הכנסת תינוק בן 4 חודשים למעון

שמי קרן נגר. אני מאבחנת ומטפלת מוסמכת בלקויות למידה, התפתחות ותפקוד בשיטת ורדי. מתמחה בליווי שלבי ההתפתחות ועיכוב התפתחותי בתינוקות ובקשיי תפקוד של ילדים ונוער. אני מטפלת בתינוקות, ילדים ונוער, הן בחינוך הרגיל והן בחינ... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: התפתחות תינוקות

1. הכנסת תינוק בן 4 חודשים למעון
30/09/2012 12:13
אני אמא לשניי ילדים, האחד בן 3 והשני תינוק אשר בקרוב ימלאו לו 4 חודשים והוא צפוי להיכנס למעון. המעון מוכר לי היטב. לאחרונה כשמתקרב המועד אני אכולת רגשות אשם והתלבטויות באשר לצעד הזה. במעון יהיו כולל את בני 17 תינוקות ו-3 מטפלות. הוא מנוהל יפה ונראה טוב. התחייבתי לחזור לעבודה אך בהגיע הרגע אני מרגישה לא שלמה עם הרעיון. אין לי אפשרות כלכלית למטפלת ואני מעדיפה את המעון הזה על פניי משפחתון לא מוכר. מה ידוע לך על כניסה למעון בגיל כזה ועל ההשלכות לכך. אשמח להייחסויות של אמהות שהכניסו תינוק בגיל צעיר כל כך, ללמוד מניסיונן.
מאת: אורח/ת
2. מתחילים מעון ...
02/10/2012 13:56
חג שמח,
זוהי לא שאלה התפתחותית ולכן אענה לך כאמא.
מבינה כל כך את הרגשתך. אני יכולה לומר לך ואני מניחה שאת יודעת מניסיון עם ילדייך שלנו הרבה יותר קשה מאשר להם.
אם הקרטריונים של המעון מצויינים מבחינתך, זה המקום הנכון לבנך. אם קשה לך עם חלקם, תנסי למצוא מעון אחר שירגיש לך טוב. אני ממליצה לאימהות לעשות רשימה עם סדרי עדיפויות (לי למשל היה חשוב כמות הילדים ויחס המטפלות וכמובן חום ואהבה יותר מכל משחקי התפתחות חדשים שקונים לגן) וללכת על פיה. במעון/גן יש המון יתרונות ועם 3 מטפלות טובות ואימהיות הבן שלך יהיה מאושר. תני לזה שבוע ותראי איך גם את מאושרת.
בהצלחה!
בברכה,
מאבחנת ומטפלת מוסמכת בשיטת ורדי
אתר: http://www.kerennagar.co.il
נייד: 052-4020088
הוספת תגובה:
שם: התחבר   *מומלץ להרשם לאתר ולהכניס תגובה על שמכם
כותרת: *
תוכן התגובה:
תמונה:
אני מסכים עם תקנון פורום הריון ולידה.
טוען נתונים, נא המתן...

* שדות חובה
* גודל מקסימלי להעלאת תמונות: 700 KB
* ניתן להעלות קבצי jpg / gif בלבד