רק מהתפף

שמי קרן נגר. אני מאבחנת ומטפלת מוסמכת בלקויות למידה, התפתחות ותפקוד בשיטת ורדי. מתמחה בליווי שלבי ההתפתחות ועיכוב התפתחותי בתינוקות ובקשיי תפקוד של ילדים ונוער. אני מטפלת בתינוקות, ילדים ונוער, הן בחינוך הרגיל והן בחינ... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: התפתחות תינוקות

1. רק מהתפף
22/12/2012 13:52
שלום

בני בן שבעה חודשים ותמיד הקפדתי לשים אותו גם על הבטן ( לקח מהבן הגדול) כאשר אני שמה אותו על הבטן הוא מתהפך תוך דקה ושוכב על הגב וזוחל על הגב הוא מגיע לכל הכיוונים הוא מרים את הטוסיק וככה זוחל.
ניסית לגרות אותו לשכב על הבטן אז אני מצליחה להחזיק אותו שלוש דקות מקסימום והוא שוב מתהפך מה לעשות? חשוב לי שהוא לא ידלג על שלב הזחילה.

תודה

חני
מאת: אורח/ת
2. קושי להיות על הבטן 7 חודשים
24/12/2012 6:14
היי חני,
האם מאז ומתמיד לא אהב לשכב על הבטן?
אני משערת שמדובר על אי נוחות פיסית כלשהי החל ממתח בשכמות, חולשה של הגב העליון , כאב בטן , מכה או חבלה בכף היד שאינה מאפשרת להישען עליה ועוד כהנה וכהנה.
אין לי מספיק פרטים כדי לאבחן את מקור הקושי ולדעתי איבחון אמיתי יכול להיות רק בהסתכלות ומישוש.
אם השכיבה על הבטן מעולם לא היתה מועדפת על בנך אני ממליצה לך לנסות לתרגל איתו שכיבה על הבטן, כמו שאת עושה, גם 3 דקות, אם זה חוזר על עצמו כמה פעמים ביום זה טוב. תנסי סטים קצרים וקטנים של מאמץ על הבטן. קצרים מספיק כדי שבנך יוכל להתמודד וללמוד.
תנסי לפני קצת לשחרר את גופו כשהוא על הגב - להקפיץ את האגן שלו ולשחרר את הגב (להקפיץ את האגן על המזרן ולהביא רגליים לכיוון הראש, לעגל את הגב), ולהביא את ידיו לחיבוק ופתיחה כמה פעמים (לפתוח לסגור - משחרר את השכמות) בנוסף תעשי לו קצת מגעים בבטנו עם ידך מהחזה כלפי מטה, שתהיה לו מודעות למקום. אחרי אלה תשכיבי על הבטן ושחקי איתו.

כל הזמנים הקטנים האלו של שכיבה על הבטן מצטברים ביחד לזמן ארוך ודיי מהר ניתן לראות שינוי ברצון ובזמן השכיבה על בטן של התינוק.
תנסי שבוע שבועיים ובדקי אם יש שיפור.
אם הקושי ימשיך עדכני אותי ואמליץ לך על מדריך התפתחות תינוקות שיאבחן את מקור הקושי ויתאים תרגילים אישיים, כדי לעזור ולקדם את בנך.


בהצלחה רבה!
קרן
מאת: אורח/ת
הוספת תגובה:
שם: התחבר   *מומלץ להרשם לאתר ולהכניס תגובה על שמכם
כותרת: *
תוכן התגובה:
תמונה:
אני מסכים עם תקנון פורום הריון ולידה.
טוען נתונים, נא המתן...

* שדות חובה
* גודל מקסימלי להעלאת תמונות: 700 KB
* ניתן להעלות קבצי jpg / gif בלבד