חצי שנה לא מתהפכת

שמי קרן נגר. אני מאבחנת ומטפלת מוסמכת בלקויות למידה, התפתחות ותפקוד בשיטת ורדי. מתמחה בליווי שלבי ההתפתחות ועיכוב התפתחותי בתינוקות ובקשיי תפקוד של ילדים ונוער. אני מטפלת בתינוקות, ילדים ונוער, הן בחינוך הרגיל והן בחינ... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: התפתחות תינוקות

1. חצי שנה לא מתהפכת
17/02/2014 14:26
שלום בתי בת חצי שנה עוד שבוע והיא לא מתהפכת אני עושה איתה תרגילים מנסה לשים כמה שיותר על הבטן אחרי אוכל אני לא יכולה כייון שהיא סובלת מרפלוקס אבל כל זמן אחר שיש לי עושה זאת. האם עליי לדאוג? כמו כן היא מראה סימנים שהיא ממש רוצה לזחול וממש מרימה את עצמה בשכיבה או על טרמפולינה
תודה
מאת: אורח/ת
2. חשיבות שכיבה על הבטן
22/02/2014 18:21
שלום לך,

חשוב מאוד כשלב ראשון להתחיל בשכיבה על הבטן, שהרי גם אם היא תלמד עכשיו להתהפך היא לא תישאר יותר מכמה שניות על הבטן וחבל.
קחי לך את השבוע הזה לנצל כל הזדמנות בשכיבה על הבטן.

לגבי ההתהפכויות - יכול להיות שהיא זקוקה להכוונה. איש מקצוע, שיוכל לחזק את הנקודות החלשות אצלה ולעזור לה להגיע להתהפכות. את יכולה לקחת זאת כאופציה אחרי שתקחי את השבוע הזה לתרגול ותראי מה התוצאות.
התרגול הוא כללי, אך בהחלט יכול לעזור.


תרגול השבוע:
1. שכיבה על הבטן בכל הזדמנות
2. כשאת הופכת אותה מהבטן לגב, בדרך זו:
ההורה רוכן מעל התינוק מעט מן הצד ומשחיל את היד מתחת לבית השחי של התינוק עד שהוא מגיע אל הזרוע הנגדית (כלומר אם נכנסת דרך בית שחי ימין את אוחזת בזרוע שמאל שלה). ממצב זה מובילים את זרוע שמאל אל מתחת לגוף ובמקביל אוחזים ברגל הנגדית ( ימין) ומכופפים את הברך (ימין) כאשר התינוק מגיע לשכיבה על הגב רואים שהיד והרגל נגדית נפגשות.

3. מגב לבטן בדרך זו:
בשכיבה על הגב מובילים את רגל ימין לעבר שכיבה על צד שמאל, בידקי שהיד העליונה ( ימין) יכולה להיות מונחת לפני הגוף ולא נשארת תלויה מאחור. תני לה להישאר בתנוחה זו ותגרי עם צעצוע מעל לראשה.

בהצלחה, אשמח לעידכון
בברכה,
מאבחנת ומטפלת מוסמכת בשיטת ורדי
אתר: http://www.kerennagar.co.il
נייד: 052-4020088
3. תנומות יום לתינוקת בת 5 וחצי חודשים
22/02/2014 19:03
תודה רבה על תשובתך, אני עשיתי את זה ומה שראיתי שיש כמה התהפכויות מהבטן אל הגב אך לא מהגב , כאשר אני עוזרת לה להתהפך מהגב זה נראה מאוד קל וללא כל מעצץ אך לבד היא עדיין לא מסוגלת לעשות זאת כמה זמן זה יכול לקחת? שבוע?
מאת: אורח/ת
4. חצי שנה לא מתהפכת
22/02/2014 19:04
סליחה על הכותרת זאת טעות
מאת: אורח/ת
5. התהפכויות
26/02/2014 7:09
בוקר טוב,

האם ההתהפכות מהבטן לגב היא מתוכננת? היא רואה צעצוע ורוצה להגיע אליו או שפתאום היא מוצאת את עצמה על הגב?

לגבי הזמן - קשה מאוד להגיד כמה זמן זה יכול לקחת. עם הכוונה נכונה , זה בטח יכול לקדם אותה. אם נראה לה את הדרך ונחזק לה את המקומות החלשים אצלה - זה בטח יקדם.

תתחילי את התרגילים שרשמתי מהגב לבטן' אל תעזרי לה, תתני לה להשמיך את ההיפוך לבדה - לעבוד עם כל השרירים, ותעדכני אותי. משם נחליט יחד איך להמשיך.

בכל מקרה - אל תהיי בלחץ. נכון, זה קל להגיד, אבל היא בטווח גיל נורמלי ולפי מה שאת מספרת שהיא כן כבר עושה - הכל בסדר וזה יקרה.
בברכה,
מאבחנת ומטפלת מוסמכת בשיטת ורדי
אתר: http://www.kerennagar.co.il
נייד: 052-4020088
הוספת תגובה:
שם: התחבר   *מומלץ להרשם לאתר ולהכניס תגובה על שמכם
כותרת: *
תוכן התגובה:
תמונה:
אני מסכים עם תקנון פורום הריון ולידה.
טוען נתונים, נא המתן...

* שדות חובה
* גודל מקסימלי להעלאת תמונות: 700 KB
* ניתן להעלות קבצי jpg / gif בלבד