדים ונוער. אני מטפלת בתינוקות, ילדים ונוער, הן בחינוך הרגיל והן בחינ... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: התפתחות תינוקות

1. דיבור בגיל 11 חודש
03/05/2012 15:18
היי ,
הבת שלי בת 11 חודש- תמיד אמרתי שנראה לי שיש איזהשהיא בעיה שהיא לא ממלמלת ולא מוציאה הברות, היא צועקת בכדי ליצור תגובה, צומת לב , במשחק ובתלהבות שהיא רוצה משהו אבל לא הברות. לפני כשלושה שבועות התחילה להגיד נה נה , טה טה ..ואפילו נראה כאילו היא יודעת מתי להשתמש בכל דבר ( נה נה היא קראה למוצץ) .
אבל אחרי שבוע וחצי זה הפסיק ואז שמתי לב שהיא הפסיקה לחלוטין.
הריון תקין , מפותחת מוטרית יושבת זוחלת עומדת וקרובה להתחיל הליכה , חברותית , צוחקת מחייכת , מצביעה ששואלים אותה איפה אור ( ששואלים אותה כל דבר של איפה היא מצביעה למעלה ...)
מחפשת את אחותה ששואלים אותה איפה היא?
אני מאד מוטרדת וכשניסיתי לקרוא די נילחצתי . הרופאה אמרה לחכות עד גיל שנה ואז לגשת להתפתחות הילד אם אין שינוי.
בנוסף יש לה קצת בעיות באוכל ( אני לא יודעת אם זה קשור) היא לא אוהבת לאכול ונגעלת בכלל ממוצקים ( חוץ מפירות ) היא אוכלת מטרנה ופרות וזהו!!
אשמח לתשובתך
מאת: אורח/ת
2. דיבור בגיל 11 חודשים
07/05/2012 12:20
היי אמא,
ראשית, אני ממש מתנצלת על התגובה המאוחרת.
לגבי בתך - לא נשמע לי שאת צריכה להיות מוטרדת, נראה מדברייך שיש לבתך את הקצב שלה כי כן התחילה למלמל לפני 3 שבועות. בכל מקרה ממליצה להפנות את השאלה לפורום קלינאות תקשורת, שמתמחה בעניין.
לגבי האוכל - יכול להיות שיש לה בעיה עם המרקם המוצק, תנסי לתת לה לאכול לבד, מזון אצבעות, לביבות רכות עם ירקות וכדומה. האם גם בגן זה מה שהיא אוכלת?
בברכה,
מאבחנת ומטפלת מוסמכת בשיטת ורדי
אתר: http://www.kerennagar.co.il
נייד: 052-4020088
הוספת תגובה:
שם: התחבר   *מומלץ להרשם לאתר ולהכניס תגובה על שמכם
כותרת: *
תוכן התגובה:
תמונה:
אני מסכים עם תקנון פורום הריון ולידה.
טוען נתונים, נא המתן...

* שדות חובה
* גודל מקסימלי להעלאת תמונות: 700 KB
* ניתן להעלות קבצי jpg / gif בלבד